Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisbenga Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109896

sztem alsó stabrúd szilent

Előzmény: Vili307 (109886)
ádibébi Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109895

Innen is: Isten éltessen! :)

Előzmény: tewe001 (109885)
IKSZ Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109894

Köszi a Választ!

A motor alsó részéből jövő cső csatlakozik a lifegő pillangószelephez. Az IC felől jövő csőnél működőképesnek tűnik a pillangó szelep.

 

Tehát EGR szelep ledugózás, és kiprogramozás...

A FAP-ból szerintem az olaj kitisztulna, kiégne, ha újra rendesen működne a motor (autópályán 1000 km-es utazások :) )

 

A hibakódlistával  probléma, hogy már 47x volt törölve (előző tulaj...), és állítólag 50 törlés a max?

Az autó Bp.-től 800 km-re van, de közlekedek vele így is, és 1 hetet tudom nélkülözni, ha vki rendbehozza a motort...

Előzmény: Jena307 (109890)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109893

leirtam neki az összes lehetséges okot ennél többet már nem tudok tenni.. de ezek szerint nem olvashatta...

Előzmény: zsoltialeveli (109891)
Ptom71 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109892

Fiúk! Ma 3db 307-es is láttam, aminek nem égett a bal ill. jobb oldali fényszórója. Ellenőrizzétek, hogy mindenkinek világít-e. Jó utat!

zsoltialeveli Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109891
esetleg kormányösszekötő, hülyeség?
Előzmény: Vili307 (109886)
Jena307 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109890

A turbód kétlem hogy cserés , van hogy tönkremegy de nem gyakori.

Én azt tenném hogy a hibakódlistát nem lehet komolyan venni annyira sok, törölném az egészet és csak azt venném komolyan ami visszajön.

A Ezután kiválogatnám mi okozat és mi ok, mert az egész autó egy ok okozati összefüggés.

A pillangó rész csak  faphoz kell(ami kikapcsolható és kiiktatható), de jó lenne tudni melyik a 2közül, de lehet kibogozom a képből.

Az egr-t és fapot pl én ki tudom programozni onnan folt nincs probléma vele.

Turbó kérdést k_rvára körüljárnám mert halál leszedni róla olyan jó helyen van.

Helyzetmásoló csak Mellet angol utángyártott van és gyári de a gyárit csak labdástól árulják és pont a duplája, Melletből 10ből 1 zárlatos lett 2 napra, de a Ferrikertől van és ők komolyan veszik .

Most kint van e az autó, mert kint eléggé drága az élet, viszont a fap off még kint sem gond mert most Tüv-özött kint egy ugyanilyen ami már átesett a beavatkozáson

 

Előzmény: IKSZ (109887)
IKSZ Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109889

IKSZ Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109888

A képek lemaradtak...

IKSZ Creative Commons License 2015.03.15 -1 0 109887

Sziasztok!

 

Autóm: 2005-ös, 307 2.0 HDI Break 135 (RHR, DW10BTED4 motor), 6 seb. váltó. Használtan vettem német földön, és 50e Km-t tettem bele idekint. Nagyon szeretem ezt az autót, de megérem szervizeltetni :)

Jelenlegi állapot:

A Turbófeltöltő nem működik egyáltalán már. Korábban ég néha ment impulzusszerűen (főleg motorindítás után). Emelkedőn szétszaladnak a lovak, mert csökkentett üzemmódban jár a motor (6.-ban max 8,0 L diesel fogyasztást enged a vezérlés). 136 Lóerő helyett talán 60 van meg.

A szerelőm, és komputeres diagnosztika a következőket dobja ki:

- EGR szelep hiba (hogy rohadna meg, aki kitalálta)

- Hőmérséklet jeladó hiba (zöld csatinál)

- Pillangószelep hiba (fogasléc lenyíródva a csatolt kép szerint, és billeg magától a pillangó), itt az olaj is kijön valahogy

- Turbó helyzet érzékelő hiba

- Turbónyomás szabályzó mágnesszelep hiba

- FAP tutira telítődött...

 

A szerelő szerint a turbófeltöltő cserés. Szerintem meg nem, mert 40eKm-rel ezelőtt kapott egy németben felújított turbót. Talán csak koszos minden érzékelő.

 

Kérdések:

Hol tudnék beszerezni pillangó szelepet ehhez a kocsihoz? (német weboldal, vagy bontó is jó)

Létezik-e olyan magyar szerelő, aki 1 hét alatt képes megcsinálni ezt az autót, hogy átmenjen a német műszakin is. Van amit cserélni kell gondolom, de leginkább tisztogatni (EGR, Turbó, IC, szelepek, érzékelők, csövek köre)

 

Köszi!

Vili307 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109886

Szia!

 

Ezt a kerék cserét megpróbálom.  Torony csapágy szerintem azért nem lehet, mert azt nem rég cseréltük, és előtte is volt ez az egy nagy kopp hang. Stab. pálcák is cserélve lettek. Azok viszont kopogtak, de azok egyenetlen útszakaszon. Ez viszont csak jobbra forduláskor egyet, elég hangosan, meg elvétve balra is egy halkabbat. Szóval nem értem, hogy hol is lehet konkrétan a baj. Ropogni semmi nem ropog...

Előzmény: hegizoli 307 SW (109875)
tewe001 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109885

Mai meglepetés vendégünk :) Köszi Ádi hogy jöttél.

