Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smíró Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119100

Köszi, eddig oké. 30 fok, holnap alulról is megszagolom a tengert:) Zolyy már túl van rajta, nekem mot jött össze, még időben.

Előzmény: ádibébi (119098)
bambipug Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119099

Szia! Küldtem neked emailt, megkaptad?

üdv.

Előzmény: Zolysys (119092)
ádibébi Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119098

nagyon jó olaszt nektek!! :)

Előzmény: Smíró (119097)
Smíró Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119097

Én is egy kis off: Skoda Rapid 1.6 dízellel járkálunk olaszban, nagyon 5 liter alatt a fogyasztás... 66 kW pedig csak, és 5 gang. De kényelmetlen, nap végére már csak tántorgok, ha kiszállok.

Előzmény: ádibébi (119095)
S0lyomsz3m Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119096

Hát izé...

Nem.

Be kell lássam, analfabéta vagyok ezen a téren.

Tanácsra rajtahagytuk a gyújtást kb 1-1,5 percig, majd indítás gáz nélkül. Ezt jópárszor. Majd "bikázva" is. Ekkor indult.

Mostanra pedig lámpa is elfogyott.

Előzmény: Jena307 (119094)
ádibébi Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119095

Sziasztok. Mai tapasztalatokról írnék.

Előbb egy 8V 1,4 TDCi-t vezettem (2007), majd rögtön utána a saját 1,6 HDi-met (16V, 2006). Az első kasztni 1100 kiló (+humán genom), a másik 1400 kg, ugyanígy.

 

Megdöbbentő, hogy milyen pörgős kis motor az 1,4-es.. 1800 fölött kel csak életre, utazóban 2000-2500-at kellemes hallgatni tőle, utána már bömböl, de előzéseknél nem bánja a 3600-at sem. Igaz, közben úgy elfogy, mint a palócleves Hollókőn, vasárnap délután. :)

 

Aztán jött az én becses HDi-m, aki mindezen problémákat már 2500 alatt régen megoldotta, és várta, hogy mikor érünk az ő 2800-as pályás utazójára. :)

 

Azonos korszakból (2003/2004) két eltérő filozófiájú motor, nagyon más karakter mindkettő. Az 1,4-es egyértelműen gyenge, főként emelkedőnek, terheléssel, pedig alaposan meg lett Jenázva, viszont szívesebben pörög jóval feljebb, mint az 1,6. Az 1,6-os pedig izomból megoldja, amit kell, de ha nem muszáj, nem szalad a piros tartomány felé. Furcsa, én pont fordítva gondoltam volna.

Jena307 Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119094

A motortéri légtelenitö üzemanyag kézi pumpàt megtalaltatok?

Előzmény: S0lyomsz3m (119093)
S0lyomsz3m Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119093

Szia Zolysis,

 

Köszönöm. Egyfelől megnyugtattál, másfelől mire beértem a munkahelyemre, "elmúlt".

A tegnap éjféli "irodalomkutatás" (Netezés.) a témában azért hagyott némi kétséget afelől, hogy őszinte lesz a mosoly az arcomon, miközben a szervízben egyenlítem ki a számlát...

 

B

Előzmény: Zolysys (119089)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119092

15 a pár és teljesen jók

Előzmény: bambipug (119090)
d.jocov Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119091

Igen énis raktam előre JBL-t, az eredeti olyan mint a sokol rádió-é, nokedli.....

lehet hátra is teszek majd JBL-t de utána kell néznem, mi a mérete...

Előzmény: bambipug (119085)
bambipug Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119090

Milyen állapotúak és mennyiért adod?🙂

Előzmény: Zolysys (119087)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.03 0 0 119089

ne foglalkozz vele. töltsd tele és menj el fog tűnni

Előzmény: S0lyomsz3m (119088)
S0lyomsz3m Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119088

Sziasztok,

 

ma este keményen benéztem az üzemanyagszintet és bent ragadtam a belvárosban. 10 litert rátöltve, illetve bikázva sikerült életet lehelni a gépbe. Viszont az üzemanyag lámpa világít és kapom az ennek megfelelő "Anti pollution fault" üzenetet. Mi a verdikt? Mire számíthatok a szervizben?

 

köszi, Solyomszem

 

307sw, 1,6 hdi, 2007

 

Zolysys Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119087

egy pár JBL em van előre :)

Előzmény: bambipug (119084)
mekkGyver Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119086

Az elemes módszer tuti, de meg tudod nézni a rádió mögötti csatlakozón is, ha kiveszed. ITT a lábkiosztás.

