Vegyél mintát az ujjad hegyére és nézd milyen a szaga.Más a motorolajnak,más a szervóolajnak,meg a hajtóműolajnak is.A motorolajnak olyan kátrányos,égett,füstös a szaga,meg nehezebben jön le az ujjadról :))
Újabb fejlemény az ügyben....indításkor elment a szervóm, szervóolajat ellenőriztem, van a tartályban, inkább a maxhoz közel.Leállítottam, ismét elment, de következő indításra visszajött...létezik-e, hogy a szervóolaj folyik és nem a motorolaj, mint ahogy korábban sejtettem? Egyébként is az olajnyomot inkább az anyósülés oldalán vettem észre, nem konkrétan az olajteknő alatt.
Tegnap felraktam a téli gumikat és utána némi olajtócsára lettem figyelmes az autó alatt, az olajteknő környékén. Ma ismét ellenőriztem, az autó reggel óta állt a munkahelyem előtt és nem is láttam olajfoltot, viszont egy 5 perc járatás után ismét megjelent.... 1.Mi lehet gond? 2.Mennyi munka, pénz lehet a javítás? 3.Ha egy-két hétig így használom az autót lehet-e komolyabba baja? (szerintem nem új keletű a dolog, már október elején olajcserekor is felfigyeltem rá, de azt hittem csak melléöntöttem az olajat, nem beszélve arról, hogy elég sűrűn ellenőrzöm azóta és nem csökkent a szokásosnál nagyobb mértékben)
Egy autóvillamossági felújító műhelyem van, de inkább generátor és önindító alkatrészek gyártására vagyok szakosodva. A bsi-is, komfort elektronikás, kenbuszos rendszerekkel nem foglalkoztam eddig, de a számítástechnikában otthon vagyok. Természetesen a külsőre gondoltam. De egyszerűbbnek tűnik nekem a hátsó ablak fűtésre egy nagy erejű kék led applikálása.:)
2004-es Peugeot 307 1.4 16v (3A/C) Stabilizátor rúd ügyben kérnék segítséget. Már kezdem unni, hogy évente kell cserélnem. Milyen márkát érdemes ebbe a típusba beszerezni? Egy ismerősöm Moog-ot ajánlott, de úgy láttam, hogy Peugeot-nak nem gyártanak stabilizátor rudat. Vagy tévedek?