kinéztem magamnak egy 2007-es évjáratú, 1,6-os HDI motoros, 230 ezer km-t futott, full extrás 307 SW-t.
Rá lett kötve előttem a hibakereső, nem mutatott semmi hibát, megy mint az álom és kényelmes is.
ami aggaszt, hogy 1 M-ért túl szép, hogy igaz legyen.
Vagy ez reális ár és szerintetek 30-40 ezer még benne lehet hiba nélkül? gyerekes család autója volt, akik nagyobbra váltottak (legalábbis a kereskedő ezt mondta)
Mik azok a hibák, amelyek felmerülhetnek és mennyi az kb, aminek vésztartalékként rendelkezésre kell állnia?
Olyan problémám van hogy van egy peugeot 307 sw 2002 2.0 hdi-m
Amikor elindulok vele aés fékezek olyan hangja van a féknek mint ha el lenne kopva és vason fogna .Aztán dob egy ESP/ASR not functioning hibaüzenetet. Innen kezdve megszünik a fémes hang .
Szia,amíg működik ne szedd szét.Soha ezt a típust nem szedttem szét,de ha álltalánosítunk van benne egy motor az fogaskereken kapcsolódik a bowdenes mechanikához.A bowden rojtolódik, egymásra fut,kattog amikor visszapattan a helyére,majd idővel elszakad.BMW-én már cseréltem hasonló a rendszer de csere után autodignosztikával fel kellett tanítani.
Nekem pont ugyan ilyenem van. Ugyan ezzel az évjárattal egyszóval minden stimmel. Részecske szűrő sincs benne :). Gyárilag. Egyszóval nem tudom, hogy miért írja ki neked de ilyet nem igazán kellene hisz nincs hová tölteni :). Ez így elég furi.
Közben után jártam én is és 30 ezrt mondtak nekem is a szakszervizbe. Mi az a plusz amit csinálnak rajta? mert itt nem lehet végignézni másfél óra múlva kell érte menni majd...
Sziasztok! 2004 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 100 KW. Pótkerék. Végre készen lett az autóm, bádogos munka kész, kereke fent DE a pótkereket nem tudták visszarakni mert nem működik a leeresztő szerkezet. Valaki tuna valami okosat mondani. Esetleg a sajátját felajánlani :-) vagy az elfekvő de működőt, vagy helyet hogy honnan vegyem meg és mennyiért. Hétvégén ha nem lesz más akkor leszerelem és szétszedem, hátha ránézéssel javítható :-)
Szia! Nekem nemrég töltötték fel, olyan 1,5 liter hiányzott, és 30e volt (szakszervízben)! Nem csak annyi, hogy vessük a kannát és újratöltjük (ott voltam a kocsi mellett és végignéztem. Volt már olyan is hogy görögből jöttünk haza és félúton kifogyott. Motorhiba, és félteljesítménnyel jöttünk haza. Szívás volt.
A párom használja aPetugeot 307 SW 1,6Hdi, 2005/12 havi, 9HY motorkód autót és ki írja a Diesel additive minimum level szöveget.
A könyvében az áll hogy kipufogó adalék utántöltés,és szakszervíz...ebbe már kell az edblu vagy valami mást töltenek utána? és hova, esetleg ez mennyire költséges?
Kérlek benneteket ha tudtok, világosítsatok fel ebben az problémámban!
Lehet nem ez a megoldás de próbáld meg.Felnyitod a motorháztetőt,lekapcsolsz minden funkciót,letekered a kormány felöli ablakot,kiveszed a kulcsot,kiszállsz a kocsiból,vársz 3 perc,leveszed az akkusarut 15 mp-re.miután visszaraktad,vársz 10 mp-et,utánna az ablakon benyulva ,ajtót ne nyisd ki,felkapcsolod a helyzetjelzőt,majd indíthatod az autót.lehet nem ér semmit de próbáld meg,.
Szia,ez a típus okoz meglepetéseket,nekem is ki írja most >air bag fault;de nem mindig csinálja.Nálad az a továbblépés akadálya a problémán,hogy az obd-n keresztül nincs kommunikáció,ezt akár BSI cserével is de orvosolni kell.Van BSI reset manuálisan,avval sem vesztesz semmit ha megcsinálod,.
De mint előzőekben írtam,beázhatott a Bsi,ugyanis oxidáció látszódik egy két helyen a lapon lévő tüskéken.Lehet javítható kis kapirgálással stb..de akkor miért nem engedi indítani!?
Kérdés hogy a menübe van egy olyan pont ami angolba rev wipe act cimen fut és aktiválni deaktiválni lehet ez mégis mi? mert ablaktörlés szempontjából arra gondoltam kikapcsolja a rükverckori ablak törlést de nem...valaki?
Délután 14:15 kor haza jöttem vele melóból.15:30-kor mentem volna gyerkőcért oviba és akkor indítás állapotban elszállt minden.Utána lett belerakva az új akku és akkor már tekert minden jó volt csak mikor indítózol villog a kis kulcs a középső konzolon és nem indul.Hiába nyomkodom a kulcsot nem zár le semmi.Elvileg a Bsi a hiba,mert nem ad semmi kommunikációt a rákötött géppel.
Köszönöm tanácsodat. Tökéletes lett az operáció :). Ellenben új kérdés lenne. Egy jó ideje már feltűnt, hogy a vezető oldali ablak fel illetve le mozgatáskor bizonyos pozíciókból indulva kattan egy nagyot. Kárpitot levettem. Motort megnéztem (elektromos mozgatású). Fogaskerekek rendben működnek, nem hiányzik semmi. Üresjáratban sincs semmi rendellenes zaj. Tehát gyanítom, hogy magával az emelőszerkezetnél van a bibi. Milyen módon lehet ezt kiszedni az ajtóból? Van valami trükkje?