sajnos ez van sok esettel találkoztam hidd el! Volt olyan, hogy az ügyfélnek én csináltam meg a notiját, mert semmije nem volt full hdd recovery 1TB esetén ne tudd meg 23 óra folyamatos adat visszanyerés 95%-os sikerrel! Az ügyfél olyan hálás volt majd sírva fakadt! Root alap esetben garancia vesztés, mivel módosítod az általad kapott készüléken használt szoftvert. Igazából ugye ez nem igaz csak rejtett "szakértő" módba váltasz:)
A főnöknőm 5008-asában volt csipogás 20 km/h felett. Probléma megoldódott. Csak ki kellett venni azt a rekesz sört, ami a hátsó ülést nyomta:) Csipogás megszűnt... (és a biztonsági öve bekapcsolását visszajelző lámpa sem világított, amit nem vettek észre:D)
Attól még szerintem kellene csatlakoznia...:( Szerviz írt, küldöm holnap futárral, aztán ha visszajön, majd újra próba. Lehet, hogy az otthoni routert kellene újra indítani? De a többi eszköz (LG teló, Samsung laptop, Huawey tablet, Apple laptop, Asus Transformer simán fogja a jelet...)
[off] Sziasztok! Ádám vagyok, kicsit több mint egy éve követem a fórumot, de eddig csak read-only módban - és már napi rutinná vált a hírportálok mellett :) már vásárlás előtt idetaláltam és egy pluszpont volt a típusnál, hogy egy ilyen szakértő és aktív közössége van! Az autó egy 307 SW 2.0 benzines, Supreme felszereltséggel, 2006-os gyártású, 2007/12 forgalomba helyezésű, faceliftes. Magyar céges autó volt, onnan került hozzánk egy éve, 190ezer km-el. Pár évre visszamenőleg még a szervizek munkalapja és számlái is megvoltak, nem csak a szervízkönyv, így mertük megvenni. Persze az első szervízre kellett költeni (pár kopó alkatrész, meg a szokásos használt autó vásárlásnál ajánlott dolgok), de azóta is örömünket leljük benne és a tágabb családnak is nagyon tetszik. Olyannyira, hogy azóta mégegy faceliftes 307 SW érkezett a rokonokhoz... [/off]
Az autó 7 személyre van vizsgáztatva és a helyek is megvannak, de nincs a harmadik sorba ülésem. Néha jól jönnének, úgyhogy vennék. Szélesből keresek két darabot, jó állapotú pezsgő (?) színű plüss változatot. (Csatoltam képet, hogy milyen színű.) Nem tudom, hogy mennyire gyakori szín, de hátha találok. Ha van konkrét bontó/lelőhely akiket szerintetek érdemes lenne végigtelefonálni, azt megköszönöm ha megírjátok ide vagy privátban!
A szoftverre nincs garancia, de ha pl rootolom a telefont, akkor ugrik a garancia. Pedig szoftvernek semmi köze az alaplaphoz, vagy a kilazult USB csatlakozóhoz. Mondjuk lehet hozzá vagyok szokva a Samsung garanciális ügyintézéséhez. :)
Oké, legyen. Nincs garancia szoftverre és tartalomra. De. Beviszi a fószer a telefont, hogy ez meg az a baja. Nem ment semmit, mert minek? Nem is tudja mi a baja. Kiderül, hogy alaplapot kell cserélni. A szervizes szó nélkül legyalulja a telefont, úgy hogy meg sem kérdezi az ügyfelet, hogy van-e vagy akar-e mentést? Erősen kétséges eljárás, és biztos kiverném a hepajt az ügyfélszolgálaton.
Kolléganőm (nem mellesleg az egyik főnököm, emiatt fontos megoldani a gondját:))) problémája a P5008 topikon:
"Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék!
Nemrég vettem egy 2010-es évjáratú Peugeot 5008-ast. Ma este úton hazafelé rögtön indítás után folyamatosan csipogó figyelmeztető hangjelzést adott, ami fékezéskor, 20 km alatti sebességnél ill. megállásnál abbamaradt. A rádió feletti kijelző is bekrepált, totál sötét már 3 napja így az esetleges hibaüzenetet nem tudom leolvasni. Van valakinek valami ötlete mi lehet a baj? Mit tanácsoltok? Előre is köszi a segítséget!"
De szépen hangzik! Gyuláról Pestre kell küldeni szervizbe. Futár jön, viszi, hozza. Szervizessel nem találkozom. A T-ben mondták, hogy adataimat nem árt törölni, hiszen a kontaktokhoz, facehez, levelezésemhez, stb. hozzáférhet, aki rálát az adatokra. Erre készülve már lementettem az adataimat, a kontaktokat, képeket, zenét, levelezést rendesen vissza is tölti, de mást nem. Még ez sem lenne gond, mert általában megvett programok hiányoznak, azokat vissza tudom tölteni, de az otthoni hálózatomra nem akar csatlakozni, korlátozott kapcsolatot ír. Érdekes módon a munkahelyemen elérhető nyílt wifire felment, de az olyan lassú, hogy nem tudok ezen keresztül adatot visszatölteni. Szóval ez volt az oka a hardresetnek.
