pici türlem, ha túlszaladt a turbónyomás pl. akkor elveszi a turbót, majd pár indítás után visszadja, ami nem azt jelenti hogy megjavult, mindenképp kell majd látogatót tenned, mert inkább ők cseréljenek turbót fél milláért mint te, ha olyan baj van, bár ezeken a benyásokon leginkább fix geometriás csiga van ami nem épp tönkremenős típus. kell diag és kiderül
"Kicsit" más típus, mint a 307, de a motor felépítésében hasonló, ezért merészkedem tőletek kérdezni (no, és a még mindig meglévő 307SW-m által "feljogosítva" :-)
Szóval a problémám az, hogy kigurultam az autópályára, hogy megnézzem egy pár kilométeres szakaszon, ráz-e a téligumim (a 307-esnél ezt minden kerékcsere után meg kellett csinálni, mert volt pár alkalom, amikor a gumicserét követően rázni kezdett a kocsi autópálya-tempónál.)
Felmentem 150-ig - nekem ez bőven elég, aki ismer, tudja, hogy ennyivel én nem igen fogok járni - szerencsére semmi probléma nem jelentkezett. Ott!
De amikor visszajöttem a városba, már az első lámpás kereszteződésnél feltűnt, hogy állóhelyzetből mennyire nehézkesen indul meg a kocsi gázadásra. Sajnos később szembesülnöm kellett azzal, hogy egész egyszerűen nem megy a turbóm. Kint, a pályán még rendben működött. (Jelzem, nem állítottam le a motort még véletlenül sem a pár kilométeres "vágta" után, bár ez nem okozhatott volna gondot amúgy sem, mert van benne valami olyan motoros hűtőmegoldás, ami a motor leállítását követően még percekig hűti a turbót.)
Szóval most pánikban vagyok. Új a kocsi s abszolút nem visz rá a lélek, hogy máris szétszedessem. Mint tudjuk, amit egyszer megbontanak... (kivéve, ha szakember csinálja, de garis időszakban nem nagyon van választási lehetség.)
Hibajelzők nem égnek a műszerfalon, sem pittyegés, sem szöveges hibajelzés nincsen. Esetleg valami ötlet?
Valoszinű a legközelebbi habaüzenetnél meg is fogom csináltatni, ma egész nap autoban ültem, semmi hibaüzi. Ideiglenes megoldás lehet-e ha lehuzom az EGR szelepröl a csatlakozót? Ha esetleg ünnepek alatt beadná a kulcsot.
Kérdés, ha jelenleg a 2 gombos eredeti Peugeot kulcsom van, de veszek egy ilyet akkor a csomagtartó nyító funkció müködni fog a gombnyomásra, vagy továbbra is hosszan kell majd nyomni a nyitás gombot a csomagtartó nyitásához?
Sziasztok, van egy garnitúra eladó téligumim lemezfelnin. 195/65 R15 Kleber Krisalp HP 60%-os állapotú téli gumi, nagyon jó állapotú 4x108 r15 lemezfelnin. (Peugeot, Citroen) ha valakit érdekel hívjon bátran.
Szép napot mindenkinek. Következő kérdésem lenne, van egy peugeot 307 break 2005-ös évjáratú 1.6-os benzines autónk.Szóval hülyén hangzik,de magától működésbe lép rajta a duda,ami elég ciki,főleg lakott területen.Van benne riasztó a szerelő azt mondta,hogy az szarakodik,de ha a kormányon a középső borítást kicsit megemeljük akkor ez megszűnik.Ez mitől lehet.Másik gondunk,hogy időnként elszáll a szervo,és mintha munkagépet vezetnénk.Volt ilyen már akkor a motortérben kellett egy nagy biztosítékot cserélni,mert elégett.A szerelő nem értette minden más hogy működhetett rajta.Ezt a tavasszal cseréltük.Előfordulhat megint az lenne? Ha igen miért nyírja ki a biztosítékot? Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.További szép napot.
Szia az a tengely nem is igazán kopott, inkább oda is belerakódott a finom korom részecske, én már ultrahangal is próbáltam tisztítani de nem hatott. Úgy lehetne csak ha szét lenne szedve, de azt meg csak roncsolással lehet.
Ahogy írták is neked van megoldás a kiprogramozására, olyankor a motorvezérlő állandó zárt állapotot kér az egr-től, és így hibát sem dob.