Megyek a gyerkőcökért a suliba, megállok villany le, motor leállít, de a lámpa úgy marad... várok, kapcsolgatom, a relé(?) kattog is... nem akartam úgy ott hagyni, ezért ismerős kihozta a gyerekeket, hazamentünk, onnan kb. 5 perc út... Megállok, lámpa le, és HOPPP... a lámpa lekapcsol...
Köszi, de nem biztos hogy a hazakísérő funkció dolgozik... Én kb. két éve használom a kocsit (a párom már 12 éve), de csak az elmúlt 1-2 hónapban csinálta ezt, kb 3-4 esetben. Tegnap megpróbáltam a könyvből kiolvasható automata világítással szórakozni, de se hangjelzés, se kiírás nem volt. Ja, és direkt nem tudom előhozni a problémát... Ha legközelebb előfordul ez, akkor kipróbálom a bezár és vár funkciót. Hátha...
tegnap a totalcar-on volt cikk egy 1,6 16V psa autó gázosításáról. Neki megérte. Szerintem neked is megéri, pláne, hogy erősebb motorod van, mint neki. De hogy pont ez a motor szereti-e a gázt, és mivel járhat így az üzemeltetése, azt sajnos valaki más fogja megmondani...
Nekem is kb 30 másodpercig világít, viszont ha a távirányítóval bezárom, akkor azonnal elalszik. Ha ez a funkció nem szimpatikus neked, akkor ha az automata lámpát kikapcsolod, akkor nem lesz hazakisérő fényed.
Azon gondolkodtam hogy a kocsimat (PUG 307 SW 2.0 Premium évj:2002) gázosítanám (LPG). Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Szerintetek érdemes lenne?
Van egy hazakísérő mód ami égvetartja az első lámpát bár az csak pár mp-ig dolgozik, de lehet az van bekapcsolva és átállítva valami extrém hosszú időre / vagy bebugolt :)
A következő problémám van a géppel: a első világítás néha nem kapcsol le. A letekerem a kapcsolót 0-ra, a hátsók, műszerfal, stb. lekapcsolnak,de az elsők nem... hiába veszem ki a kulcsot, vagy próbálok bármit, semmire sem reagál... Aztán 10-30 perc után, lekapcsol...
Kicseréltem a dudát és láss csodát műkszik minden.de,még lesz vele munkám mert a vezetéket rátekerték és forrasztás nélkül betekerték szigetelő szalaggal.Nincs forrasztás se zsúgorcső se rendes szigetelés.
Bakker így kiadni egy munkát a kezéből ez szomorú.
Már azt is néztem kikötöttem ugyanolyan volt a hangja aztán vissza lett rakva rendesen de semmi változás. Az a fura, hogy csak míg be nem melegszik addig hörög.
2004-es 1.4 16V az autó. A következőt produkálja hideg motornál olyan 2500-as fordulatig nagyon hülyén hörög, a kipufósorom meg volt repedve azt hittem azért, de azt kicseréltem kapott új tömítéseket és a sehol nem fúj ki. Mitöl lehet ez a hülye hangja de csak míg be nem melegszik ahogy elérte 80-90 fokot onnan szép egyenletes hangja van.
Szétkaptam mind a négyet, kitakarítottam, újra felismertettem a végeket, holnap kiderül nagyobb sebességnél hogy működik. Falun belül frankó momentán , de az igazi idegesítő az volt amikor mondjuk pálya tempónál akartam a kicsit lehúzott ablakot felemelni, és totál lehúzta :D
Szó szerint:Kipufogógáztisztító-berendezés hiba. (Szép nyelv ez a német.... :) )
Kismilló oka lehet, lambda szonda, légtömegmérő, stb. Szerintem az itteni okos emberek is csak azt tudják javasolni, hogy vidd el egy hozzáértőhöz, mert így csak találgatni lehet.
nemrég vásároltam egy 2005. végi 307 sw-t, 1.6 hdi motorral. A belső térben van pár apróbb hiba, és az egyik megoldásához kérnék segítséget. Az ülésekre (elsők) lehajtható kartámasz van szerelve. Külön-külön, mindegyik ülésen.
A vezetőoldaliról azonban le van törve, hálistennek nem próbálták meg visszaragasztani, így még kultúrált módon megoldható a kérdés. Arról szeretnék érdeklődni, hogy találkozott-e már valaki ilyen malőrrel, tud-e valaki ilyen alkatrészből utángyártott létezéséről, esetleg vannak-e direkt Peugeot-ra szakosodott bontók, ahol ilyet érdemes keresni? Konkrétan az a kis tartókonzol tört el egy helyen, és innentől mindig kiesik.
Egy 2002-es 307 SW pótkerék rögzítésében kérném a segítségeteket. Észrevettem, hogy lóg a pótkerekem, megpróbáltam húzni rajta, de nem sikerült, helyette leesett :-) A helyzet az, hogy a bowden segítségével föl tudom húzni a helyére, viszont a végállásnál nem rögzül, vissza leesik a kerék, ezért esélyem sincs a rögzítő zárókupakot visszarakni. Így jelenleg pótkerék nélkül járok. Hol keressem a hibát?