sziasztok.307 2001-es 136Le benzines gépről van szó, klimát bekapcsoltam meleget csinálni és a levegő fújás erősségét állítva nyekergő hangot lehet hallani,egyes kettesnél nem ha nagyon fel van állítva akkor nyekereg. kipróbáltam hidegen ,melegen ugyan ugy. szerintetek mi lehet a baj,esetleg vkinek volt már ilyen?
Visszaolvasva lehet kapni javító készletet, aztán csak ügyesnek kell lenni.Nekem annyira új az autó hogy nem tudom merre nyúljak.Találtam a fórumon egy videót a ventilátor kiszedésről talán arra fele kell keresgélni.De szerintem rá bízom egy szakira.
Tegnap szembesültem 1 jelenséggel.A tempomat nem működött,hiába kapcsolgattam. Viszont lehet délutános lehetett mert akkor már üzemelt :))))))
Nem tudom összefügg-e a jelenséggel az APF hiba meg a motordiagnosztikai jel a műszerfalon.
Azt viszont tudom,hogy le kell szednem a nagynyomásúról a CR nyomásszabályzót és kitakarítani a szűrőjét
mert a tünetek erre utalnak :) Kis kezűek jöhetnének :D:D:D
Jena. A fekete oroszlánnak ugy látszik meg lett a hibája. A nagynyomású tetején van a jeladó vagy mi és annak a piros vezetéke ami bemegy a kötegbe a műanyanyag csatornába. Az ki lett bontva és a szigetelése hiányzott,meg talán már nem is vollt folyamatos a szál .... ( zőld oxid) Ki lett cserélve. Meg a BSI felett lévő bemenő kábel is tömítve lett víz ellen.Most nem rángat,nem ad gázt magától,nem ír ki hibákat , ABS-től kezdve a rövidzárlatig mindent. Azokat töröltük.
Az enyém kapja rendesen. Iszonyat nagy futása van, napi kb. 200-250km. Ebbe van pálya es oda-vissza át Pesten minden hétköznap. Szét esett a futóműve, szenzorhibái voltak, meghalt a FAP. Aztán eltöltött egy kis időt Jena társaságába. Rendbe lett rakva rajta nagyjából minden. Kapott futómű generált, sok sok pénz belement. Most majdenm jó. Két szenzorom rossz amiknek a beszerzése folyamatban van. Olajat én elengedem 20-25ezerig (ezért világít a villáskulcs ☺). Viszont akkor kap minden szűrőből is újat. Illetve mostmár minden olajcserénél motormosást, hogy szép legyen. Apró dolgok vannak, de az már csak pénz kérdés, pl. Klíma, középső kijelző csere ilyesmi. Ezek mondjuk nem függnek össze a kmóra állással. Összességében én azt kapom töle amit egy peugeottól várhatok (Ő már a sokadik a családba). Bírja...
azért is kérdeztem rá ennyire sietve, mert én exide-t használok, három éve, és sikerült már többszöri helyzetjelző rajtahagyással csontig merítenem, és ugye dízel is a kocsi szóval kell az izzításhoz meg az indításhoz a nagy áram, na meg a szaki, akitől vettem, nagyon szidta a varta-bosch párost, hogy azokkal mennyi garanciális problémája volt, míg gariidőn belül egyetlen exide-t sem hoztak még vissza neki (ez persze nem jelenti azt, hogy 2 év 3 naposan nem pisztul meg meg belőlük egy csomó :D), szóvel erősen érdekel, ha valaki vmi új infót mond ezekről. ha másért nem, azért, hogy ne ajánljak hülyeséget, rossz vételt másoknak. de ahogy a cikk is említi, könnyen lehet, hogy időközben jócskán esett a minőség, máshol meg közben javulhattak a dolgok. és a kommentek is érdekesek amúgy, pl van, aki Perion-ra esküszik, meg Jászakku-ra.
Segítségre lenne szükségem egy 308 sw 1.6 hdi 110 betegségével kapcsolatban,talán valaki átesett már eme "apró pici" problémán.Az autó gondol egyet és megáll,letiltja a motort,mil világit. Hibakódokat ki tudom olvasni és törölni,ezért leírnám hátha valaki lát valami fényt a sötétben:-)
Múlt héten:P0192 és P0299. Tegnap P0192 és P1461. Ma szintén megállt,már 100 méterenként csinálja,de az érdekes az,hogy 40-nél is megáll és 160-al is mentem vele és akkor nem állt meg. Ha valakinek van tippje,hogy mit cseréljek rajta azt nagyon megköszönném! Pug szervízbe NEM akarom vinni,Citroen hdi-m már volt,elég tapasztalatot szereztem velük kapcsolatban.