nem építkezési, hanem kempingezési célokból, de régóta agyalok már azon, hogyan lehetne síkba hozni az sw-ben a hátsó részt. elvileg van hozzá "van" (=haszongépjármű) átalakító szett, gyárilag, frédiék webáruházában láttam régen, de bőven 200k fölött volt az ára. meg lehetne csinálni ilyen összehajtogatható lábú bútorlapokból egy állványzatot, aminek a darabjait ha beteszed hátra, utána sík padló keletkezik. mehet rá matrac, vagy raklap, kinek mi. De az Sw-kasztni építkezés után sokkal hasznosabb és kellemesebb, szóval szerintem érdemes átgondolni, és esetleg megcsinálni az átalakítást (engem a méricskélés, és a műhely hiánya riaszt el tőle).
sziasztok peugeot 307 2.0i premium a gyutás trafóban egyántalán nincsen feszültség vettem egy másik újjat de mind hiába ugyan azt produkálja ki cseréltem a főtengely jeladó is megnéztem az aklumátor testelést is szoval nem értem mi lehet a probléma netán a vezérlőegység ami a biztositék tábla mellet helyeszkedik el vagy azok a kábelók amik rá vannak csatlakoztattva ?
Ha lehajtod a támlát, akkor még egy mozdulattal az ülések felhajthatók az első ülések háttámlájához. A padló nem sík, a 2.sor alatt mélyebb, mint a csomagtérben. Viszont az SW-ben az üléseket lehet előre-hátra is állítani kb 5cm-t, amivel a lábtér vagy a csomagtér növelhető kicsit, attól függően mi kell. Én nem váltanék breakre. Kiveheted csak a középső ülést a 2.sorban és a másik két ülést rakosgathatod ahogy tetszik.
Hosszú tárgyak szállítására a középső ülés lehajthatósága nagy előny, mert még így is tud 4 ember utazni. Bútoráruházból hazafelé többször volt már hasznos.
Igen láttam hogy dönthető az sw is, de sík csomagteret szeretnék amit a break tud. Ülölap előre, háttámla le. Ha kiveszem az sw üléseket akkor sík lesz a csomagtér?
Építkezés előtt állok, ezért fontos. Lesz vonófej is de nem szeretnék mindenért futóval menni, illetve ha utána gyerekért kell menni, ne kelljem már a kivett ülésekért rohangálni. Ezért kérdezem hogy lehet sw-ből break-et csinálni.
Egy 136Le-s Hdi kombit szeretnék venni, de nem tudok választani a break és az sw közt, tetszik az üvegtető, csomagtér roló, kartámasz stb, de a break hátsó üléssora kellene nekem mert az ülések kivétele nélkül lehet gyorsan nagy csomagteret varázsolni. Az sw-be be lehetne rakni a break üléseit? Mi mindent kell cserélni hozzá?
nem tudom van-e itt valakinek az alábbiakkal tapasztalata, de remélem valaki már hallott ezekről:
az utóbbi időben rendszertelenül előfordul, hogy közvetlenül indítás (mind1, hogy hideg vagy meleg) után sebességbe rakom(előfordul már előre és hátramenetben is), elindulok és felkeményedik a fékpedál, egy millimétert se tudom benyomni. mivel nem megyek gyorsan, ezért ilyenkor meg tudok állni, utána álló helyzetben üresbe rakom nyomkodom és pár próbálkozás után újra miden ok és utána már nem fordul elő, de azért szeretném tudni, hogy mi lehet a gond. tapasztalat?
a másik kérdésem, hogy a tompított fény visszajelző alatti lámpa szintén rendszertelen időközönként felvillan egy pillanatra és sípol 3-4et (volt már, hogy 130-nál villant meg, de volt, hogy 50-nél). nem érezném, hogy hatása lenne a teljesítményre, mert nem torpan meg, a sípoláson és a felvillanáson kívül más nem történik. megnéztem, ez a lámpa a "vízjelenlét a gázolajszűrőben" lámpa. ezzel kapcsolatban van valami ötletetek.
ugy érve hogy a pipákban nincsen szikra pedig a gyujtás tökéles az aksi is főtengély jeladó is cseréltem de hibá ugyan azt csinálja a vezérlésel nem lehet gond mivel akkor durogna meg csatogna tekerés közben
hipp-hopp riopsz-ropsz meglett, aztán megbeszéltük, merre folyjon tovább a világ, merre keringjenek a csillagok a központi feketelyuk körül, stb. Eltartott egy darabig, de a pulcsi jól szolgált közben :) remélem, nem koszoltam össze (én is "szereltem" picit, mert ezek ketten jenával mindig oltanak, hogy úgyis kiesne a csavarkulcs a kezemből... :D)