Na mi a helyzet a vasakkal, illetve vassal? Na meg a barackkal?
Vivi még reménykedett, hogy ott lesztek, mire visszaérünk, de az f9 előtt volt, így már előre mondtam, hogy ne nagyon reménykedjen, mjvel 6 fele, amikor elköszöntünk, már csak az "összeborítás" volt hátra.
Illetve a megkapott képeket 1024x768 felbontásban felraktam egy felhő tárhelyre. (beszámoló végén a link)
Aki szeretné, hogy az ő szempontjából is olvasható legyen a tali az küldje el nekem és felrakom, ha képekkel szeretné díszíteni akkor word formában kérem az egészet.
Srácok, a talin készült képeket felrakjátok valahová? Őrmi írt egy beszámolót a honlapra, azokból is jöhetne még, mindig jó olvasni, ki hogy látta, hogy érezte magát.
Sajnálom, nagyon szerettem, 3 gyerek felnőtt benne hátul, kényelmes, praktikus, jó volt, de már közelített a 200-hoz, s szembejött egy céges, 4 éves Focus kombi, de az SW ahhoz képest egy kényelmes hajó.
hasonló volt a problémám, csak nekem az immo sem tanult :(. Com 2000 donor be és láss csodát minden működött, ahogy a nagy könyvben le van írva. No hiba kód volt és mégis!
Nekem 2004 es ugyanilyen autónál vannak gondjaim. 2014-ben után töltötték bírt egy éve. 2015-ben újra után több gáz kellet bele de még mindig jól hűt :) Azt mondták ez a hűtő tipus hiba. Valószínű jövőre nekem is vásárolnom kell. Érdekelne majd milyen tipust vásároltál.
Sziasztok! 2003-as 2.0Hdi 90 Peugeot 307. A probléma az, hogy az összes eddig talált módot alkalmazva sem sikerült működésre bírni a távirányítót. Amit próbáltam: BSI reset,szinkronizásás(gyujtással nyomva a zár gombot),valamint diagnosztika kimutatta, hogy a kulcsa adja a jelet, az autó pedig veszi, de mégsem akar összejönni! Az autóban rengetegszer volt cserélve az irányjelző panel(tanuló autó volt), valamint 655ezret futott. Valaki tudna segíteni, hogy lehet működésre bírni??
De, lehet érdekes, vidd vissza hozzá és ha kell intézze el a cserét. Ennél a pontnál lehet gond a hegesztési varrat hibája. A kipufogó szetthez meg szerintem nem adnak semmit. A régi felfüggesztéseket és csavarokat használta szerintem. A felfüggesztések cseréje is javasolt 5-6 év után, mert lazán lógni fog az egész és nem a gumi tartja, hanem az a műanyag biztosító szalag. Az meg engedi erősen mozogni az egész rakatot. 3 felfüggesztése van. Nézd meg az állapotukat.
Hát jó. Megvárom... Csak már az agyamra megy. Ha a kifújás nem érdekes, s a tűzkarikánál nyikorog akkor azt megoldom valahogy. (csak mivel mától vagyok szabin, s vasárnap mi is tiplizünk el így akkor így marad, s nyikorog végig)
Biztos utángyártott, mert ~36k körül volt + a munkadíj, így kért 45öt. Csak nekem az furcsa, hogy a tűzkarikás résznél olyan mintha a régi gyári rögzítő rész meg csavarok maradtak volna. Mintha áthegesztette volna az új kipufogócsőre a régi rozsdás csatlakozót, s még csavarokat, rugót se cserélt. Mert szerintem ennek is fényes újnak kéne lennie. Vagy ez nem tartozéka az új csőrendszernek? Nem azon is gyárilag van hegesztve? A hegesztés meg a középdob csatlakozásnál is ugyanolyan. Ebből meg az jön le nekem, mintha a szerelő hegesztette volna össze itt-ott.
Pedig a tűzkarikánál nyikorog az biztos. Az a kifúvás a gyártó hegesztésének a gondja, vissza kell venni a forgalmazónak és ha a reklamációt elfogadják, visszaadják a pénzt, amit az újra befizetsz mégegyszer. Ettől a kifúvástól egy kicsit hangosabbnak vagy morgősabbnak kell lennie.
Én is jártam így, Bosal az első dobnál kifújt csak nem ennél a varratnál. A szerelővel abban maradtunk, hogy télen nem szórakozunk vele, majd tavasszal reklamál mert még bőven benne van az egy évben. Aztán a nyomok eltűntek és nincs mit reklamálni, a kis lyuk eltömődött. 2 éve van benn.
Ránézésre nem tudom megmondnai, hogy gyári-e, csak az ára alapján. A gyári a duplája lehet kompletten vagy még több, ez az ár az utángyártott ára, nekem 2 éve 38e Ft volt az alkatrész.
Várd meg, amig hazaér a szerelő és nézze meg. Ha ő vette, akkor intézze.
Múltkorában lett cserélve kipufogó, teljes cső/dobrendszer a csatlakozástól (~45k-ért). Első ~2-3 nap még semmi hangja nem volt. Aztán elkezdett iszonyatosan nyikorogni/csikorogni, mikor váltok/kuplungolok s a motor kimozdul.
Mondtátok, hogy nem lett bekenve rézpasztával, vagy hogy tegyek a csavarok/rugók alá alátétet, klingerit, stb... Na ma találtam aknát, hogy alá tudjak bújni meglessem mi a helyzet, tudok -e kezdeni vele valamit. Szereztem rézpasztát is. De a megállapításom az hogy én ~semmit.
Kérdésem lenne: A képek alapján ez nektek gyári kipufogónak tűnik? Az így van hegesztve láthatóan a toldásoknál? (nekem úgy tűnik, mintha a szerelő körbehegesztgete volna a csövet a dobokkal...) A második képen látható, hogy még valahol ki is fúj kicsit, mert látszik a korom nyoma. Ahogy nyomogatom, rángatom én úgy hallom mintha a középdob csatlakozásánál (ahol hegesztve van és "kifúj") nyikorogna, s nem a rugós rögzítő résznél. A második képen a cső a motor felé megy.
Visszavinném a szerelőhöz, de még ~2 hétig "nyaral". Mit tudnék vele kezdeni? Hova tudnám vinni (ahol nem heroin áron dolgoznak)? Vagy esetleg közületek segítene nekem valaki megoldani ezt a nyikorgást ma-holnap ~baráti áron?
Sziasztok van itt valaki köztünk aki engedéjezett már aux portot a gyári rd4-es rádión?
Ha van itt ilyen társam akkor tudna egy pontos leírást adni vagy linkelni hogy hol találom meg a szoftverben!? Van gyári diag kábelem, szoftverrel csak eddig nem találtuk meg, hogy hol kell..
Élet mentő lennő a segítség, hogy ne csak az Ozone fm-t tudjam hallgatni..:D