Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

didyman Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118194

A képernyővédő fólia felszerelése nem jár a készülék szétszerelésével, NYÁK-jának igénybevételével. Őszintén szólva, nem is értem az analógiád. Tíz évig volt laptopszervizünk, ahol alapvető probléma volt az, hogy egy ilyen bonyolultságú dolgon, mint az alaplap, egy látszólag egyszerű tünetet produkáló hiba miként kurvulhat el a teljes működésképtelenségig és nem azért, mert én nyúlok hozzá szerencsétlenül, hanem mert ilyen a BGA alatt felszakadó, de forrasztásig helyén maradó fólia például. Éppen ezért az átvételkor azt írta alá az ügyfél, hogy a hiba jellegétől függően a termék állapota rosszabb is lehet a kiindulási állapotnál és akkor nem volt magyarázkodás. Nyilván nem szerencsés emögé bújni minden marhaság miatt, és ennek ellenére bőven izzadtunk gépekkel, hogy ne is kelljen, valamint saját hibánál alap, hogy nem-mi szarul éreztük volna magunkat, ha így teszünk és mindig benne van a pakliban, hogy aztán máshoz viszi, és ott esetleg kiderül a turpisság. Volt így is épp elég bevállalt történet, meg fenyegetőző, értetlen ügyfél is pár havonta. De ez egy ilyen szakma.

Előzmény: mekkGyver (118191)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118193

A márkaszerviznek (normálisan) van tesztere a távirányítóhoz, azt eleve meg kellett volna nézniük. 

 

Előzmény: mekkGyver (118192)
mekkGyver Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118192

De ha nem akarsz balhét, akkor vidd el egy műszerészhez, az oszcilloszkóppal meg tudja nézni, hogy ad-e ki jelet, ne adj isten van rádiós távirányító tesztere. Ha a kulcs jó, akkor biztosan csak újra kell tanítani. 10 évesnél határeset, így nem tudom régi vagy új kulcsod van, de az én bicskakulcsom már soxor szét volt szedve, de még sose sikerült elfelejtenie a dolgát...

Előzmény: anubiscvz (118177)
mekkGyver Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118191

Ja! Beviszed a mobilodat egy márkaszervizbe, hogy tegyenek rá képernyővédő fóliát. Egy óra múlva mész vissza érte, kikapcsolva kapod, fizetsz vinnéd haza, de nem kapcsol be. Erre azt mondják, hogy hát igen, manapság egy mobilt 2-3 évre gyártanak, bármikor beszarhat, és ez pont most történt. Te megköszönöd és elmész. Teljesen hétköznapi dolog az ilyen! :D

Csak azért a példa, mert én jópár évig javítottam mobilokat, és az alap, hogy javítás előtt és után is kipróbáltam. Ha volt más gond is előtte, akkor ügyfelet megkérdeztem, hogy azzal a hibával is kezdjek-e valamit, de ha valamit szarul raktam össze, akkor biztosan tudtam, hogy előtte az a hiba még nem volt. Ha pedig valami olyan hiba jött elő (talán 1 ilyen volt 10 év alatt), aminek semmi köze a javításhoz, akkor saját zsebből javítottam, éppen azért, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem én rontottam el. Szerintem ez egy márkaszerviznél is benne kell legyen a munkafolyamat leírásában. 

A helyedben azért kértem volna a vásárlók könyvét, lehet, hogy újragondolták volna a dolgot...

Előzmény: didyman (118179)
hpeti2 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118190

Igaz én csak elemet cseréltem, de utána össze kellett ismét tanítani a kocsival.

Előzmény: anubiscvz (118177)
FeZ_ Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118189

Csak az LY hiba zavart, az igekötők külön írása nem ? :-P :-)

 

Előzmény: didyman (118187)
LayerCake Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118188

Dugattyuk jók,nem szorulnak,nem kellett megszimeringezni őket,minden évben fék tisztítást csináltatok 

ezert is furcsa.

az elsők szépen fognak,kopnak teljesen jók csak a hátsók ilyenek,igaz legalább 6 évesek a tarcsak...

 

Előzmény: didyman (118187)
didyman Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118187

Dede, muszáj egyben cserélni mindkettőt! Érdekes a jelenség, amit írsz. Dugattyúk nem eresztenek, nem szorulhatnak? Én ránéznék azokra is.

Előzmény: LayerCake (118184)
Árpi89 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118186

Sziasztok. 307-es 2001es 2.0 benzines 136le, 168000 km van benne.az lenne a kérdés hogy total quartz energy 5w40-es olaj van benne, és eléggé eszi az olajat 1400km-en olyan 4dl, ez mennyire normális? Nem füstöl sehol nem csöpög.... Esetleg vkinek volt ilyen vagy mi lehet a gond.. Köszi előre is, nagyon fontos lenne az info...

poloska irto Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118185

A szerelő beindította (féktisztító spray :-( ), utána 3 napig gond nélkül indult bármikor.

