Szia! Mikor megvettem nekem télen beragadt a kézi fék, első teles élményem... Elégett a bal hátsó betét, tavasszal kicseréltettem a betétet, de azóta sem tisztult fel a tárcsa. Ha megyek le a kocsihoz lövök egy képet hogy néz ki most. Mivel az elsők már csere érettek, vettem új tárcsákat betéteket. Remélem az már jól fog fogni. :)
A fekhatas nagyban fugg, hogy a tarcsa es a fekbetet mekkora feluleten erintkeznek.
Nem hiaba olyan nagyok a sport fektarcsak.
Jena tudba dobni kepeket errol.
Tehat, ha a fekbetet jo, de csak a tarcsa egy reszevel erintkezik akkor kicsi lesz a fekhatas, ezert mondtam A tarcsa felszabalyozasat, vagy cserejet is.
Nem rég vagyok tulaja, egy 2.0 HDi 2001es 90Le Peugeot 307nek.
A következő problémám lenne, illetve érdekesség amire megköszönném ha valaki válaszolna :).
Előjáróban annyit kell tudni, hogy az eleje törve volt de kulturáltan lett összetéve, legalábbis látszólag.
Na már most:
1. Mostanában, főleg esős időben elkezdte azt hogy a tompított fényszóró lekapcsol magától, majd fel-le-fel-le és nagy nehezen visszakapcsol és megint van tompított. Biztosítékokat átnéztem, de tovább nem tudom mihez nyúlhatnék grátiszként lefele világítanak kb 2-3m az autó elé, fényszórómagasságot próbáltam állítani elektronikusan nem segített, kívülről is próbáltam de amit találtam a fényszóró tetején fehér csillagcsavarhúzóval állíthatót azt hiába piszkáltam nincs változás. Ja és érthetetlen okok miatt fel van cserélve a távolsági fényszóró a ködlámpával.
2. A másik nagyobb gondom, hogy folyamatosan csöpög a gázolaj, keresem-kutatom hogy honnan de nem nagyon találom.
3. Amikor megvettem az autót úgy emlékszem világított a klímakapcsoló körül az AC - OFF stb gombok, de ezek kompletten megszűntek csak a kijelző világít.
4. Lehet csak szokatlan, de mintha 1000-1200 közötti lágy gázadáskor mintha dadogna az autó, előtte benzines autóm volt.
5. Sajnos figyelmetlen voltam a vételnél így csak most derült ki számomra, hogy nincs az autón katalizátor, ez mennyire jelenthet gondot?
Előre is köszönöm a válaszra fordított időt. Kérném, hogy a válaszban ne térjünk ki arra, hogy jobban átkellet volna néznem, meg hogy törve volt nem kellene megvenni stb. mert egy jó barától vettem át, akinek szintén nem az volt a célja hogy átverjen vagy ilyesmi.
Szerintem kapd szét megint és nézd meg a betéteket. Lejet, hogy azok vannak eldeformálódva. Én ott kezdeném.
Utana lehetne egy tárcsa csere előtti felszabályozást, de figyelj oda, hogy 7 mm-nál kisebb ne legyen, mert az mát tárcsa cserére érett, ileltve egy betét garnitúra cserét csinálni.
Egyébként másfél éve volt cserélve tárcsa és betét is, nem sok km van benne, de mikor megláttam milyen, szétszedtem és kicsit be volt ragadva a munkahenger, amit sikerült megcsinálnom, de azóta sem lett jobb....
Amúgy a hátsó tárcsáról van szó. Válla nincs egyáltalán a tárcsának, csak ilyen hülyén kopik, gondolom a beragadás miatt, de mondom, mióta megcsináltam sem lett jobb. Szerintetek?
szia . Nekem a tavaj betiltás és víz bulb gondom volt Parajdon és vásárhelyt ajánlottak agy fiatal srácot aki a peugeotnál dolgozott .Harom óra alatt megoldotta úgy hogy meg EGR-t is mosott kozben . Lehet érdemes lenne elbeszelges vele. Attilának hívják 0743766518 a száma.
Sziasztok! Jobb oldalon, a motortérben, a biztosíték dobozon van egy omron (látszólag utólag beépített) dobozka... Mi lehet ez? Riasztó? Sosem használtam, mióta nálunk van a kocsi...