A szerviz még nem jelzett vissza, de gondolom, hogy már maga az elváló hátlap egy vízmentesnek mondott készüléknél elég ok a jótálláson belüli javításra. A hidegben jó telefonálni is vele, mert egy perc múlva már kellemesen melegíti a kezem, 3 perc múlva már a fülemet is süti. GPS eleve szar volt az előzőhöz képest, Pest belvárosában szinte jelet sem fog. Most meg a kapcsolódási probléma...
Szóval ha lenne kontaktom a szervizzel, nem lenne baj, de CSAK leveleznek, vagy személyes találka Budaörsön - az meg momentán messze van:(
teljesen igazad van az ügyel kapcsolatosan, csak sajnos nem ez a bevett szokás és jogszabály. A szoftverre és a tartalomra a szerviznek semmilyen felelőssége nincs. Sajnos nem egy esetben történt meg, hogy notebooknál a HDD-nek semmi baja nem volt mégis teljesen üresen érkezett vissza legjobb esetben egy linux volt rajta, mindezt úgy hogy a vásárló Windows-al vette meg. A szoftverre semmilyen garancia nincs és a tartalom megőrzésre sem! Amit írok csak jó tanács, biztonsági másolat mindenről ami fontos, mert soha nem látod viszont.
Mi az a garanciális javítás ami előtt gyári visszaállítást kell nyomni? Ezt nem értem. Gondod van a telefonnal, beviszed, javítsák meg. Itt most lényegtelen, hogy garis, vagy fizetős. Ha a szervizes úgy találja, (mert olyan a hiba jellege) akkor menti az adataidat. Nem kell mindenkinek érteni a telefonhoz. Sőt! Te beviszed, és úgy kell visszakapnod, ahogy bevitted. Oldja meg a szerviz! Nekem mindig is Samsung telefonjaim voltak, volt amit szervizelni kellett, de soha nem volt olyan kérés, hogy adatot mentsek.
Kösz az ötletet de kipróbáltam nem a kapcsoló a problémás, visszaraktam a régit annyi még pont látszik az alján ,hogy váltogatja az adatokat a gomb lenyomása után.
Felhívtam a bontós srácot ,hogy nem jó a kijelző erre azt mondta be van vizsgálva biztos jó és a fedcomp –al kellene összelőni mint a rádiót.
Szóval írtam a szerviznek, csak nem tudom milyen gyorsak. Emiatt akartam visszapakolni a progikat és visszaállítani, amit lehet. A telefonnal lehet így együtt élni, már ami a hibákat jelenti, de nem akarok, mert kifizettem egy új teló árát a biztosítással 2,5 év alatt. A telefont kicserélték, vagy javították korrekt módon, csak a készülék vagy szarabb lett, vagy az új az. Olyan hibák jöttek elő, ami a másikon nem volt, így van összehasonlítási alap. Valahogy megoldom ezt a problémát, csak nem tudok vele netre csatlakozni, ez a legnagyobb baj. Megpróbálom újra gyárira visszaállítani és mégegyszer nekiugrok. Csak már vagy 4 órája ezzel szaraxom, és eldurrant az agyam:( Kösz a segíteni akarást, megpróbálok újra nekiveselkedni.
Sajna ez így totál szxxxxpó elnézést a kifejezésért!
Telekom szolgáltató és semmilyen érdeket nem igazán tud képviselni. Plusz a buktád, hogy biztosítási alapon javították a készüléket, így totálisan buktad sajnos a gyártói garit és szavatosságot. Elsőre ez "szavatossági" problémának hangzik. Vagy töltő elektronika (alaplap) vagy aksi zárlat. Ez a telcsi legjobb emlékeim szerint is belső aksis, így elég nehéz próbálgatni az-e a hunyó.
Amit tudok neked segíteni, hogy Media Markt-nál kérhetünk bevizsgálást a díjat valahogy eltudom talán sütni vagy legalábbis lealkudni, vagy saját kezedbe véve a dolgot szervizelteted bármelyik szakival. Nem lesz olcsó az tuti! Javaslom új készülék vásárlását és szerintem hagyd a szolgáltatókat ki:)!
A segítség része:
- milyen hibával lép ki a progi (miért nem állítja vissza)
- ha nem hibával lép ki, akkor mit ír ki? (kész a visszatöltés, forduljon segítséghez, stb.)
- google-el szinkronizálva lett a telefon, mert akkor a legtöbb dolog ott meg van