Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120518

Szia !

 

Én is nézegettem már,de nem eleget :)) Szép oroszlán.

 

Köszi a választ.

Előzmény: gombfoci (120510)
d.jocov Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120517

Peugeot-nál fel kell cserélni a + és a memória + kábelt ha gyujtás levétele után nem őrzi meg a beállított állomásokat, de ha kormányvezérlő adaptert is teszel akkor egyszerű megcserélni, de ezt majd akkor ha megvan a cucc.....

 

Előzmény: szasa6 (120514)
d.jocov Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120516

szabvány iso

 

Előzmény: szasa6 (120514)
d.jocov Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120515

fejegységhez adnak iso-t

 

Előzmény: szasa6 (120514)
szasa6 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120514

Még nem vettem, de én is találtam 10-14k körül kormányvezérlő adaptert.

ISO-nál arra gondoltam, hogy a kábelköteg végén levő csati szabvány ISO-s vagy kell hozzá adapter, hogy a szabvány fejegységbe be lehessen dugni...

Előzmény: d.jocov (120505)
opel123 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 120513

Ez jó. Esetleg tedd fel el nem eltűnő linkkel a lap tetejére.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (120512)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120512

Táblázat, csak érdekességből.

Akinek már volt rugótörése, az töltse ki a táblázatot

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cKxnL7qp4jwU3KsAw0p_3b3Q58Rz6vKq92qQNnZ2IKc/edit?usp=drivesdk

 

Köszi

kapper307 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120511

Köszi!

Előzmény: Zolysys (120508)
gombfoci Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120510

Hello,

 

5008-ra váltottunk, mert:

-7 üléses "utazóautó" kellett - csak Hdi (alacsony fogyasztás mellett nyomatékkal autózni),

- relatíve olcsó legyen - versenytársak vagy drágábbak voltak, vagy túl "futurisztikusak" (Grand Picasso)

- kellett a magasabb üléspozíció (a derekam miatt),

- és persze az sem árt, ha régi, bevált megbízható "szervízháttered" van...

 

Szeretjük (ezt is). :-)

 

Gf

Előzmény: hegizoli 307 SW (120396)
gombfoci Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120509

1.6 Hdi 110 lóerővel éppen jó és élvezetes. Ha gari eljárta után megjénáztatod, akkor a 6 literes fogyit lejjebb lehet vinni (gondolom), de utazási élményhez elég a gyári beállítás is...

Előzmény: bocios2 (120495)
Zolysys Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120508

igen, nem

Előzmény: kapper307 (120507)
kapper307 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120507

Sziasztok!

 

A ráncfelvarott 307-be RD4-es mp3-as rádió van? Ez berakható RD3-as helyére átalakítók nélkül?

d.jocov Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120506

ISO-t meg adnak a fejegységhez általában

 

Előzmény: szasa6 (120504)
d.jocov Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120505

A kormánykapcsolóhoz vannak adapterek, de akkor olyan fejegységet vegyél amihez van. Én kenwood dnx 4250bt -ra cseréltem, ahhozpl. van adapter, de sok máshoz is, nézz körül a neten ha még nem vetted meg a fejegységet.

Előzmény: szasa6 (120504)
szasa6 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 120504

Sziasztok!

 

2004-es 307-ben (RD3) a fejegység csere simán megvalósítható, vagy kell ISO adapter? Tudom a kormányvezérlést és kijelzést elbukom...

peto.istvan Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120503

Igen. Ma én is hallottam. Kivonul az európai piacról a GM. Legalábbis ezt hangoztatják. Lassan szerintem a Ford is erre a sorsra jut.

Előzmény: hegizoli 307 SW (120492)
peto.istvan Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120502

Sziasztok!

 

Budapesten tudtok olyan helyet, ahol bemérnék a porlasztócsúcsokat?

 

Köszönöm!

 

István

Előzmény: tamasroli (120501)
tamasroli Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120501

Nem tudom nyomkodi. :)

 

Előzmény: tamasroli (120479)
bananatree Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120500

hát ha nem akar túl sokat foglalkozni vele az ember, akkor ne vegyen 1.6THP-t.

Zseniális motor, nagyon jól megy, és ahhoz képes nem fogyaszt sokat.

De a kokszosodás nagy probléma tud lenni (AMI NEMCSAK EZEN MOTOR SAJÁTSÁGA, DE AZ ÖSSZES kicsi turbós+közvetlen befecskendezéses motornak, gyártótól függetlenül).

Ahhoz jön még hozzá a korai évjáratok lánc problémái, amiket ugyan javítgattak, de alapvetően az az alkatrész "túl van spórolva". A megnyúló láncok, elállítódó vezérlések pedig sok gondot tudnak okozni.

Ha odafigyel rá az ember, és cserél mindent amikor kell, (olajat nem 30ezrenként, hanem 10-15; vezérlést rögtön, ha csak kicsit is csörög), és még a szívósort is kitakaríttatja időnként, akkor viszont élményforrás.

Csak kb. senki sincs, aki ezt meglépte volna. Vagy ha igen, akkor az úgyse akarja eladni az autóját.

 

ebben a szívósorban ~70e km van.

 

Előzmény: bocios2 (120495)
bocios2 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120499

Szuper, köszi!

 

A témához még egy gondolat: van ez a lista a totalcar oldalán "20 motor amit nem szabad" vagy hasonló cim alatt fut. 

Bár annyira nem értek a dolgokhoz közel sem, hogy meg tudjam mondani mennyire van igazság alapja.. de számomra élkeserítő,  hogy 

micsoda luxus sok-sok tíz milliós járgányokat gyártanak olyan motorokkal ami ezen a listán fent van.

Pl. BMW X6 valami 4 literes dízel bi-turbó, A6-os. Persze a kis TSI motorokról nem is szólva. 

