Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106433

ááá gyere te van még meló rajta bőven, hozod az asszonyt és sikáljuk illatosra.....a kocsit is :DDD

Előzmény: _Haszi_ (106432)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106432

Dájó...dászép:)

 

Már gurulhatsz is erre:)

Előzmény: Jena307 (106430)
Akiboooy Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106431

Dászípótó :)

Előzmény: Jena307 (106430)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106430

Drágaszág .....és tényleg az lett forgalomba helyezés 394ezer ft :(

 

 

Levetkőztetve :D Megkapta a friss olajat és szűrőket, kartergáz szűrőt, azért a levegőszűrő nem pici :D

 

 

Felöltöztetve :D

azur700 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106429

Üdv mindenki.

Esetleg valakinek elfekvőben vagy kis pénzért nincs egy a képen látható (pirossal keretezve) burkolati elem? 

Megköszönném a segítséget mert sehol sem találok. Ha van valakinek ne szégyeljen szólni!

agria11 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106428

Értem

De ami tény más kocsiját nem válanám vele mert azért elég nagy feleőség kell szóval csak az enyémet szerném dignosztikázni.

Meg egyszer programozni.

Szerintetek ezt a programozást tudja a kina vagy tényleg csak egy clone és semmire se jó csak egy két hibát ki tud olvasni?

Előzmény: Zolysys (106427)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106427

Ha már itthon veszed sakkor már átjött valahogy.. max ha dolgozol épp vele és megkérdezik, hogy ugyan má....

Előzmény: agria11 (106426)
agria11 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106426

Köszi a választ.

Nézegettem én itthon is német francia o és angliában is de szinte minig ugyan azt a csomagolást láttam ugyan azokkal a matricákkal és képekkel.

De tételezük fel ha ithon veszek egy kianit magyartól akkor is a nav rajtam kéri számon?

De vissza térve tudok vele távkódolni?

Előzmény: betg (106423)
betg Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106425

Pl a legjobb ha nem indítod be a motrototot akkor nagyon sokáig bírja :D:D

Nem váltunk nagyon nyomaték alá , nem rábasszuk a kuplungot mint a barom , váltáskor kuplung felengedésekor már gázt adunk és a motor és a váltó közti kapcsolat létrejöttekor szinte a kivánt fordulattal pörög a motor , magyarul a váltás szinte érezhetetlen , a lendkeréknek nem kell elnyelnie a nagy fordulatszámkülönbségből adódó impulzusokat .

Erre találták ki hogy ezeket elnyelje  de ha kevésbé dolgoztatjuk sokkal tovább él, van aki ezt érzi van hozzá érzéke , van akinek fogalma sincs hogy miről vakerálok.

A másik szerepe a dizel motrort álltal keletkezett változó szögsebesség elnyelésére , pl ha szar a porlasztó 3,5 hengerrel jár az autó, alapjáraton rángatózik mint a szűz lány a beavatáson , ez is nagyon igénybeveszi , mármint a lendkereket.

Előzmény: ádibébi (106424)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106424

Akkor már csak azt kéne egyszer egyértelműen, világosan összeszedni, hogy HOGYAN kéne úgy vezetni (az esetek 95%-ában), hogy az ne legyen gyilkos a lendkeréknek. Mert mindenkinek vannak elméletei, meg ötletei, és ott a "bizonyíték" is, hogy az övé még nem esett szét 100-150-200 ekm alatt. De pl ahogy én használom, az Jena szerint gáz (hagyom lemenni motorfékkel 1200-1300-ig is a fordulatot, és aztán onnan nagyon finoman gyorsítok, visszaváltás nélkül. Ilyenkor teligázt sohasem kap). De szerintem meg nem gáz ez, mert az lenne gáz, ha ilyenkor padlóznám, vagy eröltetném pl hegynek fel, sokáig ebben az 1200-1600-as tartományban.

 

Szóval mit nem kéne csinálni egy kettőstömegű lendkerékkel?

Előzmény: betg (106422)
betg Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106423

Felejsd el , kinából semmi esetre sem !

A nav lefoglalja és eljárást indít ellened .

Nézz körül a diag fórumon épp erről volt szó, elég komoly ügyeket csinálnak belőle .

