A termosztát nem hideg vizet enged a hűtőkörbe, hanem meleget a hűtőradiátor felé. Persze a hűtő másik végén jelentheti azt is, amit írsz, hiszen a radiátorban lévő hideg víz ekkor bekerül a keringésbe :-) .
Nem csak a csatlakozó a baj, hanem más a kommunikáció típusa is a ráncos (2005 előtti) és a ráncfelvarrott (2005 utáni) autóknak. Kínaiaknál létezik hozzá átalakító, de nem nagyon lehet kapni. Én tavaly az aliexpressről rendeltem, de most úgy látom nem lehet kapni. Erről van szó amúgy: https://beststore-online.com/item?id=44568624446#3429574774774
A csere mind a két kérdésre megoldás? A tempo és a fogyasztási adatokra is? Már néztem ki egy komplett darabot van benne tempo és az ablaktörlő vége is nyomkodható.
De mivel nekem csak két vezeték van a fékpedálon igy be kell tennem egy plusz kapcsolót. A helye megvan. Találtam egy leírást amiben Te is közreműködő voltál. Gondolom az nekem is megfelelő lesz. Megkérdezhetem hogy Te merre laksz? Gondolom a tanítást nem sokan csinálják Tiszaújváros környékén?
Az lenne a kérdésem,hogy vizsgára tudnék valakitől kölcsönözni 2 db pótülést? Hogyan szoktátok megoldani, nekem már 2 éve mondták, hogy kellett volna,de most tényleg kéne....tks
A véleményed és a tanácsodat szeretném kérni. Egy 2001.11 havi 1.4-es benzines ferdeháturol van szó. Motorszám: PSAKFW10FSB83672482,
alvázszám: VF33CKFWB82174049. Utolagos tempomat beépítés, a fékpedálon lévő kapcsolóban csak két szál van. Elolvastam a segédanyagot, az érdekelne hogy a kocsi fogadóképes-e? A másik kérdés, a központi kijelző csak a rádió, külső hőmérséklet adatokat jeleniti meg. Az ablaktörlő kar végét nem lehet " nyomkodni". Van lehetőség a fogyasztási adatok kijelzésére? A karon kivül mit kell még cserélni hozzá?
Igaz, hogy más autó de azért megosztom a tapasztalatot. Nekem is rázott igaz 160 körül, zsír új gumikkal (olyan gumis rakta fel aki azt mondta neki nem kell nyomatékkulcs mert kezében a nyomaték...). Aztán cseréltem télire gumist váltottam(jó drága...) semmi rázás... A felnimet akkor fényeztem, szóval rozsda ilyesmi nem nagyon volt rajta a régin elég sok. Állítólag a kerékagy is el tud görbülni ha full izomból rátéped kerékcsavarokat és marad alatta kosz(ezért üthet a fék is). Szerintem két centírgép sem egyforma...
Tehát a régi gumival jó volt, aztán az új gumikkal nem? Felni maradt, amin a régi volt vagy azt is cserélted?
Ráz a kormány? OK! Húz is valamelyik irányba? Egyenes az úttartása a kocsinak? Függőleges dobálást nem tapasztalsz? Milyen tempótól kezded el érezni? Mondjuk 100km/h alatt is érezhető vagy csak felette?
Nem hiszem, hogy a futóművednek lenne baja, hisz akkor a régivel is csinálta volna. Az sem mindegy, hogy melyik felnit hová szereled vissza. Az is lehet, hogy a felnibe van egy ütés.
Ez teljesen normális. A hőmérő alapesetben (és reméljük nem buhera van) a hűtőbe van bektöve. A motor akkor már eléri az üzemi hőfokot amikor elmozdul 0-ról a mutató.
A termosztát 82 fokon nyit. Ilyenkor enged hidegvizet a hűtőkörbe és kezdi el végezni a dolgát a víz. Itt még mindig megjegyzem, hogy a műszered mutathat 90-95fokot is.
Dióhéjban nincs para! Ellenőrizd a tartályt, mennyi víz van benne. A ventillátorod is kapcsols tehát a termosztát is jó. A motor is hűl :).
Komolyan mondom, az ilyen szarságok miatt fogom egyszer, hirtelen felindulásból eladni a kocsit :) Vadi új gumik kerültek a kocsira, természetesen 130-nál ráz a kormány, ahogy kell. Van erre már valami biztos recept? A levetett gumikkal jó volt, de csak azért mert nem centríroztattam tán' 3 éve. Egyszer észrevettem, hogy jó, azután magam cseréltem, nem engedtem gumist a közelébe :)