Én azt néztem, hogy a rugó, amit vettem bele még magasabb is, mint a benne lévő. Anyagvastagságra ugyan az mégis mintha picit ülne. Lehet csalóka de ezt látom. Irány Cesky Krumlov :)
Sajnos engem is utolért a rugó törés (307 SW 2005.12 évjárat, 1,6 Hdi 179310Km). Érdekesség, hogy lent tőben törött el és a rugó még így sem mozdult meg. Holnap irány Csehország szóval még időben :). Bár igazán jólesett volna ha 1 nappal előbb jelentkezik de legalább így lesz mire még egy pofa sört meginni :).
Lehet korábban már volt téma, de konkrét infót nem találtam róla... A műszerfalba épített kis csipogóm sajnos elszállt az egyik, van esetleg valakinek elfekvőben egy darab gyári? :)
Vagy esetleg utólag más fajtát belehet applikálni valahogy..? (ez esetben nyilván cserélném mindkettőt)
Zolysys, pps-el lehet kontrollálni, kapcsolni a motorhűtőventit ,h miért nem működik? Tegnap Pesten tiszta káosz volt délben a kőrösi úttól kezdve a Margit hídig,meg bármerre.Ideges voltam,h a hőfok jó 90 fölött volt és nem kapcsolt a venti. ???
Akkor ezért is rosszabb a vétel, mert nem kap tápot az antennában az erősítő + a Philips menetfény is bekavar. Akkor szerválok egy fantomtápos fakra-din adaptert.
Adott egy 2002-es HDI RHS és ki szeretném takarítani az EGR-t és a MAP sensort. Mennyire szopás ez otthoni körülmények között, ha szerszámpark és akna adott? Jól sejtem, hogy mindegyik a motor utastér felöli oldalán van és le kell bontani hozzá dolgokat? Illetve most ezen kérdésem kapcsán beugrott, hogy olvastam valaha valahol, hogy van egy pici szűrő talán jól eldugva valahol a motortérben, amit szintén érdemes lehet kipucolni, cserélni, lehet hülyeséget kérdezek, de most ez ugrott be. Az enyémben van ilyen, és ha igen, merre keressem? Üdv.
Esetleg valahogy lehet ellenőrizni a szenzort? ill. ami furcsa nekem, hogy sima szakaszosan működik a törlő és nem írja ki az "automatic wiping active" jelzést sem.
Szétbontom, hátha csak valami csatlakozó gond.....
ill. úgy nézem a régi "zselével/ szilikonnal" rakták vissza, és elég levegős, gondolom az se kimondottan használ :)
Szélvédő csere után sem az eső sem a fényszenzor nem működik. (régi szögletes érzékelős). A fura az hogy az "automatic wipeing active" szöveg sem jelenik meg. Az lehet hogy hibát érzékelt és deaktiválta magát? A fényt azt kiírja, hogy automatic lighting active, de nem kapcsol le még akkor sem ha megvilágítom az érzékelőt.
Bp vagy környékén, inkább dél-pest, van valaki aki rá tudna nézni, hogy szenzorhiba, esetleg kábelt szakítottak a szakemberek, vagy csak a szélvédő szar?
1.6 hdi 9HV 2006 karter szűrőt úgy hallottam idővel cserélni kell, mert átszakad!Honnan tudom, hogy rossz? Csak egyben a szelepfedéllel lehet kapni?
Az 1.6 hdi is izzít minden hideg indításnál attól hogy nem mutatja a kijelző?(pl +10 fokban), az lenne a problémám, ha plusz fokok vannak akkor hideg indításnál eléggé ugrál a motor (minuszba nem), ha pedállal adok egy kis gázt 1000 Rpm környékére akkor pár másodperc alatt kisimul, szürkés füst is látható hátul, régi dízelnél ilyenkor izzitó gyertya hiba volt! Vagy a karterszűrő miatt lenne? Vagy az egyik porlasztó nem az igazi már hidegen?
Ui.: Valaki nem tudja a klíma elpárologtató radiátorra honnan tudnék könnyen habot fújni tisztítás miatt?
Nemrég cseréltem a facelift előtti kocsimon a hamutálca izzóját. Hátulról kell kihúzni és le kell szedni az ezüst keretet is, hogy hozzáférjek. Nem elég szerintem a hamutartót kivenni, a mögötte levő elemet is ki kellett vennem. Lehet, hogy nem láttam teljesen át a dolgot, de nekem akkor ez tűnt a legegyszerűbbnek. A keret visszapattintásánál pedig sokkal egyszerűbb, ha a CD-váltót vagy a helyén levő műanyag elemet kivesszük. 2-3 perc próbálkozás után, amikor még mindig nem ment vissza a keret, félig kihúztam a CD-váltót és egy pillanat alatt megvolt.
A cikkszám 6450XZ a kétoldali digitklímához való (ráncfelvarrott). A csomag 2 szettet tartalmaz. A képen láthatóakat + csavarokat.
A lapátot forgató hűtéselosztóegységben lévő fogaskereket nem tudod kivenni. Szedd le a motort. A fehér alkatrészt tudod beledugni az elnyalt fogaskerék hüvelyébe, a fehér fogaskerék így elé kerül az elnyaltnak. Majd a motort tedd vissza a fekete műanyag lemez közbeépítésével.
Ha le van szedve a vezérlő motor, akkor járó motor és klíma mellett kézzel is el tudod tekerni a fogaskereket, így kipróbálhatod, hogy jön a hideg/meleg.
A felszerelésnél figyelni kell arra, hogy a digit panelon végállásba kell tenni a hőfokot (min hideg, vagy max fűtés) ehhez áll be a vezérlő motor fogaskereke. Ezt követően a megfelelő végállásba kell tenni kézzel a lapátot is. Ha nem figyelsz rá, akkor lehet belőle gond.
Eddig a régiben 2.0 hdi RHY használtam a spuri adalékot(pirosat) minden tankhoz 1flakon talán 250ml. Mert jó tapasztalataim voltak vele szebben járt tőle a motor,télen pedig még -15 ben is pöcre indult ami sima gázolajjal nem igazán jött össze.
A kérdésem a következő,bele merjem-e rakni a spurit vagy használjam a Hdi uniqe adalékot?(mondjuk jóval drágább) Használ-e valaki üzemanyag adalékot? Fap szűrő miatt kell-e drágább üzemanyagot használni vagy nem?
Még a vétel előtt szedjem ki? Ha a műanyag fogaskerék kuka, akkor legalább nem potyára veszem. Köszi! Nálam mindkét oldalt meleg jön, a honlapon azt írja, hogy ez ritka, inkább csak egy oldalt szokott lehalni. Gáztöltés megvolt, zárt a rendszer, a motortérben jéghideg a cső....