Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

magyart Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105975

Sziasztok!    307 CC bontott alkatrészt keresek. A hátsó fejtámlák mögötti felnyíló műanyag borítás, felső, keskenyebb részét keresem!   Köszönöm a segítséget!   Üdv:  Tamás

Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105974

Kösz a türelmet és a gyors válaszokat.

 

Előzmény: Jena307 (105973)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105973

ááá épp csak a lényeget nem írtad meg hogy már most csúszik, mert hogy kopott persze minden kuplung tárcsa kopottnak tekintendő ami nem új :D

 

Akkor kevés értelme van csak kuplungszettet cserélned, ha hosszútávú megoldást szeretnél akkor 

2052N5-ös egytömegű rendszer és annak a tárcsáját kevlároztatni, mert kiegészítve BEtG barátomat, ebben sajnos nem húzó kuplung van ami bírja a tuningot, ez pont ellenkezőleg nagyon nem bírja, azaz egy 20%on elmegy ez is, de akkor már érdemesebb a kevlár, ás akkor meg lehet erősre íratni. 

Előzmény: Sziszó78 (105969)
vecserom Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105972

Szia! Lehetséges, hogy a motor megy, de a tengelyen lévő ventillátorkerék nem. Nem volt valami szerelés a környékén? Nem tudott beesni valami?

Előzmény: -R3kram (105961)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105971

Mi van Ádám, rossz lábbal keltél?:) nagyon nem tudsz leakadni a témáról...

Előzmény: ádibébi (105958)
betg Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105970

Szia 

A kuplung itt szettben cserélendő!!

A normál kuplung is birja a tuningot ennél az autónál.

Előzmény: Sziszó78 (105969)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105969

Szerintem kicsit kacifántosan fogalmaztam....

 

A kocsi gyári, jelenleg kuplung elkopott - 4.ben - 1800-2200 rpm között csúszik rendesen.

 

Most nincs igény tuningra, az alap kérdés az, hogy kuplung felújítás végezhető-e kevlározással, vagy nincs értelme, mert a szerkezet úgyis megadja magát?

 

kösz, hogy türelmesen válaszolsz a hülye kérdésekre.

Előzmény: Jena307 (105968)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105968

igazából így ahogy van is meg lehet írni, csak nem túl erősre, mert nem is csak elcsúszik hanem remeg a lendkerék a nyomatéktól.

 

A legjobb megoldás 2052n5+kevlár

De így is elbírhat egy 18%

Előzmény: Sziszó78 (105966)
StakkaBoo Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105967

Jhét után kereshetlek,ha jársz bpest környékén rá tudnál nézni?

Előzmény: Jena307 (105964)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105966

Akkor ezek szerint van értelme a jelenlegi kopott tárcsát kevlárral "felújítani" és ha lendkerék tönkremegy, mehet bele a kiváltó szett? vagy ne várjak semmire, hanem most cseréltessek mindent?

Előzmény: Jena307 (105963)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105965

szerdán lehet meglesz a 330XD....a betű karakter nem smile :D

Előzmény: ádibébi (105958)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105964

Meg kellene nézni hőfok jeladó értékeket MAF-ot egeret

Előzmény: StakkaBoo (105957)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105963

A legtartósabb megoldás ahogy eltervezted, úgy egy ilyen kevés futás teljesítményű motort nagyon fel lehet húzni, mert nem nagyon kopott az injektor, a motor meg mindent de mindent kibír ez tapasztalat :D

A kettős lendkerék szerkezete úgy 20%os emelést bír el, ott nem szokott csúszni még, de pl nálam úgy van ha meg megírom és később elcsúszik és megkapja a kevlárt 2052N5-öt akkor nem kerül semmibe a módosítás.

Előzmény: Sziszó78 (105962)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105962

Sziasztok,

 

307sw 2.0HDI 2003 107Le

 

Olyan kérdésem lenne, mennyire érdemes kuplungot csúszás miatt kevlároztatni ,egyáltalán érdemes-e?

 

Jelenleg még kettőstömegű lendkerekem van, nem produkálja a szokásos tüneteket, ezért nem akarok tárcsát, szerkezetet stb cserélni, így a kevlároztatást és a munkadíjat bukom el, ha esetleg mégis megadja magát és kiváltó szettet rakatok bele.

