Lenne egy olyan kérdésem, hogy 2001-es 5 ajtós 307-be be lehet-es rakni a ráncfelvarrott lámpáit? Leginkább a hátsók érdekelnének, az első egyelőre kap majd egy polírt.
1.4. 16v 2004 307-sem levegőszűrő cseréjénél vettem észre ,hogy a pillangószelep és a levegőszűrőház csatlakozásánál,a szelepfedél összekötő csövekben habos valami van. tömítetlenség vagy valami más okozhatja ezt.
Én ugyanezt csináltam, csak egy noname 500Ft-os lapátot vettem próbaképpen. Méret alapján megvettem a legolcsóbbat (sajnos csak gumit nem találtam a madaras teszkóban), átraktam a gumit belőle (persze az újban nem volt fém merevítés, így ezt is át kellett varázsolnom) és láss csodát, végre kilátok hátul :)
Pözsósok, itt vannak az aktuális akciós nyári gumi árak. Most csak a 205/55R16 méretet írom be ide, mert talán az érdekli itt a legtöbbeket, de magánban természetesen más méretek árait is küldöm.
205/55R16
Laufenn (by Hankook) LK 41 H 11.800
Apollo (by Vredestein) Alnac 4G H 12.990
Vredestein Sportrac 5 91H 15.600
Hankook K125 Ventus Prime 3 H 15.700
Bridgestone Turanza ER300 V 17.990 (új gyártás!)
Pirelli P7 Cinturato H 17.990
Bridgestone Turanza T001 H 18.990
Dunlop SP BluResponse V 19.500
Goodyear Efficientgrip Performance V 19.990
Continental Premium Contact 5 91H 19.990
Michelin Primacy 3 91V 22.990
Szerelés Csepelen, személyes átvétel Halásztelken vagy a Nagyvárad téren, budapesti kiszállítás 990 ft/szett, kiszállítás máshová 790 ft/db.
kulani@citromail.hu
(Illetve megtaláltok a "Gumikérdés, felnikérdés" topikban is.)
Peugeot-nál fel kell cserélni a + és a memória + kábelt ha gyujtás levétele után nem őrzi meg a beállított állomásokat, de ha kormányvezérlő adaptert is teszel akkor egyszerű megcserélni, de ezt majd akkor ha megvan a cucc.....
1.6 Hdi 110 lóerővel éppen jó és élvezetes. Ha gari eljárta után megjénáztatod, akkor a 6 literes fogyit lejjebb lehet vinni (gondolom), de utazási élményhez elég a gyári beállítás is...
A kormánykapcsolóhoz vannak adapterek, de akkor olyan fejegységet vegyél amihez van. Én kenwood dnx 4250bt -ra cseréltem, ahhozpl. van adapter, de sok máshoz is, nézz körül a neten ha még nem vetted meg a fejegységet.
hát ha nem akar túl sokat foglalkozni vele az ember, akkor ne vegyen 1.6THP-t.
Zseniális motor, nagyon jól megy, és ahhoz képes nem fogyaszt sokat.
De a kokszosodás nagy probléma tud lenni (AMI NEMCSAK EZEN MOTOR SAJÁTSÁGA, DE AZ ÖSSZES kicsi turbós+közvetlen befecskendezéses motornak, gyártótól függetlenül).
Ahhoz jön még hozzá a korai évjáratok lánc problémái, amiket ugyan javítgattak, de alapvetően az az alkatrész "túl van spórolva". A megnyúló láncok, elállítódó vezérlések pedig sok gondot tudnak okozni.
Ha odafigyel rá az ember, és cserél mindent amikor kell, (olajat nem 30ezrenként, hanem 10-15; vezérlést rögtön, ha csak kicsit is csörög), és még a szívósort is kitakaríttatja időnként, akkor viszont élményforrás.
Csak kb. senki sincs, aki ezt meglépte volna. Vagy ha igen, akkor az úgyse akarja eladni az autóját.