Előzmény: ádibébi (120497)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120498

Hát ja,nagyon elszaladt az autógyártás,úgy értve,hogy elég nemzetközi egy bizonyos autótipus összerakása.Hol van már az,hogy egy autómárka egy bizonyos ország szimbóluma.Esetleg papíron.Közben meg innen-onnan hozzák a beszállítók a cuccokat a gyárnak.

Manapság meg az járja,hogy ami nem kínai az hamisítvány :D:D:D

Előzmény: tisvol (120494)
ádibébi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120497

Legjobb. a 2 literes is jó, de az 1,6-nak is lehet elég ereje, hogy azt a nagyobb homlokot mozgassa. Pláne ha megjenáztatod :)

Előzmény: bocios2 (120495)
tisvol Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120496

Én is 5008-al szemezek egy ideje. Sajna motorválaszték nem túl bő. Ebből az egyik az 1.6-os szívó, 120 LE gyakorlatilag nem létezik. Gondolom az 1.6 HDI lenne a legjobb választás. Egyébként a https://www.spritmonitor.de/ oldalon szoktam csekkolni a motorokat. Van aki becsülettel tölti, nem csak a tankolásokat, hanem a ráfordításokat is. Az 1.6 THP-motorral kapcsolatban nagyon durva dolgokat olvastam. Olajfogyás elég drasztikus tud lenni.

Csak hirtelen:

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/468199.html

151.823 és 156.822 km között 1 liter olajfogyás. Nem beszélve a többiről.

Előzmény: bocios2 (120495)
bocios2 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120495

Egy picit (oke, nagyon) offtopic, de ha mar szoba kerult: viszonylag "u"j (2015/2016-ös Peugeot 5008) autobol melyik motorral szabad venni? 

Az 1.6 THP-t en is olvastam, hogy nem tul jo (es rajta van a Totalcar listajan a legrosszabb motorok cimu listajan - amin egyebkent szamomra meglepo, hogy micsoda csucs modellek szerepelnek..), ezert egy konkret peldany amit kineztem az 1.6 Hdi (Euro-6). 90% vagy 95%-ban autopalyan lesz hasznalva, jo valasztas lehet az 1.6 Hdi egy Peugeot 5008-ban? 

 

Köszönöm!

Előzmény: tisvol (120494)
tisvol Creative Commons License 2017.02.22 0 0 120494

A Volvo meg kínai. Sőt, nagyrészt ott is gyártják. A VW csoport autóihoz a motorok döntő többsége itt a vadkeleten, Győrben készül. Sőt! Az a fostaliga S3 is, az utolsó csavarig. Emlékszünk a Merci fekete korszakára? Gyalázatos autókat csináltak (MAGUKTÓL) nem is oly' rég. A franciák, olyanok, amilyenek. Egy autónál náluk mások a prioritások, mint egy japánnak, vagy egy németnek. Ők kb. pont a 307/C4-el voltak a mélyponton, de azóta rájöttek, hogy abból hogy ők "francia" autókat gyártanak, nem lehet megélni. Szerintem mostanra egészségesen ötvözték a francia kreténséget azzal a minőséggel, amit elvár a piac. Lásd a kis kormány, magas műszerfal párosítást. A mostani autóik se jobbak se rosszabbak a többi kategóriatársnál. Viszont határozottan jobban néznek ki. (Lehet a Golf VII a világ legjobb autója, de....hogy néz ki?) Motorok terén pedig soha nem volt velük gond. Oké ott volt a 1.6 THP "Prince" motor, (az is a BMW-vel közösen) de ezenkívül nagy mellényúlásuk nem volt. Ellenben lássd a VW csoport tetszőleges TSI-jét.

Na, mindegy. Én jót nevetek az ilyeneken, akik egy szakadt Passatból, vagy E46-ból osszák az észt.

Előzmény: hegizoli 307 SW (120492)
petty35 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 120493

Van 3 Liter EOLYS 176 Fap folyadékom.Gyári bontatlan.Hozzá való töltővel

A bolti ár feléért eladó

19.000 Ft

0670 7755531

 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.02.21 0 0 120492

Napokban olvastam ezt egy másik fórumon.Hallottátok már? Idézet:

 

"Lásd, a franciák (A PSA -Peugeot-Citroen stb.) - pont  most készülnek megvenni az Opelt. Szőröstű-bőröstül.

Ha most valaki azzal jön, hogy az ő Astrája már 15 éves és prímán műxik, ami lehet igaz is - azután hiba lenne ugyanazt remélni egy  2 év múlva megjelenő Opel kapcsán is."

.

szucsati Creative Commons License 2017.02.21 0 0 120491

Hogy azt a belső világítást nem lehet lekapcsolni automatikusan ha economyba kerül...

Bikázás reggel. done.

bocios2 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 120490

Sziasztok!

 

Uj Peugeot vasarlasa miatt a mostani (307 SW 2.0 Hdi - 2002) kevesbe lesz hasznalva, inkabb varosba hasznalnam. 

Kerdesem, hogy szerintetek is inkabb csereljem benzinesre (maradhatna szinten 307-es mondjuk 2.0 benzin), mert az elvileg 

valamivel jobban viseli a varosi ingazast vagy maradjon a dizel. Bar 1-2 eve amikor szinten varosi jarkalasra volt gyakrabban hasznalva jottek elo az ilyenkor 

szokasos problemak, azota viszont sokat palyazok vele es nincs is semmi problema. 

 

Köszi!

Bubba76 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 120489

Hat ez mar keso banat. Hogyan lehet megoldani, ha lehet egyalralan? Koszonom amugy a valaszod.

Előzmény: Zolysys (120488)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!