 

A kocsi nagyon keveset futott (tudomásom szerint) 120e van most benne, lassan részecskeszűrő is megadja magát. Lehet hogy kiváltó szett + kevlár + faptalanítás + chiptuning lesz a legjobb választás...... persze az már nem kevés pénz, de szeretem ezt az autót :)

 

kösz

Szilárd

-R3kram Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105961

Sziasztok!

 

307 2004/6 KFU ferde

 

Az lenne a kérdésem, hogy miért nem fűthet az autó? Pollenszűrőt kiszedtem, fűtő motor megy. Pedálok melletti borítást levettem a radiátorhoz megy meleg víz. A manuális klíma hőfokszabályzó karja mozog mindkét helyen.

StakkaBoo Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105960

Nekem az fura hogy hideg motornál nem emel az alapjáraton,ebből gondolom hogy nem dúsít,de lehet hogy ez common rail rendszernél másképp van.

Előzmény: ádibébi (105959)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105959

Szia.

 

 

Olyan NINCS, hogy "Gyári", meg "Utángyártott". Ezek mítoszok.

Olyan VAN, hogy melyik gyártó volt éppen akkor a beszállítójuk, de főképp hogy melyikük épp milyen minősget volt hajlandó csinálni....

 

A "bólintásnál" gondoltál már arra, hogy esetleg túl sokat kap, nem túl keveset?

Előzmény: StakkaBoo (105957)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105958

Jaja, vegyük még nagyobbra a feliratot, hátha azt már midnenki észrevenné... Lehet, hogy még párszor ennyi felkiáltójel is pluszban segítene... Hátha tényleg kiszúrná a szemét valakinek is....

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (105954)
StakkaBoo Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105957

Sziasztok

 

(Az autó 2002es 2.0hdi RHY ,pisztáciazöld sw)

 

 

Az elmúlt héten előjött 1-2 dolog,hátha tudtok segíteni.

 

 

Az egyik hogy folyamatosan besípol a víz van a gázolajszűrőben c. ikon.

Gázolajszűrőt levettem,leengedtem,csatikat befújtam kontakt spray-el ,szenzort kicsavartam megpucoltam,de még mindig bejelez.

 

Gondolom diagolni kéne ,de ha szenzor baj akkor kapható e külön vagy csak szűrőházzal együtt,illetve csak gyárit vagy után gyártottat szabad e venni?

 

A másik jelenség hogy olyan érzetem van mint a régi td bxem-nél amikor hideg motornál szar volt a dúsitó.

Amikor váltás után pl 2-esen adnám a gázt erőtlen az autó visszahőköl aztán persze észhez tér.

Olyan mintha nem kapna elég anyagot.

Amikor eléri az üzem meleg állapotot ez a jelenség megszűnik.

Az alapjáraton sem nagyon látom hidegen hogy emelne rajta.

1-2 hete csinálja amióta reggelenként 5 fok körül van.

Kuplungolásnál mindig bólint egyet aztán észhez tér.

 

 

Köszi

Laurence78 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105956

Nagyon szépen köszönöm, megpróbálom... ha nem sikerül akkor úgy is megyek most már biztosan hozzád 2-3 héten belül és majd gatyába rázod a mihasznát! :) 

Előzmény: Jena307 (105955)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105955

BSI reset utána meg egy másik interface-el kellene megpróbálni

Előzmény: Laurence78 (105951)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105954

Lehet,hogy nem eleg nagy a felirat.

;))))))))

Előzmény: Zolysys (105950)
Laurence78 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105953

Teljesen igazad van elírtam elnézést! 2002/12. havi, szerkeszteni nem lehet ugye a hozzászólást? :/ 

Előzmény: morcibacsi (105952)
morcibacsi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105952

2012/12 ?? Nekem úgy rémlik 2008-ig gyártották a 307-est...

