Sziasztok még egy kérdés merült fel az aksival kapcsolatosan,ha levettem a sarukat az aksiról töltés végett,és a töltés után akkor csak a központízárat kell újra tanítani vagy mást is elfelejt a rendszer.Bocsi a kérdezősködésért de tanulnom kell még a Peugeot lelki világát.
én ha már le kell venni mindig a - negatívot veszem le. ha véletlenül ott az operálásnál nekiér a kasztninak a kulcs akkor lesz tűzijáték :-)
igaz valami nagyon szuper módon valamiféle szerszám nélkül oldható gyorscsatis csatlakozók mennek rá a sarukra, gondoltam is más autónál miért nem így oldották meg...
A szívócső rezonátor (9) csöve belemegy a levegőszűrőbe (1). Ennek két oldalán van egy-egy pöcs. Azt összenyomod, közben emelve húzod ki a rezonátorral együtt. Az akkusarkot leveszed, a műanyag fedelét kissé emelve húzod a (már kivett) rezonátor helyére.
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy az akkumulàtort lehet tőlteni hogy a sarú nincs levéve? A màsik kérdésem hogy ha ki kell vennem az aksit akkor a központizàr be zàrja az autót manuàlisan ? Köszönöm
Egy kis érdekesség. Partner 2.0 HDi félmillánál :) 120ezerrel került a céghez, ma gurítottam bele a jubileumit, a motor még nem volt javítva, nálunk az első perctől máig 5w-40 Statoil Lazerwayt kapott Filtron szűrőkkel, általában 20ezres csereperiódussal, néha 30-al. Napi autópályás használatban volt eddig, mostmár helyben szaladgálós. A -10ben is könnyedén indult, igaz a 90Le már csak régi emlék nála, de szerintem egy 70-et még rá lehet fogni. Megbízható, mindene működik, és a sokat szidott Siemens befecskendezés van benne, még rögtön megvétel után le lett mosva nagynyomással a motor, egy injektor rögtön beázott, akkor bontóból vettek bele egy szettet( csak egybe adták a 4-et) az az egy ki lett cserélve, meg nemrég én egy másikat kicseréltem, mert hidegen kopogós volt. Ezt a példát látva kezdtem el RH-s peugeot motorral szerelt autót keresgélni magamnak, így kerültem a 307-es családba :) Remélem sosem bánom meg :)
Bebújsz a pedálokhoz és ott kell lepattintani a borítást a gázpedáltól jobbra. 2 éve volt már nem emlékszem pontosan hol és mit, mert csak megsasoltam, láttam, hogy onnan szivárog és vittem a szervizbe, de a klub honlapján a hasznos tanácsok közt fenn van a javítási módszer. Az elmúlt 2 napban is be volt linkelve, keresd vissza.
Sziasztok elég buta kérdésem van,de mégis csak megkérdezem mert nem akarok kárt tenni.Azt szeretném kérdezni hogyan tudom szakszerűen kiszedni az akkumulátor takaró fedelet hogy hozzá férjek rendesen az aksihoz vagy ha esetleg ki kellene vennem.2006 1.4 benzin ráncfelvarrót.Köszönöm.
Ablaktörlő lapáthoz (SCT Aerotech Multi-Flat) nincs valakinek véletlenül T2 adaptere (multi clip). Nem volt a csomagomban. :( Régen vettem, csak most bontottam ki.
Szia!Nekem is ugyan ez a problémám,csak 307 sw-nél!Vezető oldalon vizes a szőnyeg!Hol található pontosan ez a cső mit kell lebontani hozzá?Nagy dolog?Előre is köszönöm a válaszod!
Ráncfelvarott 307 SW-nk ablaktörlője megadta magát. Nem megy a motor, ezért a biztosítékot néznénk meg, hogy az jó-e, de nem találjuk ennek a biztosítékát.
Keresek Peu 406 2.0 HDI - hez kövezkező alkatrészeket. Klímakompresszort: Citroen-Peugeot-08-V5-PV6, part:1135290 Típusa: Delphi-Harrison V5 Kuplung: PV6 Kuplungátmérő: 120 mm Bontottat, ami jó állapotú vagy felújítottat !!
és egygombos táviránító elektronikát , kulcsot ( az elektronika a lényeg ) Válaszokat/ ajánlatokat várok árral feltüntetve, itt privát üzenetben vagy az email címemre: xcheesexx@gmail.com
Ne tartsátok magatokba, ha van bármelyik is !! smile emoticon
Sajnos nincs olyan fedett helyem ahol szét tudnám szedni,ezért várnom kell míg jobbra fordul az idő,remélem nem lesz belőle baj.Azt szeretném még kérni,hogy valahonnét be tudnád linkelni az alkatrészt.
A fűtöradiátor csöve és a motortér felől jövő cső csatlakozásánál a tömítés engedi be a hűtővizet. Szerintem a szőnyegen láthatsz folyásnyomokat is. Sajnos csak egy csavarral van megfogatva gyárilag. Csak tömítést nem lehet venni, ccővel együtt adják, pár ezer forint a szakszervízben is és azt már több csavarral adják.
Hozáférhetsz a lábtér felől, és lehet próbálkozni tömítés készítésével is, többen is megpróbálták a fórumozók közül. Talán valaki elmondja a tapasztalatait.