Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bubba76 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123778

Sziasztok! Pug 307 kombi 2003-as 1,6 benzin, facelift előtti) a kormánykapcsoló hibája kezd zavaróvá válni. Eddig felkapcsolt helyzetjelzővel még OK volt, most már tompítottal is abbahagyja néha a - főleg balos - indexelést. Úgy tudom ezek még javíthatók. Megoldható ez házilag? HA igen van róla leírás, rajz, hogy mivel és mit kell csinálni? Vagy ezt inkább hozzáértőre kell bízni? Ha ez utóbbi, van Debrecenben vagy környékén valaki? Köszönöm!

pl1000ma Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123777

Sziasztok  tanácstalan vagyok segítséget kérnék,megcsinálták a kormányszervót felújították,de jelezte a szerelő hogy észrevették hogy a motortéri többfunkciós relédoboz hűtőolaja szivárog !!!!!!!! Ilyen van tényleg van saját hűtőolaja ? Ha tényleg így van akkor mennyire sürgős ezt orvosolni ? Akinek valamilyen tapasztalata volt ez ügyben ne tartsa magában köszönöm. 2007 1.4 kfu

micro521 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123776

Sziasztok!

 

Budapesten vagy neten hol érdemes gyári alkatrészeket venni? Van ahol adnak kedvezményt a márkaszervizhez képest?

Kellene 1-2 dolog, ami szerintem nincs utángyártottban.

Trabee Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123775

Nekem szervizben kapcsolták ki, diag eszköz kell hozzá, két perces művelet.

Előzmény: Kobracével (123774)
Kobracével Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123774

Sziasztok!

 

2002. 1,6 benzin 307-esem van, 5ajtós, minden jóval felszerelt, köztük elektromosan állítható, behajtható tükrökkel, ami az autó bezárásakor/nyitásakor be-kicsukódik. Sajnos, gyakran túlnyílik, vagy épp nem nyílik ki rendesen, így kézzel kell feszegetnem. Hogy lehet ezt a praktikus funkciót semlegesíteni? Köszönöm

Zolysys Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123773

akkor nem

Előzmény: Alw (123767)
Zolysys Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123772

menüben kikapcsolható

Előzmény: XX307XX (123769)
Zolysys Creative Commons License 2018.06.20 0 0 123771

Hozd el megcsinálom. Bp XIX

Előzmény: csaba757 (123770)
csaba757 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 123770

2001-es Peugeot 307 1.4 8V 75LE

 

Sziasztok!

 

A kormánykapcsolón az ablaktörlő végén a nyomógomb elég nehézkesen váltotta a kijelzőn az infókat. Emlékeztem a leírásra, hogy szét kell szedni a kart, csak sajnos rosszul, mert már több éve néztem. Nem a nyomógombot vettem ki, hanem a hátsó ablaktörlő teljes fordítható részét kihúztam a karból, és sajnos jött vele együtt a szalagkábel, így most hátsó ablaktörlőm sincs.

 

Tudja valaki hogy lehet a szalagkábelt visszatenni?  

 

Előre is köszönöm!

XX307XX Creative Commons License 2018.06.19 0 0 123769

Nálam egymás mellett van két gomb + felette a tükör joystick és a tükörválasztó. Sajnos akkor az valószínűleg más felszereltség lesz.

 

Nekem pl az is érthetetlen, hogy az enyémben esőérzékelős ablaktörlő van és tolatás közben nem töröl automatikusan hátul amikor megy az ablaktörlő. Korábban volt egy 306 break-ünk, amiben nem volt esőérzékelő, mégis tudta ezt a funkciót.

Előzmény: Alw (123768)
Alw Creative Commons License 2018.06.19 0 0 123768

Köszönöm, megpróbálom hamarosan. Meg írom sikerült-e ...

Előzmény: XX307XX (123764)
Alw Creative Commons License 2018.06.19 0 0 123767

A vezető oldalon csak 2 gomb van, egymás mögött. Valószínűleg nem tudja akkor?

Előzmény: Zolysys (123766)
Zolysys Creative Commons License 2018.06.19 0 1 123766

nem tudja alapból mind. Különös ismertető jele hogy a vezető oldalon csak 2 gomb van és az is egymás mögött

Előzmény: Alw (123763)
soryton Creative Commons License 2018.06.18 0 0 123765

...a váltókód fontos ...csak ugyanolyat vegyél hozzá... lehetőleg keveset futott vagy felújított ...egyébként a bontott lutri ... a váltókód itt található ...