Előzmény: agria11 (106421)
betg Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106422

A valeo erkulvult rendesen némelyik terméke vörös csillag proletár esztergán készült minőséget sem üti meg .

Hogy melyik a jó azt csak a tapasztalat mutatja meg , 2 tömegűben én messze elkerülöm nincs kedvem 2x dolgozni.

Az 1.6 hdi ben sasch van gyárilag talán ez a legtartósabb de nagyon sok függ a vezetőtől is.

Előzmény: ádibébi (106415)
agria11 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106421

Sziasztok segítséget szernték tőlletek kérni arra az elhatározásra jutotam hogy Lexiát szerntnék rendelni kinából ahogy nézegettem szinte mind egyárban van. Saját célra rendelném mások atóját nem válalnám be vele mert nem ez a szkmám és nincs kedvem több ezer forintot fizteni érte ha elcseszem. Én otthon meg megutna hogy van 3 francia autónk és mindig ki ivalami hibát és rohanni a szervizbe hogy ez a kábel lazult ki vagy az.

Ezért kérném segitségeteke hogy van itt valakinek tapasztalata a kinai lexiákkal?

Csak hibát olvas vagy lehet vele távkódolni is? (Esedékes tempomat és hőmérséklet érzékelős tökör beépítés miatt kérdezem)

Előre is köszi

Üdv

Martinka. Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106420

Na emiatt a koszonoviszony miatt tartok ott hogy visszaraknam a kettomegut. Pedig ep ez volt az egyik nyomos erv a vasarlaskor hogy ebbe mar nincs kettostomegu. De olyan szar hogy visszasirom. Majd a cserenel kiderul hogy van-e turpissag. 

Előzmény: Jena307 (106419)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106419

várjál mielőtt leírod az egytömegűt nehogy kiderüljön hogy a zsivány kereskedő összehegesztette a szar kettős lendkereket a tiedben ...., mert amit mi csináltunk egytömegűsítés az köszönő viszonyban nem volt a tieddel viselkedésben

Előzmény: Martinka. (106418)
Martinka. Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106418

Ha már lendkerék a téma, én már úgy vettem hogy egy tömegűre cserélték. De ez annyira szar hogy vissza cseréltetném 2 tömegűre. Csúsztatott kuplung az olyan darabos mintha kezdő lennék. Nem lehet vele simán elindulni. Talán még emlékeztek Jena meg Zolisysy Ti próbáltátok legelőször. Akkor meg bíztunk benne  hogy talán majd bejáródik :-) nem tette. 

 

Betg ha lesz olcsó de jó 2 tömegűd 1,6 hoz,  én visszaraknám. 

Jena307 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106417

Szerintem csak annyi hogy az erősebb mindég prémiumabb, és jobban el lehet majd adni neki a drága alkatrészt mikor kell, és a gyengébbet pedig jelentős részben flottáknak találták ki, ahol kell hogy olcsó legyen az üzemeltetés és a következő flottára is legyen megrendelés

Előzmény: ádibébi (106414)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106416

ha eljut udáig... :DD (4. emelet... :P)

Előzmény: Zolysys (106412)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106415

A valeo-ról tényleg az a hír járja, hogy szar. de nemrég valaki szájából meg azt hallottam (már nem emlékszem a szitura), hogy a nemtommelyik motornál meg a valeo lendkerék a tartósabb, és a másik hulladék. na akkor most hogy legyen okos az ember?...

Előzmény: _Haszi_ (106410)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106414

Ja hát azt sohase értettem, hogy ha a 2tömegűt a nagyobb nyomaték miatt alapjárat környékén erősebb vibrációt keltő motorok csillapítására találták ki, akkor 215 Nm miért egytömeg, 240 meg miért 2.. És miért van 200 Nm-es benzines autóban is.

Előzmény: Jena307 (106409)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106413

Déerellel és kulccsal a tarsolyában, ugye?

Különben kivágom, mitn macskát szarni:D:D:D

Előzmény: Zolysys (106412)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106412

Vigyázzatok mert megjelenik :D:D:D:D:D:D

Előzmény: _Haszi_ (106410)
Szatti. Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106411

Sziasztok! Okosított áron kerestetik: 2db hátsó féktárcsa kerékcsapággyal + betét (2006, KFU, ferde)! Köszönöm!