 

Zolysys Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109884

nem annyira.. majd ha nagyon nyikorog :D

Előzmény: Break 307 (109883)
Break 307 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109883

menyire sürgető a csere?

Előzmény: Zolysys (109882)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109882

tüzkarika

Előzmény: Break 307 (109879)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109881

Ujra tanitás csak akkor kell ha az akku szépen lassan adta be a kulcsot és a BSI átirt mindent

tetöt sosem kellett tnitani

Előzmény: megadex (109876)
mrrr74 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109880

Most épp záródik a csomagtér ajtaja. A két érintkezőt kellett beljebb állítani (nyomni). Ez így normális, vagy lassan csere?

Előzmény: mrrr74 (109849)
Break 307 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109879

enyhén kormos kífújást láttam a kipufogó toldwásnál ott ahol két rugó van a csavarok alatt.Kimehetett a tömítés.?Menyire sürgös a csere?

 

 

Jena307 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109878

Legelőször töltsél bele hűtővizet, legyen a maximumon, ettől szokta csinálni

Előzmény: wkarell (109877)
wkarell Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109877

Sziasztok!

Volna egy 307 1,4 hdi 2003 éves járatú 68 le kis járművem. Mostanság olyan produkál hogy indítást és elindulást követően 1-ből 2-be rakásnál magasabb fordulaton besípol a kijelző, de semmit nem ír ki... csak sípol  volt már egy -két alkalommal, hogy egy másodpercre valamit kiírt de sajna nem tudtam a gyorsaság és rövidség miatt elolvasni. Üzem meleg állapotban nem csinálja .... (katalizátor cserélve lett). kb 1 éve. Mi lehet a gond? Köszönöm Anita 

megadex Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109876

Akkumulator csere után mit jelent a "rendszer újra inicializálása" ?

valami ilyesmit olvastam egy korábbi hozzászólásban ahol is a márkaszerviz akku csere után ilyen  címen számolt  fel 12700 Ft-ot..

Én csak simán  betettem az újat otthon  és minden működött, kivéve a tolótetőt.. ami aztán egy idő után "magától  megjavult..

Valamit kellett  volna még csinálni utána?

és mi van ha pl. hibaelhárítás miatt az akku sarut  le kell venni ( vagy egy otthoni töltés miatt, amikor ugye szintén le kéne  választani elvileg) ilyenkor is  mindig újra kéne inicializálni 12700 Ft-ért?

Egyáltalán le kell  választani  töltéskor az akkut, mert nekem egy autoelektro műszerész , a  töltőm ismeretében, (lidles töltö, ami a peugeot forumban is ajanlott, ) azt mondta hogy nem  kel , lévén hogy nem küld 14,4 voltál  többet az akksira  töltés közben sosem. ( kimértem, valóban nem)  és járó motornal a generátor is produkál ekkora feszültséget. Más  a helyzet a nem elektronikusan felügyelt   töltövel , (pl egy régi  orosz töltő, stb) ott  le kell választani. Én mindenesetre ha  töltenem kellet mindig levettem, most meg új az aksi és ilyen fel sem merül egyelőre.

A tolótető működését  egyébként hogyan lehet újra "megtanítani " ?

Mert az ablakemelőről meg  a kulcsról már olvastam korábban leírást itt. De ez esetben  nem tanítottam semmit, magától megjavult..

 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.03.15 0 0 109875

Próbáld meg a kereket átcserélni azonos oldalon a forgásirány miatt,először egyik oldalon hátsót előre az elsőt hátra és próba.Mielőtt gumishoz gurulsz centíroztatni.A lényeg,h tegyél másik kereket és kilővőd a hibát.

 

A másik hibádra én torony csapágyra,szilentjére tippelek.Olyan hangot ad mintha a kesztyűtartóban

dobogna,zörögne valami.:D Kisebb probléma a stabil pálca.Az nem jár "nagy " bontással.Ahoz nem kell kiszedni a lengéscsillapítót(gólyalábat) Esetleg még szóba jöhet az alsó stab rúd szilentje.A féltengely csukló,kerékcsapágy más hangot produkál,az forduláskor kattog, a másik morog :)

Előzmény: Vili307 (109852)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109874

Nezd meg a hatso lengescsillapitok porvedoit. Tudnak utemet nyomni

Előzmény: VFery (109872)
VFery Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109873

Adat lemaradt. 2002 1.6b

VFery Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109872

Sziasztok

Hátsó futómű koppanással mit lehet kezdeni? Beül valaki hátra akkor még durvább .Valami megoldás?

mrrr74 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109871

És köszönöm a reggeli gyors segítséget.

Előzmény: mrrr74 (109870)
mrrr74 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109870

Mindegyiket? Ezt is tanítani kell? Az SW 2004-es, gyári tempomat és a műszerfalon nem látom. Mondjuk azt tudom, hogy bekapcsoltam, szóval annyira nem fontos, de még nem láttam

Előzmény: Zolysys (109869)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109869

2003.06 hotol ha jol rémlik

Előzmény: kisbenga (109867)
Szabolcs Liska Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109868

hát minek a hangja? nem tudom hova tenni igazán..

Előzmény: peugeot 307 break (109866)
kisbenga Creative Commons License 2015.03.14 0 0 109867

Olvastam a fénysebességről(160-ról 350ezer egy pillanat alatt)

De honnan tudom meg,hogy kijelzi-e a tempomatot az óra?

Előzmény: Zolysys (109859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!