Sziasztok azt nem tudja véletlenül valaki, hogy a dízelek közül melyikben milyen típusú a befúvó rendszer/klíma? Azt tudom, hogy a 2.0 HDI 90le ben magnetti marelli klímám van de vajon a 2.0 HDI 107le ben is az van? Nagyon fontos lenne tudnom!
Fura az élet, épp be akartam írni Dlaja történetét mint most velem megesettet, és íme, pont most szólsz te is hozzá az ő régi hozzászólásához.
Én pont úgy jártam mint a felesége, bár még csak az első 20A cserénél járok. Épp hazaértem, leállítottam az autót hogy kinyissam a kaput, beszállok, gyújtás minden világít elfordítom a kulcsot és csak egy kattanást hallani. Magam is rögtön az önindítóra tippeltem, de vele ellentétben nem arra hogy az önindító megdöglött (annak azért szerintem lennének előjelei) inkább biztosítékra. Érdekes, hogy így önindító biztosítékként nincs jelölve de valami általános motorvezérlés címszó alatt elsőre ráhibáztam a kiégett biztire. Nekem semmi nincs az autóba építve, se erősítő se más, így nem nagyon értem miért durrant el. Minden esetre vennem kell még pár darabot úgy érzem, mert ez volt az egyetlen 20A-es.
Jó lenne tudni a kolléga mire jutott, mert én se érzem normálisnak, hogy csak úgy elszáll a bizti.
Ha jutsz valamire kérlek oszd meg velem is, és vica-versa természetesen, illetve várok ötleteket. Nekem ráncfelvarrott 1.6B van (2006-os).
Nekem is tegnap állt meg a befúvás ma szétszedtük az autót és a fűtés ellenállásnál volt szétégve a vezeték és a csatlakozó. Nekem a kesztyűtartó mögött volt de ha egyszerűen akarod megoldani a kiszerelést:
1.Belső levegő keringetésre állítod az autót
2.Leszeded az anyósülés oldalán a burkolatot ahol a (lábadra fújja a levegőt)
3 leveszed a kesztyűtartó alatti kárpitot
ha ez mind megvan és a belső levegő keringetésére van állítva a befúvás akkor ha befekszel a kesztyűtartó alá látni fogsz egy kis jukat egyenesen felfelé oda benyulsz és már meg is van a fűtésellenállás amit linkeltél is el kell csavarni és kijön hozza magával a kábeleket is.
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok. Egy ideje gyanús hangja van a 307-nek...kerékcsapágyra gyanakszom, hátul. A kérdés az, hogy jól tudom, hogy hátsó kerékcsapágy cseréjét csak a híd kiszerelésével lehet cserélni? Köszönöm a válaszokat!! Csak, hogy valami jót is írjak jó nagyon a fórum sok hasznos dolgot találtam rajta!!Köszii
Ha megmondod mit tervezel úgy könnyebb részletes infót adni.
pld. 5m-es fehér led szalaghoz 6,8 A-es 12V-os tápegység kell. Olyat érdemes nézni a neten (ebay, aliexpress,fasttech) ahol egyben van a tápegységgel és akkor nem futsz lyukra vele. kb 2800-5000 Ft/5 m táppal átszámítva, ingyenes postával.
Azt tudom, ha 1m-es 5630 smd LED-hez csak egy 1W-os 12V-os tápegység van csatlakoztatva, akkor 38 perc múlva a tápegység végelme miatt kapcsolgatni fogja a táp a kimeneti szuflát és a LED villogni fog (tapasztalat). Poénos volt.
Jó majd kicsit segítek Hasziéknak IS a döntésben.. persze hogy felém.. Amúgy pedig ezt a tisztet már megnyerted örökre :) Amúgy is ha én sütöm nem tudok enni :P:P:P:P:P
Sziasztok. Levettük a 307 break alsó motortakaróját és már régóta foglalkoztat a dolog, hogy soha nincs alatta víz folt mikor megy a klíma. Elvileg hol kéne keresni a levezető csövet? Lehet, hogy dugulás van? Amikor csak a ventilátor megy néha érezni állott szagot.
így van :) Mi is így csináltuk meg, de a kábelköteget kifűzni egy kicsit macera. nekem 3 éve van így megheftőlve, gond nélül megy. Még nem égett le kocsim :D