kedd estére összelapátolom a drágaszágot, termosztát csere, mert 68fokigi is bemelegedett, meg túrbó szabályzó szelep csere, hogy szép egyenletesen remegjen nyomaték alatt a hajtás :D meg ha sikerül 4 szilent csere mert k.drága lesz első gumikat is venni ha megetetem.
Általában téli hidegben jön elő, zár állandóan kinyitott, nem maradt csukva, nem kattant be.Ajtó zárásakor, vagy nyitásakor, esetleg "bármikor", kisebb mozgásra a hátsó ajtó retesze elenged és az ajtó nyithatóvá válik."
a múltkor megálltunk a Gastland-nál a 0-áson, és rájött hogy 3 an 3400ból bezabáltunk mint állat, és hogy a mekiben ennyiből mennyire jutott volna, most fontolgatja hogy átköltözik a gastland közelébe :DDD
Elsőként eleget téve a piros szövegnek: 2005-ös ráncfelvarrot, 1,6 benzin, break
Pénteken volt egy hete, hogy vettem az autót. Családi autónak vettem és úgy érzem, hogy nem nyúltam mellé. Ennyit az érzelmi részéről. :) Van egy pici idegesítő problémám. Igyekszem leírni mit tapasztalok és, időben is behatárolni, hátha valaki tud nekem segíteni.
Amikor vettem az autót és utána még pár napig a csomagtér ajtó úgy üzemelt, ahogy kell, aztán elkezdett érdekes módón viselkedni. Összefoglalom mit takar ez:
1.) Nem nyílik első gombnyomásra, vagy hosszan kell nyomni, vagy mindkettő 2.) Távirányítóval való nyitáskor nyílik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 3.) Bármelyik ajtó nyitására nyilik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 4.) Ami a legdurvább volt, hogy állt a kerben "nyitva" és egyszercsak katt-katt és kinyilt a csomagtartó (senki nem volt a közelében sem)
Természetesen elkezdtem végiggondolni mivel köthetem össze. Egy dolog van ami logikusnak tűnik a számomra. Amikor vettem az autót és utána pár napig száraz idő volt. (Hiba sem volt) Néhány nap múlva kezdődött ez a máig is tartó esős idő és ha jól emlékszem akkor az első alkalom amikor tapasztaltam a hibát az az első vagy második esős napon volt.
Beázhat? Ha beázik, akkor hátul a kapcsolónál? Esetleg máshol? Vagy semmi köze hozzá?
+1 Esetleg tud valaki eladó, olcsó RD4-est, mert az enyém nem csinál semmit, mintha a biztosíték lenne rossz, de azt megnéztem és jó. A csatin van áram, azt is kimértem. (Már úgy vettem, hogy nem csinált semmit)
Berlingo 1.6 HDI 2006-nál a reggeli fehér pamacsoló füstölés, és fordulatszám ingadozásnál (hidegen pici dadogás) esetleg nekem is tudnál segíteni? Amúgy rendesen megy és mindenütt 6 litert eszik.
Rendben köszönöm:) majd elviszem valamikor mindenképp!
A másik kérdésem szerintetek normális, hogy egy 1.6 benzin 11litert eszik?:( nem nyomom neki, 2000 alatt mindig elváltom és mégis...10 alá nem megy....lambdaszonda??:((
Fogyit nézegetem és most az eddigi 5,3-5,4 helyett 4,7-4,8 at mér! a reggeli fehér pamacsoló füstölés is meg a fordulatszám ingadozás is megszűnt!(egyenlőre és remélem végleg) most már csak a csigával kéne valamit csinálni! ha tudsz valami megoldást/javaslatot akkor majd jelizz nekem. Köszi még egyszer mindent mindkettőtöknek!
Mikulás ajándékként összetörték a 2002-es 307 Break lökhárítóját. Elég szépen repedt törött. Miután cserbenhagyásos keresnék Budapesten valamilyen javítót, karosszériást aki viszonylag óccón rendbehozná, még karácsony előtt.
Hát ma nekiálltam volna szétszedni a hamutálat, de magától megjavult a lámpamagasság állító és világít a hamutálizzó is. Ezt magyarázza meg valaki. Mondjuk télen, hideg-nedves időben csinál érdekességeket az auto. Például a csomagtartó alig akar lecsukodni és a hátsó ablaktörlőlapát is össze-vissza megy. De csak hideg-nedves időben!
Nemrég én is szétszedtem az indexkapcsolóm és sikeresen meg is csináltam az oldal leírásának köszönhetően:) Most viszont az a problémám hogy összeraktam és nem működik jól a távolsági fény(egy kicsit húzni kell a karon és akkor villan ha tovább húzzuk úgy tudjuk kapcsolni folyamatosan....na most nem marad úgy ha 1be kapcsolom csak villogni tudok vele a második állásban) ez az egyik problémám....a másik az hogy a duda nem szól(próbáltam az itt található leírás alapján a kontakthibát de nem jártam eredménnyel....valamint a másik hiba az hogy airbag faultot ír...pedig csatik rendesen rajta vannak(lehet eltárolta a hibát és csak diag. műszerrel ki kéne ütni belőle? mert mielőtt visszaraktam az indexet kipróbáltam hogy megy-e minden és légzsák nélkül adtam rá gyújtást) A másik kérdésem pedig az lenne, hogy van benne fedélzeti computer? mert mikor állíítgatom az időt a kijelzőn kérdez km/h-t(ami nem értem mihez kell ha nem is mutat olyat amihez kéne), de a bajuszkapcsolóm nem olyan hogy be lehet nyomni a végét és váltogatni hogy legyen pl. fogyasztás meg ilyenek....én most nem értem mert van aki azt mondta kicserélte a bajuszkapcsolót egy olyanra amin van ilyen kapcsoló a kar végén és lett fedélzetije....ez most hogy is van? valaki mondja el nekem:) mert úgy tudom minden 307be van ilyen csak be kell tanítani neki. Egyébként egy 2003-as évjáratú 307 1.6 presence!
Sziasztok!segítségre van szükségem! 2002 évj.307sw 2.0 hdi autó amely mindenféle előjel nélkül elkezdte a hűtősapka szelepén keresztül kitolni a hűtővizet ahogy 70 fokot eléri a mutató menet közben.Mint egy hengerfejes autó....! már nincs ötletem,ugyanis termosztátot kicseréltem nem folyik máshol a hűtővíz,légtelenítettem a kis satyikoknál,fűtésem állandóan van,ami egy hengerfejes autónál elég ritka meg az is ,hogy ahogy leveszem reggel a sapkát szisszen a rendszer!Tudtok e valami típus hibáról mert a kipufogómon sem jön semmi gyanús,jó az alapjárat,jó a motorhang,semmi gyanús!Hűtősapka zár-nyit,mondjuk tettem rá egy után gyártottat is,mégis liftezik a víz a tartályban ha eléri az üzemi hőfokot..!.Köszönök előre is minden tanácsot!