Sziasztok! RHR-es 307-esem, folyamatosan P0409-es hibakódot ír, ami EGR hiba. Már elvittem, egy neves Pözso szakihoz aki elvileg a komplett EGR-t szoftveresen letiltotta, hogy ne is működjön soha, de előtte is és azóta is ugyan ez a hibakód. És ha a hiba faktív akkor a kocsi nem is megy, csak alapjáraton dadog gázadásra pedig rögtön lefullad (szerintem nyitva van az EGR szelep és nem kap oxigént) Ha "levakolom" akkor ugye csak friss levegőt kap, akkor nem fog megfulladni tőle, viszont akkor jól fog működni? Mert ugye a sok pillangószelep ettől még működik benne... Várom válaszotok!
Peugeot 307 SW 1.6-os benzinest szeretnék venni. 2005-2007-es évjáratúak, amik általában beleférnek a keretbe.
Van valakinek esetleg javaslata, hogy mire érdemes figyelni. A Peugeot 307 Klub oldalát olvastam, azon kívül érdekelne pár infó.
A facelift utáni változat a kinézeten kívül javult másban is? Lehet azt mondani, hogy megbízhatóbb? Van esetleg olyan évjárat vagy motortípus, amit érdemes kerülni vagy keresni?
Van egy 307 sw -m 1,6 HDI. Olyan jelenség, hiba jelentkezett, ha a kétzónás klímakapcsolónál az utas oldali szabályzóval szabályzom a hőmérsékletet akkor mindig csak meleg levegőt fúj, még akkor is mikor hidegre van állítva. A vezető oldali viszont teljesen jól működik. Mi lehet a gond? Valakinek ötlete, tapasztalata?
Bocs, hogy ide írok, de ez a fórum nagyon pörög és amúgy is nagyon hasonló a két típus.
A héten olajat, szűrőket és fékolajat cseréltek az autómon (308 1.6 HDI 9HZ, 153ezer km), a művelet után mentem egy próba kört, de a check engine lámpa nem aludt el, világított folyamatosan.
A diag műszer környezetvédelmi hibát írt, törölték a hibát. Ez után mivel kíváncsi voltam a FAP állapotára, ezért azt is megnézettem. 60%-osra írta a műszer a FAP szűrő állapotát és 40%-ra a korom telítettségét.
Kértem egy regenerálást, ezt kb. 10 percig csinálta a gép, 3900-as körüli fordulaton járatva a motort, szépen kiégett a lerakódott korom, a művelet végén 0%-ra írta a korom lerakódást.
Azóta kb. 80 km-t mentem, a check engine jelzés nem jött vissza, viszont az utas térben büdös szagot érezni, főleg városi közlekedésnél. A pollen szűrő nem aktív szenes, csak sima papír -bár ez most nem is volt cserélve- de ha a motor térből jön a szag, akkor ez a szűrő gondolom nem sokat tompít a szagokon, egyből megy az utastérbe? Esetleg a regenerálással összefügghet ez a szag? A másik amit észre vettem ma, hogy a levegő szűrő házba bemenő vastag műanyag cső nincs rendesen a helyén, van egy kis rés a cső és a ház csatlakozása között. Ez esetleg kirázódott vagy nem is lett rendesen a helyére rakva, itt ugye elég kicsi a hely a szereléskor. Ez gondolom nem okozhat nagy bajt, de azért megpróbálom vissza rakni a helyére.
2004-es SW-ben a második üléssornál az ajtók felett lévő lámpák csak olvasólámpák? Ha igen, akkor meg lehet valahogy oldani, hogy ajtó nyitásra is világítsanak? Elég sötét van itt és a gyerekek bekötésénél jobb lenne több fény...
Dia ennyire leterheli a procit hogy csokkentett modban indul a rendszer, azert egy emailre valaszolhatnal. Termeszeresen, ha a ket "masszazs" kozott van idointervallumod, meg neted. :D
Sajna nekünk sem ment a Win 7-el a pp 2000. Elővettünk egy másik laptopot amin XP van.Az is csak úgy vette fel,h letúrtuk róla a Mozillát.Így tökéletesen működik.Hiba keresés-lefuttatás,hibatörlés ,feltanítás,ki-be kapcsolás,élóadatok,bármelik pugon ....stb,stb. :)