Szia! Nekem a nyáron volt ugyanilyen gondom, csere lett a vége. A műanyagot rásütik a kúpos fém hüvelyre, ami a motor tengelyére megy fel. Idővel (nekem is a gyári volt) a műanyag elválik a fémtől és ez okozza a gondot. Nézd meg a lapátot kihajtva és lehet, hogy megtalálod a repedést is. Az új felrakásánál kell figyelni a beállításra, az újban ugyanis nincsen semmilyen borda. Amikor fel van téve a helyére, akkor vágja bele a bordákat a motor tengelye.
Ez az, hogy nem lóg a lapát max. Egy minimalisat, de nekem az kellene, hogy egy foggal arrébb! Azt hogyan egyébként? Ja és. ujkora óta nálam van, de még nem nyúlt hozzá senki, nem volt még leszedve! Ezáltal nem is rakhatták vissza rosszul max. a gyárban 😊😊 ja és köszii
Ha már a hátsó ablaktörlő a téma akkor nem tudjátok hogyan lehet azt beállítani hogy kicsit feljebbkezdje a törlést? Mármint a 180fok megvan csak kb. 5 cm-rel el van csúszva! Tehát majdnem a csomagtér lemezéről indul jobbról balra es mikor az első fordulatot megteszi akkor meg jócskán az üveg szélétől áll meg, majd vissza alapállás ba és ez volt egy törlés! Remélem értitek mi a bajom, lehet hogy hülyén írtam! Szóval az egész hátsó ablaktörlő útját szeretném pár centivel modosirtani! És break rol van szó! Előre is Köszi, üdv
Sikerült kicseréltetni a klíma hűtőt, de sajnos nem tudtam fotózni, mert nem egy megvárós esemény volt. Egy biztos a komplett elejét le kell bontani a cseréhez. Ezt onnan tudom, hogy a termosztátot is cseréltettem ,és sajnos nem megfelelőt adtak a ( mindegyhol ), és amikor a jót vittem akkor láttam szétdobva a gépet.
Én a helyi Ford szervízben csináltattam meg 20000ft. volt a négy cseréje,tömítésekkel együtt,gyári alkatrészekkel.Nem az elsőt csinálták!2 órás munka, ha nincs komplikáció.
Vki találkozott már olyan problémával hogy fémes vagy csúszó szíj (nem lehet eldönteni) hangon visított a kocsi álló helyzetben,menet közben,hidegen és melegen is.
Van h hosszabb ideig van h szaggatva.Szíjak meg lettek húzva de így is.
Kuplungnak lehet köze hozzá?mert azt vettem észre mintha remegne a pedál?
A váltóban az olajszint meg lett nézve? Ha az rendben van, akkor már csak a váltóra tudok tippelni, hogy abban van valami gond. Bár szerintem akkor is függne a fordulatszámtól.
A másik hangra nincsen tippem sem.
A szélterelő három helyen van rögzítve a hűtő alatti lemezen, és a lökhárítón pedig két helyen. Valószínűleg a rögzítők hiányoznak vagy lazák. Aknáról meg lehet csinálni, de akár aláfekve is.