Elvittem a szerelőhöz kedden, de még nincs eredmény :(
Pedig holnap nekem már nagyon fontos lenne a kocsi.
Ha nem lenne ma kész, esetleg olyan szerelő itt a környéken aki vészhelyzet esetén este elvállalná? Mondjuk Veszprém 150 km-es környezetében? Tudom, hogy nem sok esély van rá :) Arra meg mégkevesebb, hogy ez a tömítés is legyen nála :D
Ha márkakereskedőnél csináltatna ilyet akkor 60 efT körül lenne az ára, utána derül ki, hogy lehet-e vagy sem.
Amikor én szerettem volna tempomatott akkor bementem a Váci PSA-hoz és a fenti adatokat mondták.
Zoly kért egy fényképet a pedálsorról és már mondta is , hogy mit vegyek bele.
Nekem is szerencsém volt, mert valaki elől leütötte a vaterán a kart 6500,- ért, majd a féklámpa kapcsolot 2000,- meghozta a Lavina. A többi Zolyn múlott.
Elméletben 5 perc az egész a laptop boot-tal együtt.
én sem ismertem az akksi korat, így vettem az autoval és a nálam 2. telén adta be a kulcsot, dieselnél nem is meglepő, hogy télen történik, ( most EXIDE Premium 12V/72Ah került bele, itt olvastam a fórumon hogy ez bevált tipus)
Arra én is gondoltam már hogy figyelheti az akksi feszültségszintjét, és az öregedő akkunal olyannak itélte meg hogy inditózaskor elveszi a rádiót, az új akkunal pedig már nem tartja ezt szükségesnek... Vagy ne tételezzel fel ennyi "intelligencát" róla?
A rádió nekem is ilyen, szól, mikor ráadom a gyújtást, de mikor indítózok lekapcsol aztán megint megy.Igaz nem tudom milyen öreg benne az aksi, mert ezzel vettem az autót, viszont ez a 2. telem és mindig indult egyből (1.6 benzin, múltkor 10 napot állt a legnagyobb hidegben szabad ég alatt és indult elsőre). Szerintem az a normális, ami most nálad van, hogy indítózás közben is szól.
Jena307! Kérdésem lenne feléd, hátha tudsz segíteni. Minap azt írta ki a számítógép hogy veszély a részecske szűrőnél, és felgyulladt a sárga háromszög. (207 1.6 Hdi 92 LE 2012)
Mi lehet a probléma? Mit kellene tennem? Egy kis kirándulás 80-90 km/h sebességgel?
Autórádio: Nem tudom kinél hogy müködik, vagy mi a normális, nálam kb másfélévig ugy volt hogyha nem járó motornal szólt a rádió, akkor arra az időre amig indítóztam elvette a rádiót ( lekapcsolta) majd ahogy beindult a motor ismét szólt tovább.. (nem tulajddonitottam sok jelentőséget ennek, gondoltam ez azért van hogy inditás idejére minden felesleges terhelést levegyen az akksiról. Másnál is ez így van?
Viszont...Új akkut kapott az autó, és azóta talán egyszer vagy kétszer csinálta igy, de mostmár úgy megy , hogy ha szol a rádió, indítózok, szól tovabb, nem veszi le addig.
Más érdekes dolgot is tapasztalok az akku csere ota. Néha elfelejt jobbra indexelni.. máskor 5-6mp utan csak elkezdi, megint máskor elkezdi azonnal egy két zavarodott ritmussal (rövidebb hosszabb) majd beáll a normálisra( mint amikor balra csinálja) Balra index mindig jó.
Az is az akku csere ota megtapasztalt dolog, hogy a tolotetö nem megy ..meg se nyikkan, mintha áramot se kapna a motorja (van ennek biztositékja külön? vagy olyan "titkos" összefüggés mint a hamutartó világítás és a fényszoroemelő motor összefüggése? Azt nem tudom hogy konkrétan az akuucsere utan müködött e még mert azonnal nem lett probalgatva naponta ( vagy előtte se ment már korábban)
Tartok tőle talán nem is "hardver probléma lehet ez hanem szoftveres?
és itt kanyarodnék vissza
sbojan forumtárs hozzám intézett kérédésére, hogy a vetillátoromnak mi volt a baja, mitől javult meg.. nos semmi.. egyszer csak megjavult látszólag minden ok nélkül magától. Bár már volt idöpontom addigra egy elektroszervizbe, el is mentem vele reggel, bár aznap reggelre már megjavult.. kivették a ventillator motort ellenörizték, de semmi erendellenességet nem találtak. Azóta is jó, bár egy alkalommal megint nem ment, de az a következö inditáskor már ismét megjavult és azóta is jó. A szervizben azt mondtak akkor vihgyem megint amikor nem megy, mert igy nem igen tud vele mit kezdeni..
Mi lehet itt a bajok forrása? ( hogy ardio nem ugy viselkedik mint korabban, a tolotetö nem müködik , a ventillator nem jó majd megjavul.. Van ezeknek szoftveres vonatkozása vagy simán a kapcsolónak kapcsolnia kéne (zárni ) kéne az áramkört csak ( tolotetönél még végállás kapcsolo is van ugy gondolom, se előre se hátra nem mozditja.
Más: Diagnosztika esetén ha kiolvassak az agyat lehet arra infot találni mikor lehetett benne vezérműszíj csere? Gondolok itt arra hogy a megbontáskor van olyan függöség, amit érzékel és bejegyez a szoftver?
elnézést a sok szövegért, köszönök szépen előre is minden segitő szándékot
Rendeltem egy tempomat kart. Kb kettő hét múlva nálam lesz. Beszerelem. Viszont fel kéne tanítani. Van itt valaki, aki vállal ilyet Budapesten jópénzért? :)
Hát persze,jó ha van kéznél neked egy db.Gyorsan feldobod,h a diagnózis beigazolódjon.Kár,h már nem volt idő rá.Késő is volt már így is. Így is negyednyolc volt mire elértem az M 3-ast,pedig csak Tiszafőldváron álltunk meg kaját venni harmincpercre. Ezek a rongy utak!
Ami a fotón van az az enyémen van,csak oda tettem :) Használtat, (?) dehogy veszek :D:D
Köszönöm. Most messze lenne, de lehet hogy élek majd a lehetőséggel, ha nem lesz közelebbi lehetőség (talán megyek Pestre a következő hónapban, meglátjuk...)
Jena! Hazaértem tőled ugy a géppel,h 1x-sem tiltott le:) Igaz nem mentem kétezer fölé a fordulattal és így csak 90-100 volt max a sebesség.Még rákerestem pár helyen a CR nyom.szab-ra.Találtam ugyan olyan számút is. Nem is kérdeztem,h neked nincs-e véletlenül :))))) Köszi a diagot még 1x.
És egy, a kézikönyvben 18-as sorszámmal jelölt, a motortérben lévő 40A-es biztosíték kicserélésén túl vagyok - mindössze ennyire futotta ugyanis saját kútfőből...
Ma reggel azzal fogadott hőn szerettem autóm, hogy meg sem nyikkant a belső szellőzőventillátora - állítgathattam én bármilyen fokozatba, bármilyen hőfokra, ECO-ba vagy A/C-re.