Előzmény: bambipug (119063)
bambipug Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119085

tegnap cseréltem a hátsó hangszórókat JBL-re és a gyári hangszóró az valami hitvány egy fos... Állítom 2kg plusz van az új hangszóró.

Előzmény: bambipug (119084)
bambipug Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119084

köszönöm,

még annyit, hogy hol tudnék előre olyan hangszórót venni JBL-t ami nem sarus, hanem csatlakozós?

előre is köszi

Előzmény: didyman (119083)
didyman Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119083

Igazándiból tök mindegy, hogy melyik. A lényeg az, hogy azonos fázisban legyen bekötve minden hangszóró. Csak AC jel megy rájuk (rendesen :-) ), így édesmindegy a polaritás, csak amiatt fontos, hogy mind azonos irányban dolgozzon.

Előzmény: bambipug (119081)
_Haszi_ Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119082

Akko megúsztad, bár az a 25 bontós dolog elég vadnak hangzott. az enyém spec eltört, szerelőm 5ért csinálta meg csere alkatrésszel...

Előzmény: delerium307 (119061)
bambipug Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119081

Szerinted melyik lehet a pozitív, nem tudod véletlenül?

Előzmény: Zolysys (119080)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119080

vagy nem :D és leginkább nem :)

 

Előzmény: d.jocov (119077)
didyman Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119079

Igen, ha nem volna visszaverődés abban a kis dobozban. :-) Hol erősödik, hol kiolt. Az elemes módszer biztosabb.

Előzmény: d.jocov (119076)
bambipug Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119078

köszönöm szépen 😊

Előzmény: d.jocov (119077)
d.jocov Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119077

Álltalában a sötétebb szin a -, vagy a csikos, de nem 100%

d.jocov Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119076

Én sajna nem, de annyit tudok mondani, hogy a ceruzaelemet rárakod, ha kifelé mozdul a membrán akkor az elem + a hangszóró +, kicsit macerás de tuti, vagy bekötöd adsz rá hangerőt, és utána megfordítva a polaritást ismét meghallgatod, ahogy több a mélyhang, úgy van polaritáshelyesen bekötve..... mert ugye ha ellenütembe mennek a hangszórók akusztikusan kioltják egymást.....

Előzmény: bambipug (119073)
gustavsson85 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119075

Igen, a WD40 nem volt jó ötlet (csak valamiért reménykedtem, hogy csak a mechanikája állt be a gomboknak).

 

Este szétszedtem az egészet, és a 307clubos leírás alapján rendbe tettem az elektronikát. Eredmény: most már mindegyik ablakot tudom le és fel is húzni, csak felfelé a közepesnél nagyobb erőt kell kifejteni a gombokra.

(közben megrendeltem az ebay-ről az egész kapcsolósort, mert a tükörválasztó gomb amúgy is törött volt)

 

Ami az összeszereléskor érdekes volt, hogy a NYÁK lapra való gumi gombsor mérete sehogy sem passzolt a gombok valódi helyére. Mintha az egész szilikon lap megnyúlt volna az évek során. Arányaiban jó volt (tehát gondolom nem másik autótét barkácsolták bele), de három helyen is szét kellett vágnom, és 2-2 milliméteres sávokat levágnom, hogy pontosan illeszkedjenek.

 

Köszi mindenkinek a segítséget!

 

 

Előzmény: poloska irto (119068)
Chrisstopher Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119074

2. Ker hidegkut 

A szamom 06703209890

Előzmény: Zolysys (119070)
bambipug Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119073

Az előző hozzászólásommal kapcsolatban senki nem tid segíteni?

 

Előzmény: bambipug (119063)
d.jocov Creative Commons License 2016.10.02 0 0 119072

Én gyujtáskapcsoló mechanikába ajánlottam, ki is nyílt, biztos van igazság abban amit mondtál

Előzmény: mekkGyver (119071)
mekkGyver Creative Commons License 2016.10.01 0 0 119071

Se zárba, se elektronikába nem jó WD40-et fújni, nyomógombba meg kifejezetten gyilkos. Az ablakemelő gombjában olyan grafitozott gumi "bütyök" van, ami lenyomáskor összezárja az érintkezőket. A WD40-ben oldószer van, ami a gumit is tönkre teszi és a grafitozást is leoldja, ráadásul az olaj még szigeteli is az érintkezőt. Kis kézügyességgel szét lehet szedni és kitisztítani, semmilyen oldószer nem kell, max szappanos víz majd szárítás. 

A zárat meg a szakemberek szerint csak grafit alapú spray-vel szabad kenni, mert az olajtól csak beleragad a piszok. Tisztításra esetleg féktisztító.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!