A sérült kulcs nem ad ki jelet szerintem. A másik kulcsokat meg kalibráltad a kiszolgáló egységgel? Az nem olyan 1xű művelet,meg ahogy Zoli írta a kínai nem bizti,h műxik.Helyileg merre vagy?
Meg lehet forrasztani,én már csináltam.Persze finoman,erre alkalmas pill.forrasztó és anyag.Javaslom ha szétszeded a kapcsoló végét,zárd be az ajtókat.Így csak belül kell keresned ha elpattan valami :))))
Na és mit láttál? Megoldódott a probléma?A fehéres füst a motor felől a kuplungház felől jött.Milyen szaga volt? Égett olajszag,kuplung szag,kenőszír szag ?
D.jocov jól mondta-írta :) Kuplung pedál lényegesen könnyeb volt benyomni? Mert akkor nem emel ki.Levegős a m.henger-rendszer.
2005-ös peugeot 1,6 benzin.Kuplungszett csere,plusz váltóolaj csere volt rajta.500 km-t használtam,nem tudom sebességbe tenni az autót,csak ha áll a motor.Autópályán kb. 3-4 percig fehér füstöt "okádott,"utána semmi.Van valakinek tapasztalata. Köszönöm,
Peugeot 307-est vettünk egy gyári kulccsal, ami szét volt törve. A gyári távirányítós kulcs reteszelő gombok nem müködtek, gondoltam elem csere és ok, de nem javult.
Beszereztem két kulcsot. Leszedtem a DiagBox 9.68-at és kértem egy interfészt kölcsönbe. Felprogramoztam két új kulcsot a kódkártyával.
Hibába próbáltam vagy 5 verziót a kulcsok tanítására, a jelenség megmaradt. (gyújtás rá, zár gomb 10 sec, gyújtás le) (akku saru le-vissza, ablakon keresztül, fényszóró fel, gyújrás rá, zárgomb 10 sec, gyújtás le stb.)
Vásárolnék jobb oldali kormánykapcsolóba való rézlemezke betétet ha van valakinek eladó. (Nem lehet váltogatni a fogyasztás értékeket,mert letört a vége) Esetleg információ hogy honnan tudnék beszerezni azt megköszönném.
Ma szétkaptam a szörnyeteget, EGR szelepet és az előtte lévő fém csövet (nevét nem tudom) kipucoltam, fullra voltak korommal, aztán lekaptam a katalizátort, az is fullon volt korommal, viszont így első indítás után eltűnt a narancssárga katalizátor jel, és a hibaüzenet. Sajnos estére végeztem, de jobban megy a kocsi az biztos, és kormot sem láttam a kipufogóból ömleni, már amennyire lámpafénynél lehet látni. Remélem sikerült orvoslni a problémát egyelőre, de valami normálisabb szakinak megmutatom azért.
Üdv ! Most vásárolt Peugeot 307 2006 1,6 benzines - hez csak 1 db kétgombos Bicskakulcs van, kulcs kártya megvan sértetlenül. Mi az "anyagilag logikus menete" egy újabb kulcs vásárlásának, hogy legyen tartalék ? Köszönöm a választ előre is.
Igen, mindenképpen megnézetem, és előtte tisztítom az EGR szelepet, katalizátort, olajat is kap újat, aztán meglátjuk. Tulajdonképpen szeretem az autót, mindenképpen javítani akarom , fogom. Sajnos eddig nem a megfelelő tudású, képességű szerelőknél járt szegény, amit a mostani állapota mutat is, így saját kezembe kell, hogy vegyem a további végkimenetelt, természetesen valami, jobb kvalitású szerelővel karöltve.
Peugeot 307 1.6HDI 90LE fekete füstöt nyom, szétkaptam a levegő boxot, és látom tiszta korom belülről, elkezdtem haladni a turbó felé, és látom, hogy megjelent az olaj a kis lapátnál, és kicsit kotyog is a kis lapát.
Na most én arra következtetek ebből, hogy a turbóm megadta magát, motor szépen jár, nem eszi még az olajat, de a teljesítménye is visszaesett.
Lehet esetleg még más baja is, elég ha kap egy új turbót?
Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet.
Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat , vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?
Sziasztok! Régen írtam ide, mert a 307-esemet eladtam. Rámolás közben találtam egy Break vagy SW-hez való, bontott hátsó üveget, a legalsó fűtőszál nem működik, a többi jó. Van egy felújított, de be nem épített kormánymű, valamint egy 307-be való multimédiás rendszer. Ha valakit érdekel, a húszperkilencszázhatvanhat 5776 számon tud elérni. Helyileg Tatán vannak a fenti dolgok.
Üdv mindenki. 397 sw első hátsó hangszó csere i fóra volna szükségem. Kell a cseréhez kiemelőkeret ha igen milyen éa hol tudok venni mert kb seholsem találtam. Másik kb mi lenne az ajánlott. Erősítő nincs egy 4x45 w sony fejehység van éa egy aktív sub. Jb stag 3 szériát néztem.Előrehátra mekkora kell? Na meg kell az a hátsó ajtó hangszó is vagy elég előre a subbal?
1.4 hdi (dv4c, 8hr) 2010.11, 140 e km, kigyullad a sárga lámpa, hibák mind a levegőhozammal kapcsolatosak (P0100, P0069, P11AB)
Találtam egy leírást a serviceboxon, ami a P11AB hibára azt írja, hogy cserélni kell a turbónyomást szabályozó vákumdobot (cikkszám: 9815218180, olyan 60-70 ezer a gyári).
A légtömegmérőt megpucoltam... vákum elvileg nem szökik...csövek nem lukasak...
Úgy látom, hogy akkor jön elő ha már melegszik a motor...és alacsony fordulatszámon.
Egyik orosz fórumon azt írták, hogy a levegőnyomásmérőt kell cserélni...
Van ebben vkinek tapasztalata? Köszönöm ha válaszoltok...
2003-as benzinessel mentem töltés nélkül. Nem ment economy módba! Addig ment, amig 10,5V alá nem csökkent az akkufesz. Ott megállt a motor. Akkucsere és ment tovább.
Az Economy Mode Active igazából nem hibakód és nincsen közvetlen köze ahhoz, hogy nem indul az autó. Csak annyit jelent, hogy akkumulátor kímélő üzembe teszi magát az intelligens kiszolgáló egység, mert az akkumulátor feszültsége egy bizonyos szint alá csökkent. Ilyenkor egyes nem létfontosságú funkciók nem működnek.
Közvetetten úgy lehet köze a be nem induláshoz, hogy valamiért alacsony lett az akkumulátorod feszültsége, ami önmagában is eredményezhet be nem indulást, mert pl. kevés az áram az indítómotor kivezérléséhez, de az elektronikus vezérlők sem kedvelik a túl alacsony feszültséget és megbolondulhatnak, stb.
Alacsony feszültséget okozhat rossz (belső zárlatos) akkumulátor, vagy pl. hibás töltési rendszer, esetleg más elektromos hiba. (pl. megnyekkent BSI esetében el tudok képzelni egy ECO módban ragadt vezérlőt.....)
sziasztok van egy peugeot 307 16hdi azt a hibát követtem el mikor megálltam támadt egy gondolatom kocsit kipörgetem 5000 fordulaton volt mikor megállt és kiírta economy mode acive azóta nem tudom beindítani mintha valami nem engedné indulni a hibák ki lettek törölve de újra ismétlodik az eco üzemmód mi lehet vele