Üdv. Érdeklődnék cserélt-e valaki mostanában kormányoszlop kapcsolót mi alapján tudom milyen kell az én autómba mert 38000ft-tól van 104000ft-osig kirtam a kapcsolón lévő számokat 96509724XT 4378JR de ezekre a számokra nem találok kapcsolót teljesen alap kapcsoló az enyém csak index, ködlámpa, refi,ablaktörlö, meg a rádió vezérlő van benne .
Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor mikor eléri a 3000-es fordulatot elmegy az ereje viszont 3500-as fordulatot ha eléri onnantól ismét húz rendesen.
Ezt a dobozkát szeretném leszedni a pótkerékről. Tudna valaki segíteni benne, hogyan kell?
Másik kérdésem: 2003-as autóban lévő VDO rádio tud esetleg olyat, hogy egyfajta AUX-ként megfelelő átalakító kábellel rádugok mondjuk egy mp3-lejátszót, vagy telefont? Ha, igen, hol lehet hozzá ilyen kábelt kapni?
Kezdjek aggódni hogy nincs olaj a váltóba? Bár az olajcsere óta mentem vele kb 2500km-t. Nem hallom zajosabbnak az autót, nem fogyaszt többet, nem tűnik fel hogy erölködik, nem jön fel alóla több hő mint szokott. Vagy én vagyok bamba vagy tényleg tünetmentes a hiba.
én is ez alapjan csinaltam meg. Ha a csatlakozonal szet van égve a kábel egy ügyes autovillamossagissal direktbe kell kötni. Es akkor nem kell horror aron kábelt venni.
Sziasztok. A minap aláfeküdtem szeretem Pugom alá és a képen láthat lyukat vettem észre. Csak azért gyanús az "üreg" mert fémtiszta. Olaj nincs a kocsialatt, a motorolajszint is rendben. A Haynesben sem találok róla semmit, hogy mi volna ez. Valaki esetleg tudna tippet adni mi volt/kellene oda? (2003 SW 2.0 B)
eloszor csak a 3, 1,2 sokaig ment a 4 aztán egyik sem. Az előtét ellenallashoz, ha megnetti klimad van, akkor a csőben van, ha a masik fajta akkor a motor vegen. Leszeded a kozepkonzol bal oldalát, majd szet kell kötni a kormányt a pedalok mogott. Ekkor már hozza fersz a motorhoz, amit el kell fordítani kb negyed fordulattal, hogy ki tudd venni. Marellinel a motor előtt a csőbe van bepattintva, ha kiveszed latni fogod hogy mi a helyzet. Ha a kábel csatija van elegve, akkor le kell szedned a közép konzol masik oldalát, hogy le tudd kötni a kabelkoteget, sőt meg a kapcsolót is.
hello, nekem magnetti marelli klímám van, nekem az előtét ellenállás kábele volt szét égve. Ha jól emlékszem a gyári kabelkoteg 40e Ft felett lett volna (javítsatok ki ha tévedek) tesóm meghekkelte a kábelt, direktbe bekötötte az osszeset.
Hogy mindig előjön valami sz@rság :) Az autóm manuál klímás. Tegnap vettem észre, hogy a ventillátor 2-es állásban nem működik. 1-es és 3-asben fújja a rendesen a levegőt. A klímakompresszor sem kapcsol be ilyenkor, értelemszerűen. Valami ötlet? Ahogy visszaolvastam, mindenkinek digitklíma van. Ha mond valamit, akkor ebben a 2-es állásban egy ideje olyan nyikorgó hangot adott. Nem mindig és folyamatosan, de néha szó szerint nyikorgott. Mint a rossz ajtó.
Vedd le csövet, vedd ki a tömitést. Nagy valószínűséggel ketté van törve. Rendelj egy újat, bárdinál kedvezménytől függően 3500-5000Ft. Utána a helyén marad.
Sziasztok!Napok óta a turbóra menő levegőcső félig,kétharmadig letúrja magát.Kívül.belül szárazra töröltem,a bilincset jól meghúztam,ám a nap végére mindig ugyanúgy lejön.A bilincs nincs megszakadva.Most tettem gyorskötözőt a felette lévő kicsi csőre is,hogy az is fogja.Látszólag minden a helyén van,jól illeszkedik és mégsem jó.Ötlet,tipp vkinek?