Kapcsolócsoport szokott lenni abban is, mert az ajtón van, és még jobban "kapja" egy kabrióban, mint a lemeztetősökben. Ilyenkor összevissza működik, van, hogy mást csinálnak a gombok, vagy kettőt kell egyszerre nyomni, stb
Vagy, szokott az is lenni, szorul a mechanika, mert a CC ajtaja kb 3x annyira beázik, ettől persze tizenéves korára szétrohad az ablak mechanika, és megállítja az ablakot a becsípődés gátló.
Van még 1 hiba, ami nem is hiba, ha minden ablak csak picit mozdul, akkor az van, "elfelejti" az ablak hol a végállás.
Aksicsere és stb szoktak ilyet okozni, de a régi CC ami még a facelift előtti 307re épül, eléggé barokkos szintén, sok a gremlin bennük, bármit előad véletlenszerűen.
Ilyenkor az ablakot újra kell tanítani, itt van erről szó:
Peugeot307-re szeretnék vonóhorog elektronikát szerelni,de amit vettem nem ugyan az a csatlakozója. tudnátok segíteni mi lehet a csatlakozó kábeleinek a szín kiosztása? 2007-es évjárat,1,4 16v
a tünete a következő mikor bemelegszik a motor durva rángatás fekete füst hátul, a leállitom visszainditom és már nem csinálja, ez volt a kezdet.
most már mikor bemelegszik a motor hiába állitom le nem segit, ma kivettem az akkut feltölteni , mentem vele egy hosszab kort az m0 on hibba semmi, valami tipp estleg valakinek?
Egy kis szősszenet, aki vezérlést akar cserélni a 2.0 HDI 136Le RHR motoron.
Sajnos nem tudtam lerögzíteni a lendkereket, a Lukas kettőstömegün nincs semmi akadály hogy legalább le lehessen lazítani a főtengelyben lévő csavart, a gyári fogas rögzítőnek nincs helye, hiába vettem le az önindítót, nem fér el a rögzítő a fogak és a váltóház közötti résben. a 350Nym es gép nem bírta lelazítani, a másik 400-as sem, majd egy 1150Nym-es gép megoldotta a lazítást. Ennek fügvényében készüljetek. Még egy jótanács: a régi csavar menetét flexel hosszban vágjátok be 4 helyen mintha egy menetfúró lenne, és 2-3 szor hajtsátok be a helyére, így kijön a régi menetrögzítő anyag, ellenkező esetben az új csavar nem biztos hogy be tudjátok hajtani, előző cserénél jártam így.
Sziasztok! Peugeot 307 1.4 HDI 2002-es autómon a jobb oldali külső visszapillantó tükör cserélve lett, a külső hőmérsékletet nagyon pontatlanul mutatja. Tudna valaki segíteni, hogyan lehet beállítani, vagy kalibrálni?
Abban tud valaki segíteni, hogy ennek a hűtőcsőnek a motortéri oldali bekötése hogy néz ki, elsősorban tömítés tekintetében? Úgy szeretném szétszedni, hogy kezemben a cserealkatrész (o-gyűrű? mekkora?).
Ha nem itt folyik el a hűtővíz, nem az utastérben, nem a radiátor aljánál, látszólag nem is a vízpumánál, hol érdemes még körülnézni? (Tételezzük fel, hogy nem hengerfejes a kocsi, de még az is lehet, hogy igen :))
Állítólag nincs köze a visszajelzésnek a tényleges intervallumhoz, bár nekem nyáron is felvillan, és nagy hidegben meg simán tovább mutatja, úgyhogy ez némileg ellentmondás.
Ha jó az aksi és a nafta is minőségi és ennek ellenére nehezen indul, köhög olykor nagyobb hidegben, akkor lehetnek a gyertyák.