Ha tudtok, súgjatok picit telefontartó témában. Olyasmit keresek, amit a középkonzol légbeömlői fölé vagy esetleg elé lehet valahogy rögzíteni, anélkül, hogy a műszerfalat meg kéne fúrni... Ablakra cuppantósból kiábrándultam, nekem eddig kettő is odasült a napon, levételnél a felülete elrepedezett, és onnantól leesett állandóan. Ezermillió féle van, azt sem tudom, merre induljak. Van valakinek jól bevált megoldás? Köszi!
(Zolybá, tudom gyári navi, de azzal most ne is gyere, nem egyhamar lesz :D)
A feszítőt először tehermentesítsd , 15-ös csillag vagy villáskulcs a csvarra és húzd felfelé a kart, majd egy 3-as hegesztőpálcát meghajlítva L alakra stiftként bedugod a kis lukba ami a kar tetején van.Leg lazábbra vedd, újat is !! mert könyebb lesz befűzni a szíjat :)))
Sajnos esedékes lesz egy generátor felújítás nálunk is, vibráló fényszóró és fogyó tompított izzó miatt. Tudtok ajánlani rá szakembert Székesfehérváron, vagy BP XI környékén? Aki le is szedi az autóról, mert ahogy olvastam a leírást, inkább nem állnék neki :)
Én inkább olyan spayt vennék amit be kell tenni az utastérbe, bekapcsolni a klímát, maximumra a ventilátort és ablak ajtó becsukva járatni a motort 15 percig. Az átjárja az egész szellőző rendszert.
1x próbáltam egy ilyen, habos-csöves-befújkál módszert, de nem vettem észre változást. A másiktól legalább jó illat lett az autóban :-)
Bazzeg csak én lehetek ilyen szerencsétlen. A család úgy döntött a 307-et nyugdíjazzuk, hétvégi / kirándulós státusz akasztunk rá. Ennek fényében vásároltunk egy másik autót (OFF: új suzuki vitara 1,6 szivó benzin). 2 hetesen 3200 km-el nem elém ugrott egy őzike, mivel hajnal volt és setét, és a szántó meg az út között van egy minimális szint eltérés ezért csak azt láttam hogy oda ugrott. Telibe vertem... Szóval úgy érzem nekem az autókhoz nem nagyon van szerencsém. 2 hete dolgoznak rajta hogy összerakják. A 307 tökéletesen működik, egy apró kellemetlensége van. A generátor szíj feszítő görgője kopog és alapjáraton szemlátomást mocorog. Gáz adásra beáll és jól néz ki, a hangja is megszűnik. Ezt mennyire bonyolult kicserélni? Egy csavart látok a tárcsa közepén, az az egy fogja? Neki merjek állni otthon egymagam?
Hogy egy ilyen motorú autót megvegyél vagy sem, azt nem érdemes csak az olajpára alapján eldönteni. Egyrészt ez a motor - tapasztalat - szinte sosem porszáraz, másrészt vannak javítható és javíthatatlan dolgok. Egy rögzítőcsavart vissza lehet tenni, egy lukas coolercsövet ki lehet cserélni, de ha sok olajat ereszt a turbó vagy kitört a pálcatartó a helyéből, netán okádja a kék füstöt hátul, már más a móka.
Szóval inkább alaposan le kéne diagolni a kocsit a megvétel előtt, élőadatokat nézni, szakavatott szemmel és füllel megvizsgáltatni, milyen állapotban van. Ezeknek a motoroknak nem a km a legfőbb problémájuk, hanem a használat és a karbantartás módja, arról pedig egy diag elég sok olyat tud mondani, ami elsőre, szabad szemmel nem látszik.
Sziasztok, manuális klímánál, ha hidegre fordítom a levegőt, bekapcsolom a klímát és felveszem pl 1 es fokozatra a ventit, akkor a légbefúvón, ha ledugok egy csövet (klíma radiátor tisztító spray csövét) akkor az a klíma radiátorjához (elpárologtató) fog menni, vagy valahova más hova?
Szia!Az enyém is ilyen (1.6 hdi break 90 le 9hv), bár ilyenkor mikor beindítom és kis gázt adok kb 1000-es fordulatra akkor kisimul (így tartom kicsit és simul valamennyit álló helyben), aztán megyek vele kicsit és elhagyja, de csak ezekbe a taknyos 0-20 fokos időkbe van ez, nyári melegben, meg téli mínuszokban mikor izzít akkor nem csinálja...
Mondja meg valaki aki látott már ilyet ez lesz az olajszintjelző csatlakozója? Meg arra is kíváncsi lennék ha ez az,akkor hogy lehet széthúzni,mert nem lenne jó ha eltörném. A zöld fehér vezetékesre gondolok.
Megjöttek a cuccok a vezérlés cseréhez,holnap bele lesz rakva.