Sziasztok,Alufelnit föl lehet rakni ugyanazzal a csavarral mint az Acél felni ?Vagy más csavar kell hozzá ? Illetve Reális a 4.5 átlagfogyasztás ? 1.6 Hdi-nél 350 kilométer átlagfogyasztása.Lehet e hinni annak amit mutat ?Köszi.
bammeg Ádi de farok vagy, ezt most jól becumizod, mert a levegőt már rég ki kellett járnia, ez felszippantott vizet vagy dzsuvát, jó esetben egy üzemanyagszűrő csere, a rosszabbat nem sorolom, holnap megcsörgetlek, meg dugjuk ha megyek hazafele holnap este
ma hazafelé idióta módon megszivattam magam: sikerült kifogynia a naftának. Előtte 10 mp-cel dobott egy APF hibát, aztán le is állt. Persze még mutatott egy litert legalább.... Mindegy, megtankoltam, felpumpáltam, de még 20 km-rel később is hullámzóan jár, hol full power van, hol alig pörög 2000 fölé, és az apf hiba még 4. indítás után is ott van. És nehezebben is indul be, nem azonnal, ahogy szokta.
nekem már csütörtök óta hétvége van, bepótolom most az elmúlt éveket, igaz hogy holnap ha hazaérek már nem fér be az udvarra a bmw, szóval kemény lesz a hét.
Szeretnélek megkérni benneteket hogy nézzétek meg ezt a képet minek a linkjét megosztottam.Ez a fotó leengedett állapotban fotóztam.Kerékcsere után.Szerintetek a porvédő jó helyen van?
Nektek kézzel mozgatva a rolót mennyire mozog nehezen? Nekem az első tag szokott leakadni a 2-3-asról, és olyankor kézzel szoktam a két hátsót kihúzni, de bitang nehezen mozog. Lehet, hogy kisiklott a helyéről, és azért is akad szét, mert nem egyenesen fut?
Ma kipróbáltem egy másik antennatalpat és azzal tökéletes volt! Ugyhogy biztos hohy az én antennatalpam a rossz! Mikor tudod elpostázni nekem azt amit találtál otthon?
A szaki rárakta valami rázópadra.... aztán annyit mondott a végén,hogy minden érték jó. Oda ment a jobb s majd a bal kerékhez is és próbálta oldal irányba mozgatni, és "lötyögtetni is " hogy van e valami kattogó hang se semmi. A kormányt rángatta, közben mondta, hogy hallgassam, hátha ad ki valami hangot, de semmi.
Egyébként nem írtam le a típust, most pótlom.: 1.4 8v 75 Le, 2002.12. 17. 165e km van benne.
Semmi! Így a helyes. Csak az, hogy megbizonyosodjak jól működik-e az enyém. :)
Ellenben a Tiéd nem 1.6 16v 80kw/109LE. Őrmié igen. :) Akkor nekem temosztát vagy a venti első fokozata lesz a hibás, mert 105 foknál kapcsol be alapjáraton pötyörészve 10 fok kinti hőmérsékletnél. :/ Mértem 20 mp-re kapcsol be és azonnal lehűti ez idő alatt 95-ra. És ha elindulok vele kb 500-1000m-en 105-ről lejön 85-re, úgyhogy a motorhűtő és a klíma hűtő nem igen lehet koszos. :)
Azzal kapcsolatban fordulok hozzátok, hogy szeretett peugeot 307-em balra kanyarodáskor koppanó hangot ad ki. ( de csak balra kanyarodáskor) Nem szükséges gázt adnom neki, ha csak egy parkolóból lejtőn gurulok ki 5-10km/ h-val akkor is egy koppanó hang hallatszik miközben kanyarodok balra.. Mintha valaki egy kalapáccsal oda ütne valahova.
Egyenes futása szép, semmi rezgés nincs és ide-oda húzás sem.
Futóművesnél volt, azt mondta, hogy a gép nem ad ki semmi eltérést, minden jónak tűnik. Kérdeztem a szerelőt is, hogy mi lehet... ő is tétlenül áll előtte. Alánéztünk, nem ütődik semmi semmihez.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Olvastam már annyi mindent, toronycsapágy, iilyen-olyan összekötő rudat.
Ebben mi a különleges? Nekem sem ment még soha fölé, pedig nem kis hegyeket szokott nyáron megmászni. Tény, hogy olyankor a ventilátor őrült módon forog, de fűtésre még nem kellett átkapcsolnom soha.
És ha nyáron 30-35 fok van, és közben megy a klímád (digit vagy manual), vagy megállsz 5-10 percre (alapjáraton járatva) vagy araszolsz akkor is?
Ui: több évvel ezelőtt mesélte egy Mitshu terepjárós, hogy nyáron 35 fokos melegben ment horvátba végig klímával, hegyes részen és 90 foktól nem ment feljebb a hűtőfolyadék hőmérséklete. Pedig a hegyeknél oda kellett ám lépni-e, hogy felmenjen.
nekem megvan hozzá a célszerszámom, tudod amivel a 25cm,es betont törtem össze, na azzal megkezded az üvegtetőt felülről, és utána hozzáférsz a rolóhoz :D
Csöpögött az olajam, de sajnos a hengerfej tömítésnél, ami ha nincs szerencsém még magával hozza azt is hogy a hengerfej fedelet meg kell sík köszörülni, ami szintén nem két Ft. Miért is ne, ott level, ahol az olaj felmegy, szóval szépen összekente az ékszíjakat, amik szintén kuka innentől kezdve. (1.4 16v benya)
Az meg hogy mit rejt még ott a "mélység" azt nem lehet tudni, ezért is mondta a csávó hogy mond egy olyan árat ami a lehető mindent magában foglalja, de remélhetőleg csökken az ár majd.
Ami fix, hogy így 200e km után, a kuplung kezdi elérni a hibamentes működés határát, és én meg úgy vagyok vele, hogy ha már kiállok, legyen minden megcsinálva egy lendülettel.