Sziasztok! Pug 307 kombi 2003-as 1,6 benzin, facelift előtti) a kormánykapcsoló hibája kezd zavaróvá válni. Eddig felkapcsolt helyzetjelzővel még OK volt, most már tompítottal is abbahagyja néha a - főleg balos - indexelést. Úgy tudom ezek még javíthatók. Megoldható ez házilag? HA igen van róla leírás, rajz, hogy mivel és mit kell csinálni? Vagy ezt inkább hozzáértőre kell bízni? Ha ez utóbbi, van Debrecenben vagy környékén valaki? Köszönöm!
Sziasztok tanácstalan vagyok segítséget kérnék,megcsinálták a kormányszervót felújították,de jelezte a szerelő hogy észrevették hogy a motortéri többfunkciós relédoboz hűtőolaja szivárog !!!!!!!! Ilyen van tényleg van saját hűtőolaja ? Ha tényleg így van akkor mennyire sürgős ezt orvosolni ? Akinek valamilyen tapasztalata volt ez ügyben ne tartsa magában köszönöm. 2007 1.4 kfu
2002. 1,6 benzin 307-esem van, 5ajtós, minden jóval felszerelt, köztük elektromosan állítható, behajtható tükrökkel, ami az autó bezárásakor/nyitásakor be-kicsukódik. Sajnos, gyakran túlnyílik, vagy épp nem nyílik ki rendesen, így kézzel kell feszegetnem. Hogy lehet ezt a praktikus funkciót semlegesíteni? Köszönöm
A kormánykapcsolón az ablaktörlő végén a nyomógomb elég nehézkesen váltotta a kijelzőn az infókat. Emlékeztem a leírásra, hogy szét kell szedni a kart, csak sajnos rosszul, mert már több éve néztem. Nem a nyomógombot vettem ki, hanem a hátsó ablaktörlő teljes fordítható részét kihúztam a karból, és sajnos jött vele együtt a szalagkábel, így most hátsó ablaktörlőm sincs.
Tudja valaki hogy lehet a szalagkábelt visszatenni?
Nálam egymás mellett van két gomb + felette a tükör joystick és a tükörválasztó. Sajnos akkor az valószínűleg más felszereltség lesz.
Nekem pl az is érthetetlen, hogy az enyémben esőérzékelős ablaktörlő van és tolatás közben nem töröl automatikusan hátul amikor megy az ablaktörlő. Korábban volt egy 306 break-ünk, amiben nem volt esőérzékelő, mégis tudta ezt a funkciót.
...a váltókód fontos ...csak ugyanolyat vegyél hozzá... lehetőleg keveset futott vagy felújított ...egyébként a bontott lutri ... a váltókód itt található ...
Húzd le az ablakokat, nyisd ki a motorháztetőt és csukd be az ajtót. Kb 3 perc múlva áramtalanít és leesnek a mutatók. Ekkor vedd le mindkét akksi sarut néhány percre. Miután visszatetted őket, add rá a gyújtást, de ne indíts! Hagyd, hogy ketyegjen és beállítsa magát kb fél perc alatt. Ezután beindíthatod. Húzd fel az egyik ablakot úgy, hogy végig húzod a kapcsolót amíg felér, sőt még utána is kb 10 másodpercig. Aztán jöhet a másik ablakkal ugyanez.
Ezután ha hosszan nyomod a kulcson a "zár" gombot, működnie kell.
Van egy 2002-es 1,6 benzines 307-esem. A kérdésem hogy a távirányítós ablak felhúzást mindegyik model tudja-e? Mert nekem nem jön össze, próbáltam betanítani az ablakot de az sem sikerült az ablakfelhúzós - tartani 5 másodpercig módszerrel. Vagy nem csináltam jól valamit?
Sziasztok! Az autó 307 SW 2.0 benzin RFN motorkódos, 2003-as. Tegnap valami szétment a váltóban, kellene egy másik. Vegyek simán bontóból egyet, vagy tud valaki felújítottat "polcról"? Az enyémmel már valószínűleg nem érdemes foglalkozni, valami eltört benne ami biztosan elkoptatott ott még pár dolgot. Ha szerzek egy váltót, tudtok itt BP környékén valakit, aki nincs hónapokra betáblázva?
Tapasztalat, segitsèg vèlemèny kellene! Az auto 307, 1.6 hdi, 66kw,2006 èvi ràncfelvarrott.
