Első lépésként fel kellene tölteni az akkumulátort, majd járó motornál megmérni a töltést. Ha nincsen, akkor el lehet kezdeni megkeresni az okát lépésről, lépésre.
(szabadonfutó, esetleg fötengely szíjtárcsa, feszültség szabályzó vagy egyéb generátor hiba, esetleg valamilyen elektromos probléma.)
peugeot 307 sw, 2007-es.benzines, electric circuit faulty hibaüzenet jön elő, és lekapcsol a klima, aztán olyan 10 perc múlva újra működik. Ezt úgy 1 hete csinálja, ma kb. 5x volt, aztán hogy hazaértem , leállítottam, megpróbáltam beindítani,már nem is indul a kocsi, az aksi gondolom lemerült(kb 1,5 éves akku). Szerintetek mi lehet? Generátor? vagy fesszabályozó? Valami töltési probléna?
Amikor a szőnyeget fel kell szedni ,hogy hozzá lehessen férni a gázolaj szivattyúhoz,ezeket a bigyókat ki kell pattintani csavarhúzóval, miután az ülések kikerültek.
Szia. Az enyém is így járt anno, sőt nekem menetközben ment el vagy épp jött vissza. De a csatit lehúzva már onnan folyt az olaj, ergo belül valami tömítés átszakadt. Nem néztem bele. Kapott egy bontottat. Azóta jó. A csati is cserés volt. Mert megzabálta a szervóolaj.
Ha eddig átváltotta, de most már nem (és nem cseréltél kijelzőt), akkor elromlott a kar. Ha eddig sem váltotta, vagy kijelző csere óta nem váltja, akkor a kijelzőben le van tiltva a funkció, és gyári diagnosztikával engedélyezni kell.
Nem működik az ablaktörlőm. Próbáltam mindent. Végignéztem a kábelt, biztosítékokat, com csati lehúz-visszadug. Külön adok feszt a motornak, úgy jó. Esőérzékelős módban írja is, hogy bekapcsoltam.
Néztem a specifikációt, mindkettő mérete azonosnak látszik, a különbség a bele kerülő fényforrás és hogy elférjen, beférjen a helyére a nagyobb átmérő miatt.
Ja, meg ha valakit érdekel, múltkor blackfriday volt AutoDoc-nál, és rendeltem pár dolgot, de elcsesztem a rendelést, így van egy komplett garnitúra Ridex hátsó féktárcsa - fékbetét szettem (2tárcsa, 4 betét), ami nem jó az enyémhez. Beszerzési áron (13e Ft) odaadom, akkor nem kell visszapostázgatnom, meg levásárolnom.
Nekem van egy donorból bontott motor, az enyémhez csak barkácsolással lett volna jó, mert más a csatija, de a motor maga ugyanaz. Az enyém 136 lovas 2.0 2007-es, a donor 1.6-os ráncfelvarrott. Szóval nem tudom milyen kell neked, de ha nem felejtem el, küldök fotót. Jelképes összegért megválnék tőle. Meg ha valakit érdekel van pár bontott cuccom, de lusta vagyok hirdetni, akár egyben is vihető.
Sőt leengedtem belőle az olajat, tettem bele újat, amíg "hideg (28-30 fokos)" addig jó, majd néhány perc után felmelegszik kb 50 fokra akkor megint nem megy. - leengedés - újra feltöltés- megint megy néhány percig amíg megint nem lesz meleg.
Szerintem valami a szervó-szivattyú elektromos panelján halt meg, hidegben érintkezik, melegben már nem.
Veszek egy bontottat, aztán szórakozok majd a forrasztgatással.
Sziasztok! Középső üléssor és középső ülését raktam volna vissza, amikor valahonnan leesett a linkelt 2 műanyag, de nem tudom, honnan. Segítség kellene:)
megjött az új üléshuzat, elkezdtem, de ebbe a melegben inkább reggel folyt köv. Nem volt olcsó, de ezt csak egyszer kell megvenni.... had érezzem jól magam ha vezetek...