Sziasztok! Egy kérdés nyomja lelkem már egy ideje... Van egy 2004-es évjáratú 307-es cicám 1,6 Hdi, 110 Le. Néhány km megtétele után a fedcomp-on semmit nem látok, egyszerűen az egész egy nagy narancsszín lesz... Már a szétszedésen túl vagyok, a contakt spray sem gyógyította meg.
Közben gondolkoztam. Lehet, hogy nem is gyerek van a babakocsiban, hanem a legújabb navis cuccod, amihez lézeres szenzorokat kapcsoltál, és most teszteled. Mindjárt megszólal:
Sziasztok ma és tegnap mentem 540 km ert - 8 as út Őrség oda vissza 540 km er ma klíma -tegnap nem mert hajnalba mentünk -átlag fogyi számítógép szerint 4 Liter DDD 1,6 hdi
Szia! Nos azert lebontottam, de beljebb nem jutotta, mert az indexkapcsolo hazat mar nem mertem megbontani. Nem tudom, hogy hogyan kell. Van erre leiras? Masreszt a jobb oldalon talaltam egy logo 2x3 lyuku, barna csatit. A vezetek szama 070740605. Ez mi lehet? Koszi!
Szevasztok!Nagy gondba vagyok,van egy 106-om.96-os évjárat 954 cm3-vel.Egy jó ideje nem akar menni úgy ahogy kéne.El kezd dadogni főleg mikor 2.-ba rakom,hiába nyomom a gázt,mintha nem is érezné.Ha tövig nyomom,akkor gyorsul fel csak.Néha dadogással le is áll.Ujra inditom,kezdődik elölröl az egész.A kipufogobol meg mintha durranás hallatszotna,pukkanások.Mintha el lenne valahol dugulva.Az alapjárat meg nem is egészen tiszta,Hozzá se nyulok a gáz pedálhoz.Nyomja a gázt magátol. Mi lehet a baj?
Kértem lehetőséget, hogy a park területén egy panoráma képre összeálljunk kocsikkal együtt, melyett megengedtek, így akinek van állványa és jó gépe ne hagyja otthon.
amúgy biztosan van valami turpisság az eljárásban. valami nem stimmel.
ha meg mégis eljesne jó, ahogy csinálod, akkor pl nyakadba akaszthatod Zolysys-t (2S2Y), aztán ő majd megküzd a bitek lelkivilágával/logikájával.... ez az életeleme (mint nekünk a levegővétel...)
Érdeklődni szeretnék, hogy nem e tudja valaki a következő jelenség okát esetleg megoldását: A gázpedálomnak van egy picike holtjátéka, gondoltam állítok rajta a motortérben, úgyis csak egy pöcköt kell arrébb rakni. Meg is tettem, eltűnt a kis holtjáték, majd körülbelül 2 nap után minden fékezésnél kiírta, hogy antipollution fault, de amint a gázpedálhoz értem eltűnt a sárga hibajelzés a műszerfalról. És ezt a végtelenségig ismételgeti, miután visszaállítottam az eredeti pozícióba a ”pöcköt” rögtön abbahagyta a jelenséget. Bocsánat, ha nem elég szakszerű a leírás de nem tudom a pontos megnevezéseket, a ”pöcök” a motortér jobb aló sarkában lévő kör alakú gázkarba csatlakozó bovden szegecse. Az említett pici állítással egyébként nem emelkedett meg az alapjárat vagy hasonlók erre külön figyeltem, nehogy túlállítsam.