_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106410

Amit tudok, hogy az a VALEO mosladék szar, ami benne volt, az 2007-es gyártású, és 75K környékén volt állítólag cserélve benne. Én 106-tal vettem, de 115 környékén már nyüszögött... normálisan 40 ezret se bírt ki az a szar. És kerül a boltokban listaáron 155 ezer forintba...

Lucifernél én sem éreztem olyan nagy bajt, de azért indulásnál lehetett érzékelni, hogy nem kerek teljesen. A gatyától szerintem messze van, hallottátok volna az enyémet a csere előtt, olyan volt leállításnál, és alacsony fordulaton, mint a légkalapács... Nemvicc, nem túlzás.

Előzmény: ádibébi (106408)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106409

De azt ne felejtsd hogy a 90lovas 9hx fix lendkerkű és az összes motorbak váltóbak pont ugyanaz mint a 9hy-ban, 

akkor ott mi van a rezonanciával, annyi a különbség csupán hogy az egyik(9hx) magasabb fordulaton adja le a max nyomatékot, itt lehet nagy szerepe a kettős lendkeréknek, viszont miben ültem gyári 110lovas és egytömegűt kapott tényleg semmit nem éreztem pár próbakör alatt abból hogy más lenne, lehet 100km-en már érzékelhető lenne valami, de amit nem érzel meg 10km alatt úgy hogy a figyelmed pont abban az irányban van kihegyezve, az már számomra egy élhető vállalható kompromisszum a kettős új árával szemben. mindemellett az 1.6 kettős lendkereke egy nagyon jó és tartós dolog, aki jól használja örök élet, amit kivettünk 320-nál sem produkált tünetet menet közben csak leállításkor picit, értelme már nem volt bent hagyni de ha nem feküdt volna ki a kuplungja, simán elment volna szerintem még 80ezret, annál a felhasználónál.

Előzmény: ádibébi (106408)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106408

Hát nem tudom. A Lucifert vezettem mostanában többszáz km-t, abban Jena szerint elég gatya már a kéttömegű. Valamiért mégis sokkal kevesebb rezgést éreztem 1200-1700 között, miközben az enyémben ilyen tájékon elég zavaró rezonancia van, már újkorától kezdve, és ez csak akkro szűnt meg (10.000 km-nyi időre), amikor Betg kuplungot cserélt (lendkerék hibátlan volt, ment vissza). Szóval az, hoyg mennyi rezgést érzünk, nem csak a lendkeréktől függ, hanem gondolom más rögzítpontok tartása is fontos. És ugyanígy visszafelé: ha egytömegűt teszel a kettős helyére, lehet, hogy alig rezeg jobban, de attól még lehet, hogy csak a többi, alapvetően nem csillapításra szánt alkatrész eszi meg a vibrációt. És megy széjjel. Vagy nem. Értem én, hogy hibaforrás a kettős, de mi van, ha 3-400 ekm-t elmegy egy ilyen tárcsa, miközben 2-3 kuplungszettet megeszik az autó? Akkor is azt mondod, hogy szar?

Előzmény: _Haszi_ (106407)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106407

Cáfolnám. Egy barom volt, aki kitalálta a kettőst, illetve okos volt. Sachs van benne nekem, azzal is rezonánc van, meg se közelíti a normál autó puklungok-egytömegűk működését - persze lehet ebben a konstrukcióban az egytömegű kiváltónál jobb, de amúgy nem gyerebe ez a buzermancia.

Előzmény: ádibébi (106402)
DSz_ Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106406

Jena307!

 

Kikerült a füstokádó! :)

 

Persze még mindig van valamennyi füst, amikor parketta van, de sokkal kevesebb, mint amikor bent volt! :)

Jena307 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106405

lendkerék szetted vóóótvalamikóóó 1.6 hájdéíí :D

Előzmény: betg (106404)
betg Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106404

No most mi van nekem ??, mert ha 1.6hdi ről van szó akkor az már nincs elvitték mert jó áron vót aztán ne szomorkodjon itt .

Előzmény: Jena307 (106384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!