Ő sem azt mondta, hogy mindegyik meghasal. Csak azt, hogy sokkal többször fordul elő. De még mindig ne essék félreértés, nem kapok százalékot senkitől a reklámért, csak elmondom, amit hallottam. Simán tévedhet mindenki, akkus is, következésképp én is.
Nekem 2.0 Benzines van. Nekem is ugyan ezt a hibajelenséget produkálja. Én a gyertyákat kicseréltettem de persze semmi nem változott, ugyan úgy remeg hidegen...
hát, januárban lesz 4 éve nálam a kocsi, és még mindig ugyan az a bosch akksi van benne amivel megvettem... kitudja hogy mennyi ideje van benne. Napi 30-40 Km-t használom a kocsit.
Ezt mondta az a csávó is az akksiboltban, ahol én vettem az enyémet, hogy a bosch-ok, varták halnak meg 2-3 év alatt. De azt is mondta, hogy eddig még egy garanciális gondjuk sem volt az exide akkukkal.
Ugyanez van az enyémmel is már 2-3 éve. A szerelő szerint kokszos szelepek talán, de ha nem gond, nem érdemes megbontani. 340e van benne és 11 éves múlt. A 207-esem most lett kb 8 éves, abban 180 körül van és enyhe remegés érezhető mostanában. Ugyanez lesz.
Fojtószelep/ház tisztításon, ECU SW frissítésen már túl vagyok, ideiglenesen mintha jobb lett volna, de aztán mindig visszajön... most már melegen is remeg egy kicsit.
Sziasztok! A következő problémára esetleg tudtok megoldást? Kizárólag hideg időben 1-2 fokban indulásnál mintha nem menne mind a négy henger, egyenetlenül jár az autó. Kis idő után elmúlik a probléma, melegebb időben nincs ilyen gond vele. Gyertyákban kb. 15.000 km van. Az autó 2003-as 1.6 16V Benzines SW
Lehet, hogy azért dobja a víz a szűrőben hibát is! Nekem is dobta, életében egyszer, amikor a gyári akksija 1 éves korában meghalt.
Nekem is ez van, amit kinéztél, Exide premium, a 72-es, asszem 2 éve, eddig teljesen oké. Szerintem a nagyobb is simán befér, magasság szerint mindenképp, de még ha szélességben lenne 190, talán az is bemegy (ezt kéne lemérni mindenképp, mert nagy szopás, ha nem fér oda a rögzítő).
Akko már jogosan bimmel,mint nekem i s8,5 éves volt :) 2.0 HDI
Nagyobbat vettem bele ,teljes mérete a peremekkel együtt : 280*175*190. ( h-sz-m)Ettől már nagyobb nemigazán megy a helyére. Ez 72 Ah -s és 640 A ind.áram
folyamatban, ahol lehetőség lenne jobb árra ott, nem tudják cikkszámozni előre pumpa szám alapján az alkatrészeket, így nincs előre árajánlat, de vélhetően olcsóbb mint Benedeczkiék, tehát 100-ezertől lejjebb valahol
Sziasztok mindenkit üdvözlök ,külföldi munka miatt rég nem jártam itt , ráértem és hallgattam a tanácsokra kiszereltem az egrt és a turbó cső szűrőjét ,(2004 1,6 hdi 9hy ) 120 000 km ernél járok én 70 000 ezerrel vettem és abból 40 et városban ment rövid távokon . Szóval az egr - ügyes helyre tették DDDDD , nagyon sok koromra és koszra számítottam a városi használat miatt de meglepetésemre egy halvány koromréteg van csak az egész szelepben semmi más ,vissza is szereltem ,utána jött az olaj cső szűrő , ott sem találtam semmit max olajat , szóval lehet a sürű olaj cserének köszönhetem ami az egy éves periódus miatt 8-9 ezer km er iennó ecs , vagy nem tudom minek tudható be talán az emberséges bánásmódnak de nekem sem az egr sem a szűrővel nem volt probléma . Remélem ez így is marad , baleset és műszaki hiba nélküli sok sok km ert kívánok nektek !!!
Hosszabb leállás után jön a "bim-bam", de szöveges üzi nem. Sajna dobja a "víz a gázolajszűrőben"-t is, így nem tudom elkülöníteni a problémát.
Az aksi 7,5 éves. Amit kinéztem a Bartók B. úton: EXIDE Prémium 72, vagy 77. A méret 278*175*175, illetve 275*175*190. Melyik a jó méret? Nem akarom a burkolatot lekapni egyelőre, hátha megy valakinek fejből is:)
Ádi: Ha jól emléxem, Te preferáltad először ezt a márkát. Melyiket használod? Gondolom, nekem valamivel erősebb kell a kétezres motor miatt(?).
Rendben, köszönöm! A digi klíma gombjainak világítását tervezem majd megcsinálni, mert jelenleg nem világít. Találtam is rá már leírást a klub oldalán. Majd írok, hogyan sikerült! :D