Szevasztok!Nagy gondba vagyok,van egy 106-om.96-os évjárat 954 cm3-vel.Egy jó ideje nem akar menni úgy ahogy kéne.El kezd dadogni főleg mikor 2.-ba rakom,hiába nyomom a gázt,mintha nem is érezné.Ha tövig nyomom,akkor gyorsul fel csak.Néha dadogással le is áll.Ujra inditom,kezdődik elölröl az egész.A kipufogobol meg mintha durranás hallatszotna,pukkanások.Mintha el lenne valahol dugulva.Az alapjárat meg nem is egészen tiszta,Hozzá se nyulok a gáz pedálhoz.Nyomja a gázt magátol. Mi lehet a baj?
Kértem lehetőséget, hogy a park területén egy panoráma képre összeálljunk kocsikkal együtt, melyett megengedtek, így akinek van állványa és jó gépe ne hagyja otthon.
amúgy biztosan van valami turpisság az eljárásban. valami nem stimmel.
ha meg mégis eljesne jó, ahogy csinálod, akkor pl nyakadba akaszthatod Zolysys-t (2S2Y), aztán ő majd megküzd a bitek lelkivilágával/logikájával.... ez az életeleme (mint nekünk a levegővétel...)
Érdeklődni szeretnék, hogy nem e tudja valaki a következő jelenség okát esetleg megoldását: A gázpedálomnak van egy picike holtjátéka, gondoltam állítok rajta a motortérben, úgyis csak egy pöcköt kell arrébb rakni. Meg is tettem, eltűnt a kis holtjáték, majd körülbelül 2 nap után minden fékezésnél kiírta, hogy antipollution fault, de amint a gázpedálhoz értem eltűnt a sárga hibajelzés a műszerfalról. És ezt a végtelenségig ismételgeti, miután visszaállítottam az eredeti pozícióba a ”pöcköt” rögtön abbahagyta a jelenséget. Bocsánat, ha nem elég szakszerű a leírás de nem tudom a pontos megnevezéseket, a ”pöcök” a motortér jobb aló sarkában lévő kör alakú gázkarba csatlakozó bovden szegecse. Az említett pici állítással egyébként nem emelkedett meg az alapjárat vagy hasonlók erre külön figyeltem, nehogy túlállítsam.
Terelo lapat motor, vagy ledaralt fogas kerek miatt nem mozognak a lapatok, klima kompresszor kapcsol? Lehet ott konrakt hiba is a kompresszor csatlakozonal. Az is lehet hogy elment a klimagazod.
Megy az harommal is, de kettovel durvabb a hangja. Nekem a 2 es 3 nal ment el a szikra. Eloszor uzemanyag minosegi problemara gyanakodtunk ( tank tartalmat kiszivattam, majd kapott ful extras naftat, de nem volt valtozas), majd trafocsere megoldotta a problemat.
Szia! Még egy dolog jutott az eszembe, a főtengely jeladót nézd még meg. Ha az nem érzékeli a főtengely forgását, akkor lehet még ilyen gond. Próbáld meg diaggal valakivel megnézetni, hogy indítózásnál érzékel-e motorforgást.
Szia! Koszi a valaszt! Nagyon szivesen elvinnem, foleg, h at is nezd, de 2500km-re vagyunk egymastok :(
APF em is van a lambda szonda vagy katalizator miatt, bar a kat. 1 eve lett kicserelve. Mar csak azt kell kiszurnom, h az also vagy a felso a ludas. A muszakin eppen, hogy atment ezzel. 0,01 szazaddal volt a megengedett ertek alatt.Jovore mar cserelni kell.
Egy 307-es benzines 1.6-os tulaj vagyok. Következő a gondom: nyaralni vagyunk és nem tudom szabályozni a klímát (automata). A gond már ide felé jelentkezett, induláskor jó hideget fújt, aztán éjszaka a Macedón hegyekben elkelt volna egy kis meleg de csak hideget fújt. Úgy voltam vele, nyár van, inkább fújjon hideget mint meleget. Tegnap elugrottunk bevásárolni, odafelé ment a hűtés (29C volt kint) visszafelé viszont elkezdett melegíteni... Akármit csinálok, csak fűtés van. :( Kérdésem az lenne, van valami trükk hogy hideget fújjon vagy majd otthon megoldják a szervizben? Előre is köszönöm! :)
Megbontottam a müa.házát a vezérlésnek oldalt és be kukucskátam.A szíj még rajta van kb 2 cm vastagba a többit ledarálta az oldalfal vagy mi ,most kapom szét teljessen. De van még rajta szíj egy vékony sávba. kb 50 ezer km lett cserélve kompletten.Nem semmi .Azt hiszem ez szívás.