Pözsósok, itt vannak az aktuális akciós nyári gumi árak. Most csak a 205/55R16 méretet írom be ide, mert talán az érdekli itt a legtöbbeket, de magánban természetesen más méretek árait is küldöm.
205/55R16
Laufenn (by Hankook) LK 41 H 11.800
Apollo (by Vredestein) Alnac 4G H 12.990
Vredestein Sportrac 5 91H 15.600
Hankook K125 Ventus Prime 3 H 15.700
Bridgestone Turanza ER300 V 17.990 (új gyártás!)
Pirelli P7 Cinturato H 17.990
Bridgestone Turanza T001 H 18.990
Dunlop SP BluResponse V 19.500
Goodyear Efficientgrip Performance V 19.990
Continental Premium Contact 5 91H 19.990
Michelin Primacy 3 91V 22.990
Szerelés Csepelen, személyes átvétel Halásztelken vagy a Nagyvárad téren, budapesti kiszállítás 990 ft/szett, kiszállítás máshová 790 ft/db.
kulani@citromail.hu
(Illetve megtaláltok a "Gumikérdés, felnikérdés" topikban is.)
Peugeot-nál fel kell cserélni a + és a memória + kábelt ha gyujtás levétele után nem őrzi meg a beállított állomásokat, de ha kormányvezérlő adaptert is teszel akkor egyszerű megcserélni, de ezt majd akkor ha megvan a cucc.....
1.6 Hdi 110 lóerővel éppen jó és élvezetes. Ha gari eljárta után megjénáztatod, akkor a 6 literes fogyit lejjebb lehet vinni (gondolom), de utazási élményhez elég a gyári beállítás is...
A kormánykapcsolóhoz vannak adapterek, de akkor olyan fejegységet vegyél amihez van. Én kenwood dnx 4250bt -ra cseréltem, ahhozpl. van adapter, de sok máshoz is, nézz körül a neten ha még nem vetted meg a fejegységet.
hát ha nem akar túl sokat foglalkozni vele az ember, akkor ne vegyen 1.6THP-t.
Zseniális motor, nagyon jól megy, és ahhoz képes nem fogyaszt sokat.
De a kokszosodás nagy probléma tud lenni (AMI NEMCSAK EZEN MOTOR SAJÁTSÁGA, DE AZ ÖSSZES kicsi turbós+közvetlen befecskendezéses motornak, gyártótól függetlenül).
Ahhoz jön még hozzá a korai évjáratok lánc problémái, amiket ugyan javítgattak, de alapvetően az az alkatrész "túl van spórolva". A megnyúló láncok, elállítódó vezérlések pedig sok gondot tudnak okozni.
Ha odafigyel rá az ember, és cserél mindent amikor kell, (olajat nem 30ezrenként, hanem 10-15; vezérlést rögtön, ha csak kicsit is csörög), és még a szívósort is kitakaríttatja időnként, akkor viszont élményforrás.
Csak kb. senki sincs, aki ezt meglépte volna. Vagy ha igen, akkor az úgyse akarja eladni az autóját.
Hát ja,nagyon elszaladt az autógyártás,úgy értve,hogy elég nemzetközi egy bizonyos autótipus összerakása.Hol van már az,hogy egy autómárka egy bizonyos ország szimbóluma.Esetleg papíron.Közben meg innen-onnan hozzák a beszállítók a cuccokat a gyárnak.
Manapság meg az járja,hogy ami nem kínai az hamisítvány :D:D:D
Én is 5008-al szemezek egy ideje. Sajna motorválaszték nem túl bő. Ebből az egyik az 1.6-os szívó, 120 LE gyakorlatilag nem létezik. Gondolom az 1.6 HDI lenne a legjobb választás. Egyébként a https://www.spritmonitor.de/ oldalon szoktam csekkolni a motorokat. Van aki becsülettel tölti, nem csak a tankolásokat, hanem a ráfordításokat is. Az 1.6 THP-motorral kapcsolatban nagyon durva dolgokat olvastam. Olajfogyás elég drasztikus tud lenni.
Egy picit (oke, nagyon) offtopic, de ha mar szoba kerult: viszonylag "u"j (2015/2016-ös Peugeot 5008) autobol melyik motorral szabad venni?
Az 1.6 THP-t en is olvastam, hogy nem tul jo (es rajta van a Totalcar listajan a legrosszabb motorok cimu listajan - amin egyebkent szamomra meglepo, hogy micsoda csucs modellek szerepelnek..), ezert egy konkret peldany amit kineztem az 1.6 Hdi (Euro-6). 90% vagy 95%-ban autopalyan lesz hasznalva, jo valasztas lehet az 1.6 Hdi egy Peugeot 5008-ban?
A Volvo meg kínai. Sőt, nagyrészt ott is gyártják. A VW csoport autóihoz a motorok döntő többsége itt a vadkeleten, Győrben készül. Sőt! Az a fostaliga S3 is, az utolsó csavarig. Emlékszünk a Merci fekete korszakára? Gyalázatos autókat csináltak (MAGUKTÓL) nem is oly' rég. A franciák, olyanok, amilyenek. Egy autónál náluk mások a prioritások, mint egy japánnak, vagy egy németnek. Ők kb. pont a 307/C4-el voltak a mélyponton, de azóta rájöttek, hogy abból hogy ők "francia" autókat gyártanak, nem lehet megélni. Szerintem mostanra egészségesen ötvözték a francia kreténséget azzal a minőséggel, amit elvár a piac. Lásd a kis kormány, magas műszerfal párosítást. A mostani autóik se jobbak se rosszabbak a többi kategóriatársnál. Viszont határozottan jobban néznek ki. (Lehet a Golf VII a világ legjobb autója, de....hogy néz ki?) Motorok terén pedig soha nem volt velük gond. Oké ott volt a 1.6 THP "Prince" motor, (az is a BMW-vel közösen) de ezenkívül nagy mellényúlásuk nem volt. Ellenben lássd a VW csoport tetszőleges TSI-jét.
Na, mindegy. Én jót nevetek az ilyeneken, akik egy szakadt Passatból, vagy E46-ból osszák az észt.