Van egy 2008-as 1.4 Benzines 308-am, de azért hátha innen is tud valaki tippet adni. Azt vettem észre, hogy nem igazán megy a fűtés. Nem volt még kint annyira hideg, de menet közben próbáltam már 28 fokra is állítani és éppen nem fáztunk, de máskor nekem már 24 foknál is melegem volt. Az a furcsa, hogy hiába tekerjük maximumra a ventillátorok fordulatszámát, akkor is csak alig áramlik a műszerfalon lévő légbeömlőkből a levegő és az is inkább hűvös. A lábtérből viszont lassan csak éreztem a meleget. Ha pl 18 fokra állítottam, tehát hűtésre, akkor viszont hirtelen beindultak a ventillátorok és nyomták a hideg levegőt.
Nem régóta van meg ez az autóm, így nem tudom biztosan, de ha melegre állítom, akkor is mennie kéne rendesen a műszerfali ventillátoroknak, nem? Gondolom ez így nem normális és nem szeretném a telet megvárni így. Van valami ötletetek, hogy mi lehet?
Most jöttem egy ismerősömtől, aki megmérte a feszültséget az autón. A generátornál, és az akksinál is 13 volt körüli értéket mért, független attól hogy ment-e a világítás, rádió stb, tehát a feszültséget stabilan tartotta. Azt mondta ennek az értéknek 14 körül kellene lennie. Mi lehet a hiba? (P. 308 SW 1.6 HDI 92 LE 9HP)
Eddig szerencsére nem tapasztaltam zörgést, de ma sajna előjött az első akkut :(
Kb. 1400-1600 fordulat között rezonál valami, középről hallatszik, de kis felületen nem tudom lefogni, ha a tenyerem teszem középre, akkor elhallgat, olyan, mintha az egész rezegne.
Hol lehetne megnézni, mi lehet, vagy hogy hol lehetne kipárnázni szivaccsal vagy ilyesmi?
Lehet a fűtésre jött elő, most már elég intenzíven be kell fűteni, hogy kint 0 fok körül szaladgál a hőmérő.
Sziasztok tud valaki segíteni? Van egy 307 2.0 hdi 136le. Turbónyomás ingadozás van,nyomásszabályzó szelepek cserélve lettek,turbó alaphelyzet jeladó cserélve lett,a vákummal minden rendben,és mégis ingadozik!-köszi! Peugeot Robi
Szia, én nem mondanám magam hozzááértőnek, de hasonló hiba miatt utána olvastam. Oldallégzsák hiba lehet az ülés alatti csatlakozó érintkezési hibája miatt is.
Szia! Leírom azt amit én tudok, de lehet, a szakik rámcáfolnak. A két szonda azért van, mert azok értékei alapján nézi a BSI a keverék minőségét és ezek alapján adja az Antipollution Fault hibát is. Emiatt van a katalizátor előtt és után is. Ezeknek az adatai alapján "látja", hogy gond van a katalizátorral vagy a keverék minőségével. Én már cseréltem a katalizátor előttit, Lengyelországból, szállítással együtt 21 ezer volt kb. A szondán van a gyártó neve (Bosch, Delphi, nekem utóbbi volt benne) és egy számsor. A neten kerestem rá és így akadtam egy lengyel online autós webshopra. Onnan rendeltem, így ugyan az van most benne, mint ami benne volt. Azóta semmi baja (kopp-kopp-kopp). Nekem akkor azt mondták, hogy ebbe univerzálist nem lehet beletenni, csak a gyárit. Én is sokalltam, így kerestem a neten. Ennek kb. öt-hat éve.
Legutóbb annak a kapcsán jelentkeztem itt, hogy egy nőci az elsőbbségem meg nem adva rommá törte szeretett 307-esemet. :( Nem hagyott nyugodni a dolog, de látom hogy másnak is történt kellemetlen tapasztalata önhibáján kívül. A sors fintora, hogy azóta én a D.A.S Jogvédelmi Zrt-nél helyezkedtem el, így szívesen felajánlanám a segítségem, hogyha már én információ-hiányban szenvedtem annak idején, akkor másnak legyen lehetősége a teljes infók birtokában dönteni, tekintettel arra, hogy visszamenőleges hatállyal mi sem tudunk segíteni, de elébe lehet menni a dolgoknak! Akit érdekel, keressen meg nyugodtan akár e-mailben, szívesen segítek!
Ugyanazt ami volt benne. Asszem phillips. Van egy kis elektromos problémám valószínűleg azért ment ki. Négy éve vettem az autót használtan. Most cseréltem először azóta. Remélem bírni fogja.