Bizonyos időközönként menet közben mintha kihagyna a gyujtàs (igy tudom elmagyaràzni a jelensèget), megtorpan ès mintha semmi se törtènt volna megy tovàbb, függetlenül hideg vagy meleg motornàl ,a fordulat is vàltozó amin csinàlja.Ezt csinàlta 2-3 alkalommal valamikor a tèl folyamàn. Akkor is menèzettem diagon semmi habakód , ès most sincs hiba.
Hozzàtennèm hogy hideg motornàl inditàskor kb fèl percig füstöl ès dadog is egy kicsit.Azt mondta a szerelő hogy valamejik porlasztó de nem veszèjes lehet igy hajtani, ez 4 ève volt. Azota 80000km ès màig igy müködik,most 228000km mutat az óra.
Fontos lenne mihamarabb megtalàlnom a hibàt ès kijavitani, nyaralni szeretnèk menni de szeretem ha hibàtlan,kellemetlen lenne valahol ottragadni a nagy hősègben
Klímával kapcsolatban lennének kérdéseim, 2001-es 1,6 benzinesről lenne szó.
1. A klímás időszak beköszöntével elkezdett büdösödni a klímám. Előző nyáron is csinálta már, de most erősebben. Leginkább ázott porra, pocsolyára hasonlít a szaga. Pollenszűrőt rendszeresen cserélek, évente használok klímabombát, ellenőriztem a csöpögőt is és könnyen átjárható, lefolyik, nincs dugulás. Van ötletetek, hogy mihez nyúljak? Hol lehet még kitisztítani? (Habot nem fogok belenyomni, mert az hazavágja az öreg szivacs tömítéseket.)
2. Tud valaki olyan helyet, ahol klíma kompresszor felújításával foglalkoznak? Kezd kicsit hangosabb lenni, pedig a gáz nyomása rendben van. Kb mennyibe kerül? Érdemes felújíttatni vagy inkább csere 80000-ért?
Nálam is volt hasonló tünet, de semmi köze nem volt a fékhez. Ha sokat járok hideg motorral, városon belül, előjön. Olyan mintha letiltana... A megoldás egyrészt a pillangószelep tisztítás, amúgy meg időnként meg kell járatni autópályán/országúton egyenletes fordulatszámmal.
A turbó hiba nálam is megvolt. Utólag olvastam utána, hogy a turbó felé vezető ágban van egy szűrő, ami, ha elkoszolódik, nem kap olajzást a turbó, és attól szokott elhalni. Ha valakinek turbójavítás után ezt nem cserélik, akkor egy idő után lehet megint turbót felújíttatni. Az enyémben kiiktatta a szerelő. Nem mondom, hogy nálad ez a hiba, de azért érdemes utánajárni...
Pedig 8-as lesz az! Az M14-17 kicsit durva lenne, az már több, mint másfél centi átmérő. Nem kevered a csavar méretével? Mert az 14-es. Alátét filléres dolog, célszerű cserélni, mert különben túl kell húzni a csavart, hogy ne csöpögjön. Persze, ha nincs kéznél olajcsere után, akkor már mind1. Ha nem csöpög, akkor később már nem is fog. Én múltkor rendeltem 5-öt, azzal elvagyok egy ideig :)
Rákerestem a filterre és nagyon pöpec áras webshopot találtam.
Szerintem az olajleeresztő csavar M8 imbuszkulcs kicsi lehet, szerintem olyan M14 -M17-re tippeltem. Mivel a múltkori kicsavarást egy nagyobb csavarhúzó keresztve történő beerőltetésével és fogóval sikerült kicsavarnom (az imbuszkulcs készletemben nem volt akkora). Viszont visszafelé félek, hogy cserélnem kellett volna a réz alátétet (ami hossza kutatást követően szerintem 14-es belső átmérős, de erősítsétek meg).
Viszont azóta újabb problémával állok szembe:
A visszajelzőm alacsony olajszintet jelez, miközben a nívópálcán határértéken belül, inkább kicsit több van az olaj. (ezt többször is megnéztem). Az érdekesség az, hogy csak minden második indításkor jelzi ezt a problémát. Esetleg az olajszint érzékelővel lehet a gond? hmm... Remélem ebből nem lesz gond mert olaj miatt 5 évvel ezelőtt már kellett túrbót cserélnem. Azóta megtanultam, hogy az olaj a legfontosabb az autóban.