Igen, az általad leírtakkal én is tisztában vagyok. Ezért is keresnék eleve olyan konstrukciót amiben gyárilag még nincs. Érdekes egyébként, hogy 1.6Hdi nagyon sok rohangál az utakon, de kiváltó szett ahhoz nincs. Én legalábbis nem találtam csak 2.0Hdi-től felfele. Volt egy kis 206-osom 1.4Hdi motorral. Se cooler, se kettőstömegű, se FAP... Imádtam azt a kisautót. Most kicsit nagyobb méretben keresek ilyesmit.
Szia, sziasztok, segítséget szeretnék kérni Diagbox telepítésében, aktiválókodot kér. Nekem nincs, a programot a netről töltöttem le. Hogy aktíváljam? Hogy lehet az 1ik letöltés 43Mb a másik 4.5Gb?
Én megfontolnám, hogy erőltessem-e a kiváltószettet.
A kettős tömegű lendkerék a hajtáslánc elemeit is kíméli.
Egy kuplungszett 150 ezer forint, ebből kb a kuplung minimum 50-60 ezer forint, amit úgyis cserélni kell.
Egy kettős tömegű élettartama nem versenypályás használat esetén 150-200 ezer km körül van legalább... Nekem kezdetektől tuningolt 1,6 HDi van (130 LE 300Nm) és 200 ezer km van benne, még nem vettem észre hogy haldokolna.
Ennyi időnként a kuplung is cserére szorul, azaz a munkadíjjal sokat már nem takarítasz meg.
A kiváltó szettnek is van bekerülési költsége.
Nem tudom, mennyit használod az autódat, de évi 15-20 ezer km használat után 10 évente kellene komplett csere. Ennyit nem ér meg hogy maradjon?
Lehet,hogy hülye kérdés, de erre nem találtam infót sehol. 1.6hdi-ből melyikben nincs kettőstömegű? Kiváltószettet sem találtam hozzá... Vagy ez ilyen és kész?
Rokon lelkek vagyunk, a Citroen fórumból jöttem, hátha itt nagyobb a nyüzsgés!
Kérdésem, hogy van-e köztetek, aki upgrade-elte a gyári RD4-es fejegységet RD45-re? Buktató?
Sárgaföldről relatíve jó áron lehet rendelni és érdekelne a dolog, ha van értelme.
Nekem a Bluetooth ami csábítóvá teszi a cuccot, hogy egyben letudnám a kihangosítót is. Most külön kihangosító van beépítve, a hangminősége jó, de elég vacak a kezelhetősége. Az AUX és a USB bemenet csak hab a tortán.
Tudom, hogy a kijelzőt is cserélni kell hozzá, abból is van választék, de melyiket?
A kocsimban (C4 2009) kétzónás klíma külön vezérlőn és kijelzőn van.
Írod,hogy füstöl,kormol rendesen.Ilyenkor az van,lehet,hogy nincs elegendő levegő az égéshez.Én is a turbócső sérülésre tippelek.Nem a motorba nyomja a levegőt,valahol szökik.De viszont attól mennie kellene,nem pedig "épen csak ,hogy". Nekem egyszer Olaszból kellett hazajönni így,hogy valahol a turbócső kirepedt,mint utólag kiderült a coolercső, S cső a c.hűtőnél.
Viszont ha éppen csakhogy ment,akkor dugulás is lehet,üz,any.szűrőnél,vagy a szivattyúnál,mert ott is van szűrő és már nagyon fel van rakódva,amit a tankból gyűjtöget.
Nézd meg a turbó csövet. Szerintem elrepedt olyan helyen, ahol nem is látod. Az olaj rápötyög a forró motorra és az kezdett el füstölni. Illetve az intercoolernél lévő két csövet is vizsgáld meg.
Olyan kérdésem van, hogy van esetleg egy "autótolvaj" közöttetek? :)
Csak, azért mert 10 napig parlagon hagyott autóm akkumulátora lemerült és kivettem az aksit feltölteni, de annyi eszem nem volt, hogy ne zárjam le a motorháztetőt éjszakára.
Ma nagy vidáman vittem vissza a feltöltött akkut és, amikor nyomogattam a nyitógombot akkor esett le, hogy nem sok értelme van...
Természetesen nincs sehol manuális zár az autón.
Ötletetek van esetleg, hogy hogy tudom kinyitni a motorházfedelet azon kívül, hogy féltéglával beverem az ablakot?