Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vandor100_t Creative Commons License 2017.05.30 0 0 121362

Sziasztok!

 

1.4-es benzin 2001-es évjárat. Alapjárat. A nagyon meleg napokon csinál olyat a kocsi hogy kuplung kinyomáskor leáll. Rögtön indul utána.

Csak a meleg napokon csinálja! Fojtószelep tisztítás már volt. Néha vissza váltáskor leengedi 500-ra a fordulatot. 

Mi lehet a probléma? Alapjárati motor? 

 

Üdv: V

Papalac Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121361

Ahogy elnézem nem igazán volt alubarát és a vasat kifejezetten utálta az a fagyálló.

Előkeresem majd a thaliából kivett vízpumpát. Mint egy új, pedig 7 évig dolgozott, igaz gyári fagyállóval.

Előzmény: hegizoli 307 SW (121359)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121360

Nos hát elég randa.Végül is számítottam erre,miután kiszereltem a hűtőt,kitakarítani,a klímahűtő bordái közül kimostam a bogarakat és cseréltem termosztátot,nem változott semmi.Sőt negatív irányban igen.Ahogy egyre jobban tavaszodott és koptak a sz.lapátok a mot.hőfok nem a megszokott dolog lett,volt.

90 `C foknál megnéztem a vízhűtőt,a termó már nyitott,de a hűtőben alig fordult,szinte semmit a folyadék.

Akkor jött el az,hogy most álljunk meg.

Előzmény: didyman (121352)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121359

Legutóbb üz.anyag kúton vettem 2 liter alubarát fagyállót és azt kevertem be ioncserélt vízzel egy ötös kannában,így hát "erős" sem volt.

Előzmény: Papalac (121350)
alfer Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121358

Megbizdergáltam egy-két csatlakozót, mintha értenék hozzá, most meg működik....

alfer Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121357

Sziasztok! Bajom lett, behalt a befúvó ventilátorom. Vagy legalábbis nem megy. Amikor ráadom a gyújtást, a hőfok kijelzése mellett egy pont villog. A venti egyáltalán nem megy, semmilyen fokozatban, se klímával, se nélküle. Néhány hete volt egyszer, hogy nem indult el, de egyszercsak magától jó lett és azóta is jó. Volt. Most viszont semmi. Szerviz legalább 2 hét, addig én is behalok, így úgy döntöttem, megpróbálok valamit elkövetni magam. Láttam a kiszedése hogy megy. Amiért írok az, hogy a hőfok melletti villogó pont jelent-e valamit. Van-e jelentősége, utalhat-e valami konkrét hibára? Vagy van-e egyéb 5let, hogy mivel kezdjem? Sors fintora, tegnap éppen Lakitelken voltunk, de akkor nem volt semmi gond. Pedig jól megzaklattam volna Jenát :D

kofaragoM Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121356

Sziasztok!

Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van psa motoros. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi

vzsolt70 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121355
Előzmény: didyman (121352)
vzsolt70 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121354

Látom, hogy elkapkodtam a választ. Nem a szabadonfutó csapágya morog. De a válasz akkor is IGEN, csak így sokkal több munkát, és anyagot igényel.

Előzmény: feco6512 (121351)
vzsolt70 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 121353

Ha arra gondolsz, hogy a szabadonfutó részében tudsz cserélni csapágyat a kompresszor kiszerelése nélkűl. Akkor a válasz: IGEN

Előzmény: feco6512 (121351)
didyman Creative Commons License 2017.05.28 0 0 121352

A betyár mindenit! Ez nagyon randa! Eleve, ha víz alatt van, hogy oxidálódhat ennyire? Nem lehet esetleg elektrolízis?

Csak éppen van egy képem róla, nekem ilyen volt a pumpa, cserekor (205-ösé, a jobb oldali a régi, a bal az új-egyébként azonos márka terméke).

Előzmény: hegizoli 307 SW (121347)
feco6512 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 121351

Sziaztok azt szeretném kérdezni a 307es klima kompresszora csapágyazható?1.6HDI a jelenség alapjáraton morgo hang gázadásra csendesedik ha kikapcsolom a klimat teljesen csendben van.

Papalac Creative Commons License 2017.05.28 0 0 121350

Milyen fagyálló volt benne és mennyi ideig? Az alkohol lehet savas. Ittam én már olyan karcos pálinkát aminek 3-as ph-ja volt. Raktam bele szódabikarbonátot, amig 6-os nem lett a ph-ja. Tökélete lett :-)

Az a vízpumpa olyan mintha 10 évig kint rohadt volna a szabadban. Még az aluminiumot is kiüti a só. Lassan már ph mérővel kell fagyállót cserélni :-)

Előzmény: hegizoli 307 SW (121349)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.05.28 0 0 121349

Látom vicces kedvedben vagy :D Hacsak...... kib@ctak az autósokkal és sutyiban tettek a bekevertbe egy keveset

Előzmény: Papalac (121348)
Papalac Creative Commons License 2017.05.28 0 0 121348

Sósavat használsz fagyálló helyett?

