köszi a választ. A motorhiba NEM, a sárga felkiáltójel viszont folyamatosan világít azóta. eddig 70e-t mentem vele gond nélkül, 250e a km-állás. Nem tudom van-e összefüggés, lehet hogy tényleg eldugult, DE a jelenség közvetlen tankolás utáni elindításnál jelentkezett. A FAP adalék elfogyását hogyan jelzi a rendszer?
ez a hiba nem a bzi ben van tárolva hanem a motor ecuban, ha regeneráció félbe szakdt, akkor is adhat üzenetet, amit lehet maga kitöről ha 1x ujra megprobál regenerálni, ha a motor hiba nem világít ez történt, ha világít más hiba van valós dugulás, vagy más, ki kell olvasni a hibát
Sziasztok! 1.4 HDI ezt az üzenetet írta: antipollution fault. Majd a hőfokmérő óra kiakadt. Motorvezérlőlámpa sárgán világít. A motor működésében semmi változást nem tapasztaltam. Köszönöm a segítséget.
ez romolhatott el, de nézd át a csöveket,ne legyenek leesve, kilyukadva és hogy a turbon a vakumdob jó e, mozog rendesen a kar, stb. ez a solenoid emelőről könnyen kicserélhető, önindító melett van.
Sziasztok! Peugeot 307 1.6 hdi 2007 2566-os hibakód öt ír. Ez elvileg valami turbó pozíció szenzor. Tudnátok segíteni hogy ez mi és hol található? Előre is köszönöm!
Igen, az általad leírtakkal én is tisztában vagyok. Ezért is keresnék eleve olyan konstrukciót amiben gyárilag még nincs. Érdekes egyébként, hogy 1.6Hdi nagyon sok rohangál az utakon, de kiváltó szett ahhoz nincs. Én legalábbis nem találtam csak 2.0Hdi-től felfele. Volt egy kis 206-osom 1.4Hdi motorral. Se cooler, se kettőstömegű, se FAP... Imádtam azt a kisautót. Most kicsit nagyobb méretben keresek ilyesmit.
Szia, sziasztok, segítséget szeretnék kérni Diagbox telepítésében, aktiválókodot kér. Nekem nincs, a programot a netről töltöttem le. Hogy aktíváljam? Hogy lehet az 1ik letöltés 43Mb a másik 4.5Gb?
Én megfontolnám, hogy erőltessem-e a kiváltószettet.
A kettős tömegű lendkerék a hajtáslánc elemeit is kíméli.
Egy kuplungszett 150 ezer forint, ebből kb a kuplung minimum 50-60 ezer forint, amit úgyis cserélni kell.
Egy kettős tömegű élettartama nem versenypályás használat esetén 150-200 ezer km körül van legalább... Nekem kezdetektől tuningolt 1,6 HDi van (130 LE 300Nm) és 200 ezer km van benne, még nem vettem észre hogy haldokolna.
Ennyi időnként a kuplung is cserére szorul, azaz a munkadíjjal sokat már nem takarítasz meg.
A kiváltó szettnek is van bekerülési költsége.
Nem tudom, mennyit használod az autódat, de évi 15-20 ezer km használat után 10 évente kellene komplett csere. Ennyit nem ér meg hogy maradjon?