...milyen motorról van szó ...? lényeges kérdés ... a másik hogy fotón nem látható szervószivattyú ...miből gondolod hogy ez a te mototorodat ábrázolja ...?
A Bárdi oldalán lehet alvázszám szerint keresni ..ez alapján biztosan megtalálható a megfelelő alkatrész ...
Sziasztok! hosszbordás szíjat vennék a 2001-es 307-esemhez s nem tudom milyen legyen? Abban biztos vagyok hogy van benne klíma, elvileg szervó is mert alapjárat nélkül nehezebb a kormány. A bal oldalán a motornak van három laposszíj tárcsa (főtengely,generátor,klíma) és két görgő, az egyik a feszítő. a másikról nem tudom,hogy csak vezetőgörgő vagy valami funkciója is van? ez a görgő a laposszíj hátoldalával érintkezik. A szervószivattyú a motor melyik oldalán található,már ha van?
így néz ki a szíj. A generátor és a klíma közti görgő a kérdéses.
A sérült kulcs nem ad ki jelet szerintem. A másik kulcsokat meg kalibráltad a kiszolgáló egységgel? Az nem olyan 1xű művelet,meg ahogy Zoli írta a kínai nem bizti,h műxik.Helyileg merre vagy?
Meg lehet forrasztani,én már csináltam.Persze finoman,erre alkalmas pill.forrasztó és anyag.Javaslom ha szétszeded a kapcsoló végét,zárd be az ajtókat.Így csak belül kell keresned ha elpattan valami :))))
Na és mit láttál? Megoldódott a probléma?A fehéres füst a motor felől a kuplungház felől jött.Milyen szaga volt? Égett olajszag,kuplung szag,kenőszír szag ?
D.jocov jól mondta-írta :) Kuplung pedál lényegesen könnyeb volt benyomni? Mert akkor nem emel ki.Levegős a m.henger-rendszer.
2005-ös peugeot 1,6 benzin.Kuplungszett csere,plusz váltóolaj csere volt rajta.500 km-t használtam,nem tudom sebességbe tenni az autót,csak ha áll a motor.Autópályán kb. 3-4 percig fehér füstöt "okádott,"utána semmi.Van valakinek tapasztalata. Köszönöm,
Peugeot 307-est vettünk egy gyári kulccsal, ami szét volt törve. A gyári távirányítós kulcs reteszelő gombok nem müködtek, gondoltam elem csere és ok, de nem javult.
Beszereztem két kulcsot. Leszedtem a DiagBox 9.68-at és kértem egy interfészt kölcsönbe. Felprogramoztam két új kulcsot a kódkártyával.
Hibába próbáltam vagy 5 verziót a kulcsok tanítására, a jelenség megmaradt. (gyújtás rá, zár gomb 10 sec, gyújtás le) (akku saru le-vissza, ablakon keresztül, fényszóró fel, gyújrás rá, zárgomb 10 sec, gyújtás le stb.)
Vásárolnék jobb oldali kormánykapcsolóba való rézlemezke betétet ha van valakinek eladó. (Nem lehet váltogatni a fogyasztás értékeket,mert letört a vége) Esetleg információ hogy honnan tudnék beszerezni azt megköszönném.
Ma szétkaptam a szörnyeteget, EGR szelepet és az előtte lévő fém csövet (nevét nem tudom) kipucoltam, fullra voltak korommal, aztán lekaptam a katalizátort, az is fullon volt korommal, viszont így első indítás után eltűnt a narancssárga katalizátor jel, és a hibaüzenet. Sajnos estére végeztem, de jobban megy a kocsi az biztos, és kormot sem láttam a kipufogóból ömleni, már amennyire lámpafénynél lehet látni. Remélem sikerült orvoslni a problémát egyelőre, de valami normálisabb szakinak megmutatom azért.
Üdv ! Most vásárolt Peugeot 307 2006 1,6 benzines - hez csak 1 db kétgombos Bicskakulcs van, kulcs kártya megvan sértetlenül. Mi az "anyagilag logikus menete" egy újabb kulcs vásárlásának, hogy legyen tartalék ? Köszönöm a választ előre is.
Igen, mindenképpen megnézetem, és előtte tisztítom az EGR szelepet, katalizátort, olajat is kap újat, aztán meglátjuk. Tulajdonképpen szeretem az autót, mindenképpen javítani akarom , fogom. Sajnos eddig nem a megfelelő tudású, képességű szerelőknél járt szegény, amit a mostani állapota mutat is, így saját kezembe kell, hogy vegyem a további végkimenetelt, természetesen valami, jobb kvalitású szerelővel karöltve.
Peugeot 307 1.6HDI 90LE fekete füstöt nyom, szétkaptam a levegő boxot, és látom tiszta korom belülről, elkezdtem haladni a turbó felé, és látom, hogy megjelent az olaj a kis lapátnál, és kicsit kotyog is a kis lapát.
Na most én arra következtetek ebből, hogy a turbóm megadta magát, motor szépen jár, nem eszi még az olajat, de a teljesítménye is visszaesett.
Lehet esetleg még más baja is, elég ha kap egy új turbót?
Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet.
Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat , vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?
Sziasztok! Régen írtam ide, mert a 307-esemet eladtam. Rámolás közben találtam egy Break vagy SW-hez való, bontott hátsó üveget, a legalsó fűtőszál nem működik, a többi jó. Van egy felújított, de be nem épített kormánymű, valamint egy 307-be való multimédiás rendszer. Ha valakit érdekel, a húszperkilencszázhatvanhat 5776 számon tud elérni. Helyileg Tatán vannak a fenti dolgok.
Üdv mindenki. 397 sw első hátsó hangszó csere i fóra volna szükségem. Kell a cseréhez kiemelőkeret ha igen milyen éa hol tudok venni mert kb seholsem találtam. Másik kb mi lenne az ajánlott. Erősítő nincs egy 4x45 w sony fejehység van éa egy aktív sub. Jb stag 3 szériát néztem.Előrehátra mekkora kell? Na meg kell az a hátsó ajtó hangszó is vagy elég előre a subbal?
1.4 hdi (dv4c, 8hr) 2010.11, 140 e km, kigyullad a sárga lámpa, hibák mind a levegőhozammal kapcsolatosak (P0100, P0069, P11AB)
Találtam egy leírást a serviceboxon, ami a P11AB hibára azt írja, hogy cserélni kell a turbónyomást szabályozó vákumdobot (cikkszám: 9815218180, olyan 60-70 ezer a gyári).
A légtömegmérőt megpucoltam... vákum elvileg nem szökik...csövek nem lukasak...
Úgy látom, hogy akkor jön elő ha már melegszik a motor...és alacsony fordulatszámon.
Egyik orosz fórumon azt írták, hogy a levegőnyomásmérőt kell cserélni...
Van ebben vkinek tapasztalata? Köszönöm ha válaszoltok...
2003-as benzinessel mentem töltés nélkül. Nem ment economy módba! Addig ment, amig 10,5V alá nem csökkent az akkufesz. Ott megállt a motor. Akkucsere és ment tovább.