 

Ma reggel előjött megint a hiba, beindult, 3-4 másodperc után leállt és utána esélytelen volt beindítani.

Megint féktisztító, beröffent és megy.

Megkeresem Jenát és egyeztetek vele időpontot.

 

Köszi mindenkinek a segítséget!

Előzmény: poloska irto (118132)
LayerCake Creative Commons License 2016.07.10 0 0 118184

Volt már a hátsó fékkel valakinek baja?

egyszerűen fel púposodik a tárcsa,pedig nem áll az autó hetekig egyhelyben.Megrozsdásodik a tárcsa és  rozsdapupok lesznek rajta majd csíkosan kopik és üt a pedál,tavaly a bal hátsó al jártam így,most a jobb hátsó kezdte el csinálni,de nem szabályoztatom fel mert annyiert tárcsát veszek.

lehet azt cserélni oldalanként,vagy párban kell?

a bardinál a tárcsa 4500ftkedvezmény nélkül,igazából a 2db 5000 lenne kedvezménnyel de nem bontanám meg feleslegesen ha nem muszály.

 

update: a klímám működik a kompresszor volt a beteg,vezérlő szelep csere,rendszer át mosás,szárító szűrő csere és ujra jégkorszak!

gombfoci Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118183

igen, ahogy Zolisys írta, 5008.

 

Remélem, hogy még összefutunk Békésben... :-)

(A topiktalira most nem tudunk elmenni.)

 

Gf

Előzmény: Smíró (118138)
Zolysys Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118182

persze

Előzmény: anubiscvz (118181)
anubiscvz Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118181

Felhívhatlak most ?

Előzmény: Zolysys (118180)
Zolysys Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118180

Látni kellene

Előzmény: anubiscvz (118177)
didyman Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118179

Azért ez ennyire nem egyértelmű. Túl a szerviz álláspontján, az elektronika egy tíz éves autóban bármikor spontán beszarhat. A gond az, hogy hiába látsz egyértelmű összefüggést, kétséget kizáróan nem tudod bizonyítani és nem azért, mert nem tesztelte le a srác összeszerelés után, hanem mert tényleg beszarhat n+1 okból kifolyólag a távirányító. Sőt, olyan is lehet, hogy a használat során elgyengült forrasztás a csere alkalmával reped meg végleg. Na, ekkor ki a hibás? Hiszen, ha a forrasz már annyira gyenge, hogy nem alkalmas az egyébként normális igénybevétel elviselésére, akkor az nem a szerelő hibája.. És igazságtalan azzal érvelni, hogy ő nyúlt utoljára hozzá. Nyilván ilyen szinten ők nem képesek kezelni a problémát, de itt fórumon páran meg tudjuk nézni neked, nem egy rettenetesen bonyolult szerkezet és sok baja tud lenni, sok javítható baja.

Előzmény: anubiscvz (118177)
Imre Csépányi Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118178

Köszi èn is így szoktam,megyek110zel is csak ott lassítok ahol muszály.

Előzmény: tewe001 (118083)
anubiscvz Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118177

Sziasztok!

 

A segítségeteket kérem, mert a hivatalos szerviz (már bocsánat) átbaszott. 

Történt ugyanis, hogy bevittem az autót átvizsgálásra és kértem, hogy cseréljék ki a távirányítós kulcsnak a tokját is, mert az kezdett elkopni. Oda adtam nekik a régi kulcsot és az új tokot is, csak át kellett tenni. Eddig minden OK (hittem én balfasz). Másnap átveszem az autót, melyhez nyújtotta is a szervizes srác az új tokos kulcsot, az ajtó nyitva volt, beültem és munkába mentem. Mikor leparkolok a munkába és zárnám be a távirányítóval a kulcsot, láss csodát: nem működik. Felhívom őket, hogy ez így nem az igazi, majd közlik, hogy menjek be, valószínűleg csak párosítani kell. OK.

Beviszem az autót következő héten, srác kibontja a távirányítót és megméri az áramot az elemben és azt mondja, hogy ez jó. Majd odamegy az autóhoz, próbálgatja de természetesen neki sem nyílik az autó. Ekkor közli velem: hát ez nem jó és nem is tudja miért, valószínűleg elromlott az elektronika benne. Ekkor a felettese megkérdi, hogy egyáltalán kipróbálta e miután cserélte a belsőt, erre idézem a válasz: 'Nem tudom, asszem igen' :|.

Lényeg ami a lényeg: a szerviz odáig  alacsonyodott, hogy azt mondták, hogy pont akkor romlott el az elektronika amikor én mentem be  a munkába és egyébként is az autó 10 éves tehát bármikor elromolhat de ők biztos nem csináltak semmit rosszul.

