2004-es 1.4 16V az autó. A következőt produkálja hideg motornál olyan 2500-as fordulatig nagyon hülyén hörög, a kipufósorom meg volt repedve azt hittem azért, de azt kicseréltem kapott új tömítéseket és a sehol nem fúj ki. Mitöl lehet ez a hülye hangja de csak míg be nem melegszik ahogy elérte 80-90 fokot onnan szép egyenletes hangja van.
Szétkaptam mind a négyet, kitakarítottam, újra felismertettem a végeket, holnap kiderül nagyobb sebességnél hogy működik. Falun belül frankó momentán , de az igazi idegesítő az volt amikor mondjuk pálya tempónál akartam a kicsit lehúzott ablakot felemelni, és totál lehúzta :D
Szó szerint:Kipufogógáztisztító-berendezés hiba. (Szép nyelv ez a német.... :) )
Kismilló oka lehet, lambda szonda, légtömegmérő, stb. Szerintem az itteni okos emberek is csak azt tudják javasolni, hogy vidd el egy hozzáértőhöz, mert így csak találgatni lehet.
nemrég vásároltam egy 2005. végi 307 sw-t, 1.6 hdi motorral. A belső térben van pár apróbb hiba, és az egyik megoldásához kérnék segítséget. Az ülésekre (elsők) lehajtható kartámasz van szerelve. Külön-külön, mindegyik ülésen.
A vezetőoldaliról azonban le van törve, hálistennek nem próbálták meg visszaragasztani, így még kultúrált módon megoldható a kérdés. Arról szeretnék érdeklődni, hogy találkozott-e már valaki ilyen malőrrel, tud-e valaki ilyen alkatrészből utángyártott létezéséről, esetleg vannak-e direkt Peugeot-ra szakosodott bontók, ahol ilyet érdemes keresni? Konkrétan az a kis tartókonzol tört el egy helyen, és innentől mindig kiesik.
Egy 2002-es 307 SW pótkerék rögzítésében kérném a segítségeteket. Észrevettem, hogy lóg a pótkerekem, megpróbáltam húzni rajta, de nem sikerült, helyette leesett :-) A helyzet az, hogy a bowden segítségével föl tudom húzni a helyére, viszont a végállásnál nem rögzül, vissza leesik a kerék, ezért esélyem sincs a rögzítő zárókupakot visszarakni. Így jelenleg pótkerék nélkül járok. Hol keressem a hibát?
Sziasztok!Őrmi és Zolysys elsősorban hozzátok szólok mert a ti neveteket hallottam sokszor jocov-tól! Bár ez most nem autós téma,de annyit szeretnék mondani mert másképp nem tudok nektek üzenni,hogy Jocov korházban van Klagenfurtba infartussal. Nehezen találtam meg ezt a fórumot mert csak néha hallottam a szájából,de ha esetleg kérdésetek van a facebookon megtaláltok engem Dinkáné Mészáros Szilvia.Jocov amit felépül biztosan jelentkezik.Üdv: Szilvi
Fogadd meg Jena tanácsát, úgy hazsnáld, hogy 1400-1500 alá ne menjen, és negyed tanknál tankold teli! Ez a legkívméletesebb használati mód. És még pluszba megtehetsz annyit, hoyg ügyesen váltasz, hogy a hajtáslánc minél kisebb terhelést kapjon váltásokkor (miután összezárt a kuplung, tolhatod neki parkettáig, azt szereti).
vagy lehet jól látom hogy 1 hetes a második berlingó, mert akkor ok, akkor negyed tanknál érdemes kutat keresni, és nem érdemes 1400alatt dolgoztatni a városban a motort, még ha szépen is fut olyankor érzetre