Előzmény: Laurence78 (105951)
Laurence78 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105951

Sziasztok!
Az autó: 307 SW RHS DW10ATED 2012/12 havi.
Következő: Autocom diagnosztika rádug , meg tudom nézni a motor vezérlőt és ugye van benne egy olyan: több funkció az lenne a BSI és abba is bizonyos funkciókat elérni pl:üzemanyag szint óracsoport tesztje stb.
Vettem egy tampomat kart , be is tettem , előtt3 ellenőriztem a 307 klub fórumon leírtakat ami az utólagos tempomet beépítést vesézi ki azok rendben vannak és a tanítás jönne, ugye azt csak a PP2000 ből lehet nem gond van és interface is.
Előte Jena 307-el beszéltem telefonon (rengeteget segített már így is vadidegenként amit utólag nagyon szépen köszönök) Mondta , hogy a motorvezérlőbe és a BSI-be kell elvégezni bizonyos helyeken a tanítást.
PP2000 elő interface rádug a diagnosztikai csatira. A motorvezérlővel kommunikál a BSI-vel viszont nem. Amikor megvettem az autót akkor mindkét diaggal ment szépen , most csak az autocom kommunikál.
Történt előtte még az , hogy az akkumulátort fel kellett töltenem, akku saru le töltés végén fel. Lehet hogy itt ronthattam el valamit vagy a gyári interface szórakozik vagy a BSI-nek lett valami gondja?
Biztosítékok rendben , minden működik szépen ablakok stb stb és rohadt mód nemértem az egészet...Találkoztatok már ilyennel? Köszönöm , ha valaki tud valami támpontot adni ezzel kapcsolatban. A BSI resetet még nem csináltam meg eddig.

Zolysys Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105950

lsd a piros felirat fenn: évjáraaaaaaaaat

Előzmény: Marcista (105949)
Marcista Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105949

Sziasztok! Peugeot 307 1.6i  ferdehátú autómmal van olyan gondom, hogy a szélvédőre nem fújja a levegőt a szellőző motor.  Digit klímás tipusról lenne szó.

Ventillátor működik hallani ahogy kapcsol az irányváltó de gyakorlatilag csak középre fúj levegőt . Lábra és szélvédőre sajnos jelentéktelen. Lehet ezt a problémát egyszerűen házilag 

megoldani, vagy csak szervizben érdemes. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. :) 

 

d.jocov Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105948

Most nem emléxem pontosan első vagy hátsó csapágy cserénél a zégert nem pozició  helyesen raktam be és akkor az abs szenzor nem tud illeszkedni... nézd meg nem az e a baj...

én időben észrevettem és pozicióba fordítottam a zégert

Előzmény: vasas113 (105927)
Break 307 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105947

Én is meglepődve láttam!

Előzmény: Törölt nick (105945)
d.jocov Creative Commons License 2014.10.26 0 0 105946

Szia mindenkinek!

külön Zolysys!

Szóval, még mindég nem sikerült beiratnom a 2 liter beöntött eolys-t

sajnos ahol melózunk ott a szervízben nem volt peugeot kütyülyük....

azóta is irkálja a diesel aditív minimum level-t

reméllem nem lesz további következménye...

nekem az actiát sajna nem sikerült kapcsolatra bírnom, usb-t nem ismeri fel, pedig a driver fent van, na mindegy....

kezembe akadt a régi blutoth- os elm 324, kiváncsiságból ráakasztottam és a Torque pro-val

kiolvastam a hibákat.... P1598 és P1435 kitöröltem de visszaírta, újra töröltem, és lett tolatólámpám.... persze aztán megint "elmúlt" de biztos vissza fogja írni

lehet semmi köze a két hibakódnak a tolató lámpához

ki kell majd vennem a légszűrőházat, és megellenőriznem a csatit....

nem nagy dolgok csak engem idegelnek, szeretem ha minden rendben van, dehát első a meló mindenre nincs idő egyenlőre...

de majd télen biztos leszek munkanélkülin....

Zolisys ? van hozzáfűzni valód a dolgokhoz ? jó tanácsod amit sürgősen tennnem kell?

jövő héten jövünk magyarba Nov1-2. nagyon jó lenne összefutni és helyretennéd a macsekot...

útvonalam.... Szombathely Győr Bp. Vác

gondolom még nemtudod mere leszel....

Köszönöm előre is...

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!