Viszont azért kell vele foglalkozni annak ellenére, hogy a mostani 307-ünk 3 évvel idősebb a kasztnija jobb állapotba van.
A motorból ott folyik az olaj ahol csak lehet tipikus francia... a kuplungot elég nehéz benyomni, de a kettős tömegűje jónak tűnik szóval ameddig nem esik szét nem lesz cserélve pár perc alatt megszokni hogy a megszokottól nehezebb benyomni. A szélvédő alján ahol a műanyaggal találkozik aláfolyik a víz és bejut a motortérbe szóval ezzel mindenképp kell majd valamit kezdeni. A nívópálcából legalul le van törve pár centi szóval nem is tudtam csekkolni az olajszintet. A jobb oldalán végig a küszöb javítva van alul, szerintem valahol fennakadtak vele és végig húzták.
Ezeket a hibákat leszámítva a próba úton korrekt amit produkált nagyon szépen húz és nem kopogott rajta semmi a kis 1.4 hdi-től sokkalta jobban megy. :)
2006-os, 230e km, automata klíma, ködlámpa. Ez melyik felszereltségnek számít?
Ja amúgy 450-be hozzuk el, úgy gondolom még ha kuplungozni kell rövid időn belül, akkor is megéri, feltéve ha nem lesz vele komolyabb probléma az évek során. Minden papír megvan a szervizelésről is.
Sziasztok!Ma reggel meglestem az olajszintet ,kb 8ezer km mentem vele maxon volt,de már bánom hogy megnéztem(( ,mikor raktam vissza elpattant a vége és vissza esett ... az olajba .Járt már igy valaki a forumon??? Mehetek vele? Atom jo motor 5 liter kajál vegyesbe ,90-100 on 3.6 l Suzuki sx 4 1,6 Hdi most járok 300ezer kilométernél Kár lenne ezért a mociért _((((
Nos akkor a választ megkaptad az olajjal kapcsolatban.Nem ajánlott gázolajos motorolajjal nyúzni a gépet.Elsőnek a turbót nyírod ki a kenés miatt mert ugye a pörgése............
Azért írtam,h keress egy diagost,hogy biztosra menj ezekkel kapcsolatban.
Bocs az OFF-ért, de elég nagy a zavar ez ügyben....szeretnék utánfutót venni. Ha olyat veszek, amin van érvényes műszaki, akkor elég az eredetvizsgát megcsinálni, vagy mindenképp műszakiztatni is kell?
az Antipollution fault-ot adja rendületlen de kiolvasva még nem volt...... az igazság az hogy a budaörsi peugeot szervizes kapcsolat elköltözött a szervízzel együtt . Más ismerősöm meg nincs itt aki ki tudná olvasni.
Higítja az olajat ugyanis a plusz gázolaj amit a kipufogó ütembe befecskendez megszakított regen esetén lecsorog a hengerfalon és keveredik az olajjal. Ez egy általános probléma a dpf-el szerelt autókon ezáltal az olaj szint megnövekszik mintha túl töltenéd, és romlik az olaj kenő képessége is.
Nekem a mondeon ezért lett kiütve, mert állandóan regeneralt.
Amit most akarunk venni 1.6-os hdi meg pont az a motorkód amibe még nincs szerencsére. :)
Volt-e már a FAP-részecskeszűrő cserélve,vagy tisztítva?Mikor volt a gép diagon ahol a fap telítettségét nézték?Előfordulhat,hogy tele van és állandóan regenerálási üzemben van és ezért megy a venti szinte állandóan.
Nem is olyan régen egy Citron volt ilyen jelenség ,annak is fap ütés lett a vége..... tele volt.
Értem, gondolom egy tisztítást érdemes eszközölni rajta. Szedte már ki itt valaki? Nem okoz az semmi problémát, nem? Már csak azért mert más motorokon nem alkalmazzák...
A tízezres olajcsere nem probléma az 1.4-en is akkor szoktuk cserélni.
Én egy 2005-ös facelift utáni kombi 1.6hdi-t (110 paci, fap) vezetek (kb 25000 km-t mentem vele mióta nálam van), fogyasztás átlag kompjuter szerint 5.4 mióta nálam van, sok városozással 6 litert ír ki, (de valójában 7 liter környékén van) de városon kívűl 100-110-nél 4-5 körüli fogyasztást jelez.
Szerelőm szerint ha rendben van cserélve az olaj, nem kell félni az eltömődéstől, én 10000-ként cserélem gyári szabványra.
Adódott egy kihagyhatatlannak tűnő ajánlat. Áron alul hozzá jutnánk egy 2006-os 5 ajtós 1.6-os 110 lovas fap nélküli 307-hez. Jelenleg egy 2003-as 1.4 hdi-t hajtunk ezt cserélnénk le.
Fogyasztás akinek ilyen 1.6-os van, hogyan alakul? Gondolom a nagyobb motor+hosszabb váltó végett kevesebb lesz a fogyasztás vele, mert hosszú utakon használjuk.
Olvastam a turbo olak szűrő cső eltömődésről, ettől mennyire kell félni? Érdemes eltávolítani, vagy van valamiféle megoldás rá?
a lényeg, hogy amin a fólia van, le kell húzni a középen lévő részről. Én úgy csináltam, hogy egy hajlított végű csipeszt, ami jó merev, bedugtam a szalagkábel mellett, elfordítottam, és lehúztam. Kellett hozzá erő, de nem kellett tépni.