Nos hát elég randa.Végül is számítottam erre,miután kiszereltem a hűtőt,kitakarítani,a klímahűtő bordái közül kimostam a bogarakat és cseréltem termosztátot,nem változott semmi.Sőt negatív irányban igen.Ahogy egyre jobban tavaszodott és koptak a sz.lapátok a mot.hőfok nem a megszokott dolog lett,volt.
90 `C foknál megnéztem a vízhűtőt,a termó már nyitott,de a hűtőben alig fordult,szinte semmit a folyadék.
Sziasztok! Bajom lett, behalt a befúvó ventilátorom. Vagy legalábbis nem megy. Amikor ráadom a gyújtást, a hőfok kijelzése mellett egy pont villog. A venti egyáltalán nem megy, semmilyen fokozatban, se klímával, se nélküle. Néhány hete volt egyszer, hogy nem indult el, de egyszercsak magától jó lett és azóta is jó. Volt. Most viszont semmi. Szerviz legalább 2 hét, addig én is behalok, így úgy döntöttem, megpróbálok valamit elkövetni magam. Láttam a kiszedése hogy megy. Amiért írok az, hogy a hőfok melletti villogó pont jelent-e valamit. Van-e jelentősége, utalhat-e valami konkrét hibára? Vagy van-e egyéb 5let, hogy mivel kezdjem? Sors fintora, tegnap éppen Lakitelken voltunk, de akkor nem volt semmi gond. Pedig jól megzaklattam volna Jenát :D
Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van psa motoros. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi
Sziaztok azt szeretném kérdezni a 307es klima kompresszora csapágyazható?1.6HDI a jelenség alapjáraton morgo hang gázadásra csendesedik ha kikapcsolom a klimat teljesen csendben van.
Milyen fagyálló volt benne és mennyi ideig? Az alkohol lehet savas. Ittam én már olyan karcos pálinkát aminek 3-as ph-ja volt. Raktam bele szódabikarbonátot, amig 6-os nem lett a ph-ja. Tökélete lett :-)
Az a vízpumpa olyan mintha 10 évig kint rohadt volna a szabadban. Még az aluminiumot is kiüti a só. Lassan már ph mérővel kell fagyállót cserélni :-)
Ezért is melegedhet a motor......... ha a rendszer tiszta kívül, belül és a venti is kapcsol.Gyanítottuk és bejött.Még jó,hogy nem lett baj ezen kívül.Egyben vezérlés szett csere is lett.
Peugeot 207 topicból jövök, mivel ott nem kaptam érdemi infót, és ez a topic jobban is pörög.
Lányom kocsija (Peugeot 207 1,4 16V benzines) egy ideje az alábbiakat produkálja:
Reggel első indításkor rendesen beindul, de ahogy elindul vele elkezd rángatni/durrogni majd általában le is áll 100-200 m után. Beindítja újból, és akkor már nem produkál semmi hibát, megy rendesen, ....és ezt mindig csak a napi első (hideg) indításnál csinálja.
Gyertyákat cseréltünk, de a hiba fennmaradt, annyi különbséggel, hogy most nem állt le a motor a rángatáskor, hanem párszáz méter után "erőre kap", és onnan megy rendesen.
Tapasztalt valaki ilyen tüneteket, mi lehet a gond?
tegnap szétszedtem és kipucoltam az ablakmozgató elektronikát.... faja lett, jól müxik....de közben észrevettem hogy a külső puha tapintású műanyag felett már eléggé eljárt az idő, megpróbáltam denaturált szesszel eltávolítani a ragadós csúnya réteget....mérsékelt sikerrel. Van vkinek tapasztalata abban hogy mivel érdemes nekiesni ami nem bántja magát az alatta levő műanyagot?
Köszi mindenkinek az ötleteket....végül a lámpamizéria a lámpatestek felcserélésével(Zolysys ötlete alapján) megoldódott. Most minden a helyére került. Meg1x köszi. :)
Szia. A hátsó lámpáknál a csatlakozókban fel lehet cserélni mindkét oldalon a tüskéket. Nézd meg, hogy ha pld. a ködlámpát felkapcsolod, van-e olyan tüske ahol van feszültség, ha van, akkor azt nézd meg, hogy annak a tüskének van-e ellencsatlakozása a lámpában. Ezzel a módszerrel oldották meg, hogy a kábelköteg jó legyen a balkormányos és a jobbkormányos változatokban is. Csak a tüskéket kell cserélni a csatlakozókban. De így lehet mindkét oldalon tolatólámpát is használni, csak akkor a ködlámpát kell megoldani.