Előzmény: meromokus (123761)
XX307XX Creative Commons License 2018.06.18 0 2 123764

2001 1,6 benzin :)

Húzd le az ablakokat, nyisd ki a motorháztetőt és csukd be az ajtót. Kb 3 perc múlva áramtalanít és leesnek a mutatók. Ekkor vedd le mindkét akksi sarut néhány percre. Miután visszatetted őket, add rá a gyújtást, de ne indíts! Hagyd, hogy ketyegjen és beállítsa magát kb fél perc alatt. Ezután beindíthatod. Húzd fel az egyik ablakot úgy, hogy végig húzod a kapcsolót amíg felér, sőt még utána is kb 10 másodpercig. Aztán jöhet a másik ablakkal ugyanez.

Ezután ha hosszan nyomod a kulcson a "zár" gombot, működnie kell.

Előzmény: Alw (123763)
Alw Creative Commons License 2018.06.18 0 0 123763

Sziasztok

 

Van egy 2002-es 1,6 benzines 307-esem. A kérdésem hogy a távirányítós ablak felhúzást mindegyik model tudja-e? Mert nekem nem jön össze, próbáltam betanítani az ablakot de az sem sikerült az ablakfelhúzós - tartani 5 másodpercig módszerrel.  Vagy nem csináltam jól valamit?

rómailaci Creative Commons License 2018.06.18 0 0 123762

Tisztelt csoporttársak! Van esetleg valakinek 2003-as 1,6 benzin Breakhez katalizátora normális áron?

 

meromokus Creative Commons License 2018.06.18 0 0 123761

Sziasztok!

 

Sziasztok! Az autó 307 SW 2.0 benzin RFN motorkódos, 2003-as. Tegnap valami szétment a váltóban, kellene egy másik. Vegyek simán bontóból egyet, vagy tud valaki felújítottat "polcról"? Az enyémmel már valószínűleg nem érdemes foglalkozni, valami eltört benne ami biztosan elkoptatott ott még pár dolgot. Ha szerzek egy váltót, tudtok itt BP környékén valakit, aki nincs hónapokra betáblázva?

Köszi, Tamás

viko307 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 123760

Üdv

Tapasztalat, segitsèg vèlemèny kellene! Az auto 307, 1.6 hdi, 66kw,2006 èvi ràncfelvarrott.

Bizonyos időközönként menet közben mintha kihagyna a gyujtàs (igy tudom elmagyaràzni a jelensèget), megtorpan ès mintha semmi se törtènt volna megy tovàbb, függetlenül hideg vagy meleg motornàl ,a fordulat is vàltozó amin csinàlja.Ezt csinàlta 2-3 alkalommal valamikor a tèl folyamàn. Akkor is menèzettem diagon semmi habakód , ès most sincs hiba. 

Hozzàtennèm hogy hideg motornàl inditàskor kb fèl percig füstöl ès dadog is egy kicsit.Azt mondta a szerelő hogy valamejik porlasztó de nem veszèjes lehet igy hajtani, ez 4 ève volt. Azota 80000km ès màig igy müködik,most 228000km mutat az óra.

Fontos lenne mihamarabb megtalàlnom a hibàt ès kijavitani, nyaralni szeretnèk menni de szeretem ha hibàtlan,kellemetlen lenne valahol ottragadni a nagy hősègben

 

 

 

JociFi Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123759

Az a baj, hogy le kellene szednem az olajteknőt, hogy megmérjem,  előtte fel kellene emelnem, de így most nincs kedvem.

Egyébként igazad lehet mert egy 10 csavarfejet próbáltam beköszörülni. Tehát M8 beszerzés indul :-)

 

Előzmény: CsK2 (123755)
XX307XX Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123758

Sziasztok!

Klímával kapcsolatban lennének kérdéseim, 2001-es 1,6 benzinesről lenne szó.

 

1. A klímás időszak beköszöntével elkezdett büdösödni a klímám. Előző nyáron is csinálta már, de most erősebben. Leginkább ázott porra, pocsolyára hasonlít a szaga. Pollenszűrőt rendszeresen cserélek, évente használok klímabombát, ellenőriztem a csöpögőt is és könnyen átjárható, lefolyik, nincs dugulás. Van ötletetek, hogy mihez nyúljak? Hol lehet még kitisztítani? (Habot nem fogok belenyomni, mert az hazavágja az öreg szivacs tömítéseket.)

 

2. Tud valaki olyan helyet, ahol klíma kompresszor felújításával foglalkoznak? Kezd kicsit hangosabb lenni, pedig a gáz nyomása rendben van. Kb mennyibe kerül? Érdemes felújíttatni vagy inkább csere 80000-ért?

 

Előre is köszi!

