Alapvetően teljesen igazad van, egyetértek. Viszont nem csak ezt csinálja, elég nagy a csomag, amiért szerettem volna/szeretnék kicsit kedvezményesebb árat.
Most értünk haza nyaralásból, de ha nem jön közbe semmi, holnap délután 1-2 órára meglátogatnám a csapatot. Ha van valami, amire szükségetek lenne még, vagy kimaradt valamilyen alkatrész a gulyásból, akkor szóljatok, délelőtt még be tudom szerezni.
Ha egy szerelő bevállal egy ilyen munkát, akkor a saját kedvezményével megveszi az alkatrészt és neked odaadja annyiért, amennyiért akarja. Valószínűleg nem a teljes kedvezményes áron.
Cserébe garanciát vállal a munkájára, ami mondjuk alap, de ! : az alkatrész garis ügyintézését is ő vállalja, ha esetleg szükséges lesz. Ami csak azért jó, mert egy szerelő elég jó kapcsolatban van a forgalmazókkal, a garis ügyintézés nem egészen olyan (hanem sokkal rugalmasabb), mint egy utcáról betévedt emberkénél. Az új, jóváírt alkatrészt meg beteszi gariba neked.
Ha te viszed az alkatrészt a szerelőnek, eleve rossz lesz a kedve emiatt :-) , feltehetően többet is fog mondani munkadíjra ezért, valamint ha véletlenül garis probléma lesz, szépen a kezedbe nyomja a cuccot, te intézheted az egészet és a szerelést fizetheted ki újból.
Ha normálisan csinálják, akkor pár alkatrészt még kicserélnek: pl. hátsó főtengely szimeringet, a két féltengely szimeringet és esetleg a váltóolajat is. Így már elmehet 150 fölé úgy, hogy nem biztos, hogy sok. :-)
Mi már lent vagyunk, így van némi infó innen lentről.
Előszőr is kiba...t nagy zöld terület.
A sporthorgász tó csak önmagában 48 hektár.
Régen strand terület volt, viszont nincs fürdés lehetőség, mivel éves szintem 1 millát kérnek a kétszeri vízbevizsgálásért, így tilos a kis tóban fürödni, elméletileg.
Hűtő:
Szobánként nincs hűtő :( , annyit tudtam mókolni, hogy a 3 db kishűtőbő ( kb 50-60L-es és egy nagyhűtő ( 120L-es)-ből megkaptuk az egyik kicsit és a nagyot, melyek a lenti folyóson vannak elhelyezve, de igény szerint felvihető a fenti csapatnak.
A hétvégén osztozunk a panzión egy baráti társasággal akik úgy 20-25-en lesznek. Sikerült beszélni az Ő szervezőjükkel, hogy ne legyen probléma a bográcsozás, vagy sütögetés kapcsán.
Itt a pavilon megosztás a fontos.
Sajnos alapból mi nem férnénk bele, így a másik csapaté lenne, mi meg megkapjuk az étkezőt,
mely jóval nagyobb, viszont ablakokkal van körbevéve. A hátránya, hogy majd a végén ki kell takarítani és rendbe kell vágni a helységet magunk után, vagy különben nem kapjuk meg.
Pár kép még:
A szobák szépek, ágyneművel, huzattal,WC papírral, TV-vel (4 csatorna) törölközővel ellátott helyiségek.
Van ahol francia ágy van és úgy pótágyazható.
Bolt van a faluban ami 17 óráig van nyitva, illetve innen 6,7 km-re van Őrszenpéter ahol van Coop, illetve ahhoz hasonló helyi beltenyészetes élelmiszer bolt hentes részleggel.
Beltenyészet árai:
- COCA Cola 1,25L: 299,-
- Tojás: 399,-
- tasakos rizs: 199,-
- paradicsom:419,-
- Sio baracklé 1L: 349,-
Szobákban kis méretű kukák vannak.
Aki tud, hozzon magával hosszabbítót és elosztót, mert szobánként kb 2-3 konektor van. Án is otthon hagytam, meghát a sütögetéshez ki kellene vinni a delejt.
Mi pénteken átugrunk a szomszédba fürdeni egyet, tervek szerint úgy 15-17 óra között jönnénk vissza.
A portás/gondnok aki a kulcsot adja:
+36-70-391-4777 Gaál Eszter
Szobák kiosztás amire emlékszem:
- Őrmi 3 szoba
- Zolysys 7-es szoba
- Dupepe 8-as szoba
- Jena 10-es szoba
- Martinka 11-es szoba
- Ádi 5-ös szoba
- Omada 5-ös szoba
Szücsatiéknak és Biluxéknak ha jól emlékszem két-két szoba van egymás mellett az emeleten.
a többiekét majd Eszti megmondja.
Német a tulaj, így ha valaki tud németül dumcsizhat vele.
Van egy 307 RHY-om, de most a 406 4HX-emmel kapcsolatos fontos kérdés. (bocs, hogy ide írok, de a 406 fórumon nem kaptam választ)
- hátsó kerekekre a fék a fékpad szerint csak nagy fékerőre ad érzékelhető erőt.
- a fékpedál nyomására a fékerő változóan jön létre. Egyszer magasabb, egyszer mélyebb fog, fékerő sem mindig ugyanannyi
- a jobb első keréken sokszor rajta marad a betét, így néha túlmelegszik és a tárcsákat hazavágja. (CSAK A JOBB ELSŐNÉL!). Figyeltük, de nem találtunk összefüggéseket a fékhasználat módja, és a szorulás között. Teljesen hektikus.
Kamionoknak is 80 km/h a max pályán. Volt ismerősőm aki teljesen össze volt zuhanva, hogy olyan kamionra tették, amiben a gyári sebességhatároló 89 km/h-ra volt állítva és nem 90-re :)
Ráncfelvarrottnál előfordul. Nekem mondjuk befüstölt. A közepét ki lehet venni, azon keresztül valamennyire meg lehet próbálni kitisztítani.
Tata mellett találtam embert, aki szétszedi-megtisztítja-összerakja a lámpatestet (meg szerintem itt a forumon is lehet találni), de az már nem lesz olyan, mint újkorában, aztán ki tudja, mennyire lesz jó. Ráadásul le kellett volna küldeni, azaz ki kell szerelni, az meg lökös szerelésével is jár. Ha a tompított előtt nem mattul nagyon, akkor szerintem nem érdemes vele foglalkozni. Még magát a lencsét érdemes megnézni, hogy az milyen állapotban van, én annak tisztításának majd nekiugrok, ha lesz rá egy kis időm.