a brembo és taxtár állítólag visít..... a textár miatt, de ezt csak olvastam.
én még nem cseréltem betéteket, 130 ezret mentem velük, de még nem kell cserélni, szépen teszik a dolgukat, meg is fogom nézni csere előtt a gyártót..... persze én csak a gázt nyomom, mert ha fékezek nem haladok....
sziasztok:hát ma kiderült hogy csapággyal együtt van a hátsó féktárcsám:kaptam is árat a cserére.Az elsőre fékekre 50ezer munkával,a hátsóra fékekre 70 ezer munkával .Összesen 120 000 huf. ? Kicsit meglepődtem.Tudom függ az beépítendő anyagtól is.Szerintetek reális vagy ??????2007,08, havi 1,6 benzin break. Köszönöm.
Hát a szervizekkel nagyon vigyázni kell (tisztelet a kivéételnek) rohadt csalók, javítottam opelt, amit a szerv íz "láncszakadással" darabokra szedett (45 ezerért) és 540 ezer volt az árajánlata, mindent leellenőriztem, hengerfejet is megnézettem, hiba nem volt új láncal, (nem volt baja a réginek sem) tömítéskészlettel összeraktam, 90 ezret számlázott a főnök anyaggal együtt a hölgynek, azóta is megy....
a legtöbb szervízben még a becsület szikrálya is elveszett, csak a pénz a pénz....
Egyébként utánanéztem gondolkodtam, megtaláltam az éles kép emlék honnan van,hát az autódatából.....
amire meg nem emlékeztem az belefér, úgyhogy semmi ok az aggodalomra, nem is vagyok annyira ütődött, belefér hogy ez már a korral jár.... és ha romlik a helyzet vannak itt rendes, segítőkész srácok.....
2 hónapos 1.3 diesel Bipper nem indult be (előtte 200 km-t mentem vele, majd leálltam), önindító pörgeti, de el se kapja. hibakód nincs. Pótkulccsal szintén ugyanaz. assziasztansz kiküldte a trailert, majd átkerült a szakszervízbe, mivel garis (igancsak)
Ez még a múlt héten volt, azóta csere autóval járok (az is egy külön cirkusz, de ezt inkább nem erőltetném)
Hibát nem tudják, csak gyanítják, hogy kábelek és biztosíték tábla (fájdalmasan hülyén hangzott)
Aztán jött a következő tipp, üzemanyagszivattyú... valahogy az se kerek nekem, mivel nem vagyok szőke nő és emlékszek, amikor ráadtam a gyujtást akkor hallottam a szivattyú működött még vagy 10 másodpercig, aztán a kattanásra, ami nyilván az üzemi nyomás elérését jelenti.
Erre a magyarázkodás: igen, néha működik, de irreálisan nagy áramot vesz föl. De a poén, hogy előtte elszólta magát, hogy beindult, ha kívülről megtáplálták árammal.
Meg az, hogy voltam rá egy nappal pár dolgomért és máshol állt ráadásul fordítva, nyilván nem tologatták + még meg is fordultak vele majd betolták egy másik parkolóba.
Na most nekem nagyon átverés szaga van az egésznek, nem tudom milyen ellenérvekkel tudnék odaállni?
A hülye is rájön hogy itt bizony a vezérlés szállt el, de miért kell ennyire húzni az időt, hetekről beszélünk előrre láthetóan.
...azért nem lennék ilyen biztos benne .... én mentem legalább 150 ezret sport betét /az eredeti helyére kell betenni/ légszűrővel /Berlingo 1.6 16v 110 LE/ és ebből vagy 120 ezret gázzal , de semmi baja a motornak ... tény hogy nem szabadult bele pluszban egy kisebb ménes , de mindenképpen lazábban ment ... tehát nagy változást nem kell várni, de könnyelműség azt állítani , hogy kinyírja a motort ...
Sziasztok,307-es 2001es 2.0 benzines 136le autóm van, egy kérdésem lenne ha teszek bele sport levegőszűrőt Akkor lesz e változás hangba, teljesítménybe....? Köszi
Hát bizony károsodott az agyam sajnos, több dolog másképpen volt, mint ahogy emlékeztem (3 éve cseréltem) pedig az emlékképek tiszták és élesek, de mégsem úgy voltak a dolgok.....
oké elfelejt az ember dolgokat, nem emléxik, de akkor honnan vannak a határozott képek?
mindeggy csak érdekességképp, meg tanulságképp mondom ....... kerülni kell az infarktust és a szívmegállást.....
Kiváncsi lennék Jenő és Zoli véleményére, ők voltak két éve kontaktban velem, ők látták kívülről az állapotom....
Na ide meg nem irtam. 13:14kor megszuletett Lili 2950gramm es 52cm. Most mar elmondhato hogy Anya jol van. A kisasszony delutan 4kor meg rendben volt. Azota nincs rola infom, de szerintem minden ok.
na igen, ha a mester hazatér az alpesekből, akkor ilyesmi következik. átforgatja a motort, meg utánanéz mindennek. de őszintén szólva nem nagyon van más ötlet erre a befecskendezési korrigálós jelenségre, mint hogy vagy a hengerfejben nem jó valami (ami ugye kizáródott), vagy a hengerek, dugattyúk, stb környékén.
Update a motoromról, frissen egy osztrák hegytetőről:
A hengerfejben, amit Kisbéren vizsgál Zsolti, az országban egyedülálló tudású motorguru, minden teljesen a helyén van, és a rendeltetésének megfelelően működik. Nincs a vezérműtengelyen kopás, minden szelep a helyén van és a gyári értékeknek megfelelőt mozog. Azaz ahogy Jenő mester mondta: most az a baj, hogy nincs baj... :D