 

Kérdésem felétek: Tud bárki segíteni nekem ebben a problémában ? Nem lehet, hogy csak szinkronizálni kell az autóval a kulcsot, vagy bármi hasonló (az a kulcsos kód megvan) ? Mit tehetek ?

 

 

Leírom nagy betűkkel: SENKI NE MENJEN AZ AUTO-FORT Peugeot szervizbe(Ha csak nem szereti a kalandokat).

sonofagun Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118176

Kedves Mindenki!

307 SW-t keresek saját részre, az alábbiak szerint:

1.6 (109) hdi vagy 2.0 (136) hdi,

2005-2006 évjárat.

Ha valakinek eladósorba kerülne, vagy tud ilyet, köszönöm ha szól!

(Csak dízel érdekel és nem baj ha Premium :) de nem a felszereltség az első..) Üdv ;)

Weah22 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118175

köszi! reggel elvittem, P0121-es hibakódot olvastak ki, ha jól emlékszem. Igaz, 2 hibát írt ki, de csak egy kódot dobott ki a gép, ha jól értettem a szakit (a kislányom velem volt, nem nagyon tudtam figyelni). a fojtószelepet írta, de annak is vmilyen állását, illetve a gázpedál állást ha jól értettem. gyertyák cserélve lettek rögtön.

Előzmény: opel123 (118164)
didyman Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118174

Nem kell a pro, jó a player is!

Előzmény: J4ck4l (118169)
mekkGyver Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118173

A héten Kőszegen voltunk, és a szálloda előtt parkolt egy Cseh rendszámú hasonló 307, mint a miénk. Elég zsúfolt volt a parkoló, de gondoltam, majd figyelem, hátha lesz mozgás, és ha tudok, majd melléparkolok egy fotó erejéig, de aznap nem autóztunk. Másnap megyek le, hát ott figyel a "tesó" a miénk mellett. Ezt csak azért írtam le, hogy úgy látszik ilyen szentimentális mániákus rajongó minden 307 tulaj !? :D

 

mekkGyver Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118172

Vmware Player, vagy Virtualbox ingyenes, és tökéletesen megfelel mindkettő!

Előzmény: J4ck4l (118169)
Casperfull Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118171

Köszi a válaszod. Ha haza tudnék járni akkor otthon csináltatnám meg én is. De sajnos családi okok miatt max egyszer egy évben vagyunk otthon 2 hetet. Az árakon nem vagyok kibukva mert itt természetes hogy drágább. Csak a hozzá nem értő szakokhoz akik hasraütésszerüen cserélnek mindent, de ha mégsem lett jó akkormeg széttárják a kezüket.

Előzmény: Jena307 (118070)
krisztian987 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118170

Sziasztok,

 

Valaki meg tudná nekem nézni, hogy a P Partner 2002-es 2.0Hdi esetében az első ajtókban ugyanaz az elektromos ablakelemelő mind2 oldalt.

Vennem kellene felújító készletet, de valaki írja, hogy left/right valahol meg csak front door van.

 

Köszi:

K

J4ck4l Creative Commons License 2016.07.09 0 0 118169

Igaz! Már nagyon péntek van. (volt). Nézegettem mi van magon... Erre azt írtam ide. Való igaz.

VMware.Workstation.Pro -t  keresd meg, s szedd le, tedd fel, s abba az xp-t.

Előzmény: didyman (118167)
Imre Csépányi Creative Commons License 2016.07.08 0 0 118168

Köszönöm a válaszokat.Tavaly fölmentem rá lakókocsival pályadíj nélkül,de nem kaptam büntetést,csak most az egész  országon át akarok menni inkább nem reszkíroznák.

Előzmény: tewe001 (118158)
didyman Creative Commons License 2016.07.08 0 0 118167

Az MS Visual Studio egy fejlesztőkörnyezet, nem virtuális gép. Véletlenül nem az MS Virtual PC-re gondolsz?

Előzmény: J4ck4l (118166)
J4ck4l Creative Commons License 2016.07.08 0 0 118166

Microsoft Visual Studio -t keress magon. Azzal létrehozol egy virtuális gépet, s arra feldobod xp-t.

Onnantól meg arra teszed a pp2000-et. Tovább nem vágom. Virtuális gépet meg akkor indítod, amikor akarod. Win7 maradhat továbbra is, nem kell visszarakni fő op-nak az xp-t.

Előzmény: krisztian98 (118161)
didyman Creative Commons License 2016.07.08 0 0 118165

Ha visszalapozol, vagy rákeresel a PP2000-re, akkor írtam megoldást. Virtuális gépre tett XP alatt is futtatható.

Előzmény: krisztian98 (118161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!