Na megvan az első fogyasztás a 330d-öbbenetnek, autópálya 130-140 M5 onnan Hungária Kerepesi Fehér út, onnan 16-ker onnan 19.ker onnan haza pálya 130, meg 44es f út 90, fogyi 6.6 és tényleg sokat csal a Bömik board-ja mert 5.5 öt mutatott, de szerintem egy 3literes motortól ez egy szép eredmény :D
Az enyém is olyan hidegen, mikor megvettük gépreduktuk és írta, hogy rossz az izzítógyertya, mind a 4-t cserélték és jobb lett de hidegen mindíg sántít egy porlasztó, egyenelten még be nem melegszik, vagy 1 nap alatt megadta magát 1 izzítógyertya, még nem dugattam gépre!Vidd el valahova ahol gépreteszik és ha nem jelez gyertyát akkor hideg motornál kell rádugni és figyelni melyik porlasztóban rossz a nyomás!
Az alábbi problémám lenne egy Peugeot 307 típ. autóval. Évjárat 2005, benzines, 1400 cm3.
Sajnos néha indul néha nem, most pedig már egyáltalán nem indul. Jelenség úgy kezdődött hogy menet közben megállt, majd később újra lehettett indítani de már azt sem. A biztosítékok jók, üzemanyagszivattyú nem kap áramot, de direktben kipróbálva megy, gyújtó sziokra nincs. A hiba okán egy db kettős relét cseréltem ki ami elvileg az üzemanygszivattyú relé, de a probléma hogy így sem indúl, olyan mintha letíltana valami.
A szervíz messze van mert vidéken lakom, az autósmentő pedig horror árért vinné el.
Ha valakinek volt ilyen problémája legyen szíves segítsen mert nagyon nagy szükségem van az autóra és pénz pedig sajna nem nagyon van rá.
Dede, nekem megcsinálták. De nem azért, mert visszafordult az ablak. Hanem mert ha nem volt teljesen leengedve vagy felhúzva, akkor kopogott, "lötyögött" a helyén, és ilyen hülye hangokat adott ki magából. A szilikonozás után ez megszűnt. És valóban könnyebben is járt az ablak utána.
Kombinál van vmi megoldás a csomagtér ajtó dübögésre, hangoskodásra?Állítottam rajta, de ugye a zsanér amire ráfog az ajtó azon 2 lyuk van felfogatni, az egyiken nagy lyukat hagytak állítani, de a másikon nem, így ha egyenesre állítom akkor jól záródik meg minden de hangos!
Az ablakemelő nekem is vacakolt, volt h nyomtam le, felhúzta, vagy fordítva, mindezt szaggatva, vagy éppen semmit sem csinált. De csak a vezető ajtajánál volt gondom: akkusaru le, szétszedtem, elektronika kapott kis WD40et, mikroszálas törlőkendővel finoman szárazra töröltem (vigyázni kell zsirt ne töröld le a tükör állítónál), azóta tökéletesen működik. A klub oldalán kapsz részletes infót a szétszerelésről, és hogy mikre kell odafigyelni.
Én ma cseréltem izzót hasonló okból, igaz nekem digit klíma van. A Club oldalán van fent egy dokumentum róla, igaz franciául, de a képek alapján meg lehet oldani a dolgot.
A vez.panelban-ben 3 db "rizsszem" izzó van 12V - 1,2 W asszem. Müany.foglalatban,kiszedhető belőle :D Mielőtt berakod az újat próbáld ki,h jó-e. Csak gyújtáson müxik.
Igen, a tanítást régebben ajánlották, meg is szoktam csinálni néha, de nem sokat segít :/
Gondoltam hátha szétkapta már valaki és valami egyszerű hibája van, emlékszem a pug206-osok az indexkapcsoló sz*rt be, szervíz rögtön cserélte volna, én meg minden mindegy alapon szétszedtem, kiderült csak rézforgács gyűlt benne össze, kitakarítottam, utána évekig tökéletesen működött. Szóval sokszor könnyen javítható hiba van a háttérben, csak nem esnék neki vakon amíg nem adok esélyt annak, hogy esetleg más tapasztalatát is felhasználjam :)
Sziasztok! Rendeltem bicskakulcsos kulcsházat ebayről, de a beüzemeléssel megrekedtem. Azt hittem átpakolom a belsőségeket a régiből, kimaratom a szárat és ennyi. A nyák szélesebb, mint az új kulcsház, az elem is nagyobb, mint az újban a hely. Rosszat rendeltem?
1. Nekem kétszer cserélték az egész szerkezetet (garanciában), mire valamennyire helyrejött a dolog. De néha még most is megesik. Zolysisy azt szokta ajánlani, hogy fel kell tanítani újra a végállásokat az ablaknak.
2. Zolysisy-t üldözd ebben az ügyben, mert az övé is ilyen, és bár én a kocsijában ülve 2 perc alatt rájöttem, mi a titok nyitja, szerintem ő azóta sem tudja beállítani a hőmérsékletet a Luciferben, és hol megsüti, hol megfagyasztja magát :D Szóval üldözd csak bátran, hátha kitalálja a megoldást...
van két roppant idegesítő elektro-mechanikus hibám, nem életbevágóak de kezdetek óta jelen vannak, és hátha.
1. Ablakemelő. Elég sorszor eljátsza, országúti tempónál szinte mindig de egyébként is, hogy mondjuk leengedett ablaknál húzok rajta hogy tekerje fel, akkor megindul felfele egy pillanatra majd teljesen leengedi mintha mondjuk akadályba ütközne.
2. Digitklíma tekerő gomb. A vezetőoldali teljesen random léptet, tekerem hogy lefele állítsam és ugrik fel félfokot, aztán kicsit le, megint fel, szóval egy 1.5C-os állítás a normál három kattintás helyett egy több mp-es ide-oda tekergetős játékká fajul ami mondjuk vezetés közben roppant veszélyes, mert a kijelzők figyeli az ember.