 

Előzmény: hegizoli 307 SW (121347)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121347

Ezért is melegedhet a motor......... ha a rendszer tiszta kívül, belül és a venti is kapcsol.Gyanítottuk és bejött.Még jó,hogy nem lett baj ezen kívül.Egyben vezérlés szett csere is lett.

 

vecserom Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121346

Szia. Próbáld meg a fojtószelep tisztítást.

http://www.peugeot307club.hu/_ld/0/32_fojtszelep_tisz.pdf

 

Előzmény: firefighter111 (121345)
firefighter111 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121345

Sziasztok,

 

Peugeot 207 topicból jövök, mivel ott nem kaptam érdemi infót, és ez a topic jobban is pörög.

Lányom kocsija (Peugeot 207 1,4 16V benzines) egy ideje az alábbiakat produkálja:

Reggel első indításkor rendesen beindul, de ahogy elindul vele elkezd rángatni/durrogni majd általában le is áll 100-200 m után. Beindítja újból, és akkor már nem produkál semmi hibát, megy rendesen, ....és ezt mindig csak a napi első (hideg) indításnál csinálja.

Gyertyákat cseréltünk, de a hiba fennmaradt, annyi különbséggel, hogy most nem állt le a motor a rángatáskor, hanem párszáz méter után "erőre kap", és onnan megy rendesen.

Tapasztalt valaki ilyen tüneteket, mi lehet a gond?

jegenye77 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121344

És mennyit lehet így menni vele? 

jegenye77 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121343

1.6HDI 307 fap os

Ha letilt és nem forog többet 3000 nél akkor azt csak szervizben lehet vissza állítani? 

Kipufogó rendszer hibát írt ki. 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.05.27 0 0 121342

Köszönöm.

Előzmény: Zolysys (121332)
Hcsaba1975 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 121341

Sziasztok,

hétvégi kvízkérdés következik ! :)

tegnap szétszedtem és kipucoltam az ablakmozgató elektronikát.... faja lett, jól müxik....de közben észrevettem hogy a külső puha tapintású műanyag felett már eléggé eljárt az idő, megpróbáltam denaturált szesszel eltávolítani a ragadós csúnya réteget....mérsékelt sikerrel. Van vkinek tapasztalata abban hogy mivel érdemes nekiesni ami nem bántja magát az alatta levő műanyagot?

Amúgy mindenkinek kellemes hétvégét! :)

 

 

gesa1 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 121340

Szia! Megoldódni látszik a dolog.

Az ellenállás, és a csatlakozó tökéletes állapotban volt, beégés nyoma nincs.

A ventillátor motorja nem kapott áramot, mivel a motortérben található relé beégett.

Kipróbálás képpen, adtunk neki máshonnan áramot, úgy tökéletesen működött, tehát 1-2-3-4. fokozat is volt.

Remélem csak ennyi volt a baja!

Előzmény: tisvol (121339)
tisvol Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121339
Előzmény: gesa1 (121303)
Hcsaba1975 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121338

Köszi mindenkinek az ötleteket....végül a lámpamizéria a lámpatestek felcserélésével(Zolysys ötlete alapján) megoldódott. Most minden a helyére került. Meg1x köszi. :)

Előzmény: vecserom (121336)
Zolysys Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121337

nem . Mert ha felcseréli akkor az angol lámpának nem lesz sem tolatója sem ködzárója. Arról nem is beszélek hogy nem jó színnel világít akkor

Előzmény: vecserom (121336)
vecserom Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121336

Szia. A hátsó lámpáknál a csatlakozókban fel lehet cserélni mindkét oldalon a tüskéket. Nézd meg, hogy ha pld. a ködlámpát felkapcsolod, van-e olyan tüske ahol van feszültség, ha van, akkor azt nézd meg, hogy annak a tüskének van-e ellencsatlakozása a lámpában. Ezzel a módszerrel oldották meg, hogy a kábelköteg jó legyen a balkormányos és a jobbkormányos változatokban is. Csak a tüskéket kell cserélni a csatlakozókban. De így lehet mindkét oldalon tolatólámpát is használni, csak akkor a ködlámpát kell megoldani.

Előzmény: Hcsaba1975 (121330)
Ojko Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121335

Köszi Zolysys :)

Cseri Peti Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121334

Helló!Nálam már jelentkezett a gond a műszerfali ventilátor kuka nem javítható csak a csere segített azóta minden ok!

Előzmény: gesa1 (121307)
Papalac Creative Commons License 2017.05.25 0 0 121333

Az nem lehet, hogy angol BSI van benne?

Előzmény: Zolysys (121331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!