Sziasztok! Van egy 2002-es 1.6-os benzines 307-esem. Egyesben induláskor (amikor még hideg) időnként rángat, bakkecskézik a kuplung felengedésemor, ami a kuplung újbóli lenyomásával és nagyon gáz melletti óvatosabb felengedésével szoktam orvosolni. Ez milyen hibára utalhat, illetve mekkora javítási költséggel számolhatok ha megunom a dolgot? Köszi!
Szia. Amíg szarakodik addig azt írja hogy az Egr nem nyit vagy zár megfelelően. Ha elég ideig állok a gázon megindúl és utánna semmi baja. Ma próbáltam hosszan melegíteni. De semmi nem változott. 12 fok alatt nem megy. Felette mintha semmi baja nem lenne.
10-15 km araszoló sebességnél ha útegyenlőtlenség van ropogó-roppanó-pattanó hang jön át a kormányon keresztül. Nagyobb tempónál nem érezni. Mi lehet a hiba? 308 sw 2012
Problémám az lenne, hogy a legkondi bekapcsolásakor érezni a hideg és meleg levegőt hogy áramlik, de nagyon lassan, max ventillátor beállításnál sem változik, ha várok sincs változás, éppen hogy csak érezni ha oda teszem a kezem a nyílásokhoz, hogy jön valami. Példáúl az ablak pára mentesítése rengeteg időt vesz így igénybe. Szűrő cserwt javasoltak az megtörtént. Ezért az utastér ventillátor lehet a felelős?
Az autó az egy off Ford Fiesta, 1.4 TDCi 2006-os. Ebben a PSA dízelmotorja van, gondolom az abban az időkben gyártott jó pár Peugeot-ban is ilyen motor van, ezért bátorkodom itt megkérdezni.
Itt a generátornak külön van ékszíja? Vagy valamelyikkel közös meghatáson van a generátor?
Gyárilag 205/55R16 gumival van felszerelve az alufelni szélessége 7 incs ET 44. Szeretnék 17 incses alufelnit venni de nem tudom mijen ET számú és mijen szélsségű fog elférni.
Az autó egy 2006-os 2.0HDi (RHR), amiben van kiegészítő elekrtomos fűtés gyárilag. A gond az, hogy nem jön meg a meleg, ami régebben indulás után 1 perccel már érezhető volt, most meg csak hűvöset fúj a ventillátor. Ha hidegre állítom a digitklímát, akkor még hidegebbet fúj be.
Én a kiegészítő elektromos részre gyanakszom. Meg is találtam a vezető oldali lábtér felől. Öt vastagabb vezeték megy bele. Általában nem mérek feszültséget a szürke és piros vezetékek között, de egyik indítás után kb. fél perccel megjelent 14 Volt, de egy perc után eltűnt. Lehet a vezérlő jött rá, hogy a hibás fűtőelenek nem kell táp? Esetleg e vezérlés lehet a rossz? Hogyan lehetne ezt kideríteni felesleges alkatrész vásárlás nélkül.
A biztosítékok a motortéreben mind jók. Az utastéreben nem néztem, de a kezelési könyv szerint ott nincs semmi idevágó.
Van valakinek tapasztalata hasonló hibával?
A külső hőmérő jó jelet mutat, tavaly nyáron annak hibája miatt nem volt hűtés.
A ventillátor minden fokozata működik.
A klasszikus csappantyú hiba nem hiszem, hogy fenn áll, mert mind a két oldal rossz és hidegre állítva még hidegebbet fúj.
Hello ! Mivel írtad is ,h hideg reggelek vannak,jönnek.Ezért írom úgy,h ennél a motornál mert nekem is RHS van SW.ben,.... létezik olyan "hideg motor túlpörgetés védelem".Majd figyeld meg ha 70 *C fok közelébe ér a mutató,olyan mintha megtolnák hátulról.Persze ugyanolyan gázpedál állásnál.Viszont nekem már Jena progi van évek óta és nem érzékelem a fenti dolgot,mert menne de hideg motorrral kímeletesen.....
Sziasztok! Az alany 2003 1.6 b sw 16 szelepes.Szelepfedéltömités csere előtt állok.Kaptam egy lap szerü tömitést meg egy gumi csikot. Melyik szelepfedél alá melyik megy? üdv6 hozzászólásTetszikHozzászólás
Ami jó hír, hideg motornál, csinálja a hibát, ezt kell vizsgálni, turbónyomás, szóval a diagnosztikai élő adatokat, mi az elvárt és mi a valós adat, ebből fog kiderűlni mi a hiba. Találgatni nem lehet.
A probléma, hogy most jönnek a hidegebb reggelek, nincs erő az autóba. A vákum csövön volt repedés ezért az cserélve lett. Most jó a vákum. De muszály mennem vele 4-5 km-t mire elkezd húzni az autó. Addig csak max 80-90 km/h és az is nyögvenyelősen. A kamionok letolnak gyorsulásba simán.
Szerelőnél voltam. Egyik a turbót mondta 100%-ra másik ah Agr-t, a harmadik a befecskendezőket akarja cserélni. De nem akarok per tudok ennyit rákölteni az autóra a talán utána jó lesz hozzáálással.
Ha van valami tippetek azt megköszönöm. Mert a haverom akki hobby autószerwlő megcsinálja de bem tudja sajnos ő se hogy hol kellene keresni a hibát. Jena a vákumra gyanakszik de nemntaláltunk ott hibát. De lehet hogy nem jól kerestük.
Igen, arra már rájöttem, hogy az egyik tükörcsati megy az ajtómodulba, de a másik, ami a behajlító motoré, azt hova kell csatlakoztatni? A kábelkötegbe nincs benne a megfelelő csatlakozó gyárilag?
Van már sofőr oldali ajtópanelem,amin két csatlakozó van. Az eredeti panelomon csak egy van. A motoros tükörből két csatlakozó jön ki. Az egyik megy az elektromos tükör mozgatáshoz,a másik meg a tükör motoros mozgatásához. Nem annyi az egész,hogy a motoros tükör plusz csatiját bedugom az új kapcsolópanel második csatlakozójába? Amúgy tudok szerezni bontott motoros tükröket 10k-ért/db.
Szerintem ez nem ilyen egyszerű, mert az ajtópanel nem közvetlenül van összekötve a tükörrel, biztos vagyok benne, hogy a BSI intézi a tükrök behajlítását. (A gazdasági racionalitásába nem akarok belemenni, 25 rugó egy bontott elektromos tükör (amikor lehet kapni), az már 50 pénzek, egy 20 éves kocsira)
...nem fantomhiba ...saját tapasztalat...amíg 1-2 működő izzítógyertyával is indul nem igazán foglalkozunk vele ...kb egy éve cseréltettem ,már 3 kimúlt közülük de még egész jól indult a motor míg tényleg komolyabb minúszok nem lettek , akkor már erőlködött .