 

XX307XX Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123757

Nálam is volt hasonló tünet, de semmi köze nem volt a fékhez. Ha sokat járok hideg motorral, városon belül, előjön. Olyan mintha letiltana... A megoldás egyrészt a pillangószelep tisztítás, amúgy meg időnként meg kell járatni autópályán/országúton egyenletes fordulatszámmal.

Előzmény: szucsati (123727)
CsK2 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123756

A turbó hiba nálam is megvolt. Utólag olvastam utána, hogy a turbó felé vezető ágban van egy szűrő, ami, ha elkoszolódik, nem kap olajzást a turbó, és attól szokott elhalni. Ha valakinek turbójavítás után ezt nem cserélik, akkor egy idő után lehet megint turbót felújíttatni. Az enyémben kiiktatta a szerelő. Nem mondom, hogy nálad ez a hiba, de azért érdemes utánajárni...

Előzmény: JociFi (123754)
CsK2 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123755

Pedig 8-as lesz az! Az M14-17 kicsit durva lenne, az már több, mint másfél centi átmérő. Nem kevered a csavar méretével? Mert az 14-es. Alátét filléres dolog, célszerű cserélni, mert különben túl kell húzni a csavart, hogy ne csöpögjön. Persze, ha nincs kéznél olajcsere után, akkor már mind1. Ha nem csöpög, akkor később már nem is fog. Én múltkor rendeltem 5-öt, azzal elvagyok egy ideig :)

Előzmény: JociFi (123752)
JociFi Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123754

OK, OK

 

Már 10 éve használom az oroszlánt, de ez a probléma csak most jelentkezett.

Tehát valami azt sugallja, hogy ez valami probléma kezdete.

Most rákattantam, hogy minden szűrő cserélni fogok házilag.

 

Szeretek az autón mindent rendben tudni, mert havi szinten 5-6000 km-t megyek.

Ja és imádom ezt az autót, a sok hülyesége ellenére is. (6.-ik sebességben gyorsul a dombon) :-)

Pedig manapság többször jár azon az eszem, hogy újat kellene venni, csak hát 60 000-et berakok évente (M6-on) és ugyanott vagyok az újjal is. :-(

 

 

Előzmény: hegizoli 307 SW (123753)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123753

A motorolaj visszajelző nálam sem mindig a valós értéket mutatja.Ezek ilyenek. Marad a "manuális" kontrol :-)))

Előzmény: JociFi (123752)
JociFi Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123752

Köszönöm szépen a választ.

 

Rákerestem a filterre és nagyon pöpec áras webshopot találtam.

 

Szerintem az olajleeresztő csavar M8 imbuszkulcs kicsi lehet, szerintem olyan M14 -M17-re tippeltem. Mivel a múltkori kicsavarást egy nagyobb csavarhúzó keresztve történő beerőltetésével és fogóval sikerült kicsavarnom (az imbuszkulcs készletemben nem volt akkora). Viszont visszafelé félek, hogy cserélnem kellett volna a réz alátétet (ami hossza kutatást követően szerintem 14-es belső átmérős, de erősítsétek meg). 

 

Viszont azóta újabb problémával állok szembe: 

A visszajelzőm alacsony olajszintet jelez, miközben a nívópálcán határértéken belül, inkább kicsit több van az olaj. (ezt többször is megnéztem). Az érdekesség az, hogy csak minden második indításkor jelzi ezt a problémát. Esetleg az olajszint érzékelővel lehet a gond? hmm... Remélem ebből nem lesz gond mert olaj miatt 5 évvel ezelőtt már kellett túrbót cserélnem. Azóta megtanultam, hogy az olaj a legfontosabb az autóban.  

Előzmény: CsK2 (123749)
JociFi Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123751

Köszi, ez jó hír mert már megrendeltem!

Előzmény: d.jocov (123746)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123750

Üdv. 

 

Keresek: peu307 1.6 16V benzineshez NFU TU5PJ4 motorblokkot,  akár kompletten vagy komplett motor is jó .

 

Nem horror hanem reális áron érdekelne.

 

Ha valakinek lenne vagy tud ilyet akinek van az írjon rám vagy adjon elérhetőséget.

 

Bp-és a déli agglomeráció előnybe.

 

 

 

 

CsK2 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 123749

Ha olyan, mint az enyém (RHR):

 

olaj:
TOTAL Quartz Ineo ECS 5W30 - 5,5L
Olajszűrő:
PURFLUX L398APU/SZ (65/24/69)
Olajszűrőház meghúzási nyomaték: 25-30 Nm

Olajleeresztő csavar meghúzási nyomaték: 23 Nm

szerszámok:
olajleeresztő csavar: M8 imbusz
olajszűrő kupak: 27-es

 

 

Előzmény: JociFi (123737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!