Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csicsa70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104278

Sajna nem jött be.

Előzmény: Jena307 (104264)
Zolysys Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104277

Vivit hozod ?

Előzmény: _Haszi_ (104275)
Zolysys Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104276

ok kapsz egy sajtburgert ..max... :)

Előzmény: Jena307 (104271)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104275

Foci után:)

szóval f9-9 magassága... :)

Előzmény: Zolysys (104274)
Zolysys Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104274

mikor ?:):):):)

Előzmény: _Haszi_ (104269)
naveed Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104273

@mekkGyver: Írtam mailt!

Előzmény: mekkGyver (104257)
Kukacmuk Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104272

Sopron, Győr... Megkockáztatom, hogy Te valahol Pécs vagy Szeged, netán Debrecen :)

Előzmény: Jena307 (104270)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104271

énisénis, küldjetek fénypost valami fincsit :D

 

Előzmény: _Haszi_ (104269)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104270

Az AF hibaüzenet konkrétan környezetvédelmi meghibásodás összefoglaló üzenete, de mivel a motorban mindennek köze van a végtermék kipufogógáz összetételéhez, a befecskendezésnek a feltöltésnek, stb így ha bármi rendellenes ezt a hibaüzit dobja.

 

Merre vagy helyileg? 

 

Távgyógyítani nemtudok, de lenne ötletem mit nézzek meg rajta.

Előzmény: Kukacmuk (104267)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104269

XD

 

---

 

Vapi?:D

Előzmény: Zolysys (104268)
Zolysys Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104268

épp vele beszélsz :)

Előzmény: Kukacmuk (104267)
Kukacmuk Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104267

Ezt értsem úgy, hogy az ANTI POLLUTION FAULT az befecskendezési problémát jelent?

Amúgy milyen ötleted lenne, ha megkérdezhetem? Merrefelé induljak el? Akár konkrét szervizelérhetőség is érdekel...

Köszönöm.

Előzmény: Jena307 (104266)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104266

az más tényleg jó ismerős lehet mert a bevizsgálásra alkalmas 15milliós bosch injektor vizsgálót, és az előtte alkalmatos ultrahangos tisztítást felénk nem csinálják aprópénzért vagy ingyen.

Az AF hiba ha van az már jó jel, mert csak a jó autót nehéz megjavítani, ha van hiba tárolva az kiindulási alapnak jó, de csak egy támpont. 

Egyébként a AF hiba nem rendeltetés szerű, és az sem hogy akusaru basztatással próbáljátok megjavítani a befecskendezési meghibásodást, van mikor szükséges de nem befecsi hibánál.

Előzmény: Kukacmuk (104262)
csicsa70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104265

köszi

Előzmény: Jena307 (104264)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104264

leveszed az akusarut egy fél órára

Előzmény: csicsa70 (104263)
csicsa70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104263

Mi az a BSI reset? és hogy kell csinálni?

Előzmény: Jena307 (104261)
Kukacmuk Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104262

Akkor rosszul mondtam, lehet, hogy nem állította, csak bemérte az értékeket, de ingyen (vagyis aprópénzért) csinálta hozzáértő ismerős úriember, de mindenesetre azon a fronton elvileg jó minden. Az évjárata pontosan 2007.01. Mással nem basztak át, mert nem jött elő a hiba, és így a Peugeot szervizben sem csináltak szinte semmit (kivéve a gázolajszűrő, ami amúgy is indokolt volt már, azért kértem a cseréjét).

Még egy dolog: a fedélzeti kiírja az ANTI POLLUTION FAULT hibaüzenetet (ezt már régen, évekkel ezelőtt is csinálta, akkor ha jól emlékszem akksisaru levétel után megszűnt), ettől eltekintve ha megy, akkor jól megy, van erő a motorban, hibaüzenet ellenére is.

Továbbá a szerviz diagnosztikai gépe azt mondja, hogy van benne több hibakód, ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibáját jelzi, de mivel nem egyértelmű, ezért vigyem oda akkor, amikor a hiba fennáll. Hát ezzel nem vagyok kisegítve...

Előzmény: Jena307 (104260)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104261

volt egy ilyen hiba 407-nél, és műszeregység csere oldotta meg azt hiszem,

egy nem túl sikeres km-óra állás "javítás" okozta a gondot, de minden eset egyedi

 

először próbálj meg egy BSI resetet

Előzmény: csicsa70 (104251)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104260

hát a porlasztót ennél a tipusnál nem lehet állítani így azzal picit átbasztak, és akkor még mi mindennel?

Ennél újrakódolni lehet, és ha padi mérésnél kap új kódot azt gyári diagnosztikai eszközzel lehet bevinni a motorvezérlő compiba.

Ezen felül, lenne ötletem mit néznék meg, a tank mutató kóválygása viszont érdekes.

Viszont ez a típus már fejlett öndiagnosztikával rendelkezik, így jelentős hányadban meg lehet csípni a hibát paraméterekből, már aki tudja mit nézzen.

Fontos lenne az évj. mert elég keszekusza összeállítások vannak BSM -ECU összefüggésben.

A CP3as pumpát én is szinte kizárnám, de mindég vannak meglepetések.

Előzmény: Kukacmuk (104258)
csicsa70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104259

Jogos, ezt benéztem, én vettem 2011-ben, 2007-s, de agon attól még gond.

Előzmény: DSz_ (104254)
Kukacmuk Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104258

Sziasztok!

 

Van egy Peugeot 307 HDI 1,6 90 LE, 220e km. Egy ideje azt csinálja, hogy látszólag minden ok nélkül egyszer csak leáll a motor menet közben. Alapjáraton nem, csak terhelésnél. Ilyenkor nem indul újra, vagy nagyon sok próbálkozás után mégis, és akkor rövid időn belül újra leállni kényszerülök vele. Volt már rá példa, hogy 2 óra pihenés után elindult és 1000-1500 km-en át semmi baja nem volt, aztán megint leállt. Látszólag nincs összefüggésben a külső hőmérséklettel, páratartalommal, időjárással. Ha újraindul, akkor alapjáraton el lehet vontatni bármeddig, nem áll le a motor, de ha megpróbáljuk a saját erejéből haladásra késztetni, akkor ismét leáll és nem vagy nehezen indul újra.

Volt már szakszervízben napokon át, ahol nem jött elő a hiba és nem tudták megmondani, hogy mi a baja, az én kérésemre cseréltek benne egy gázolajszűrőt. Két hónapja egy diesel-szaki beállította a porlasztócsúcsokat benne. Egyik beavatkozás sem vezetett eredményre, mert a szűrőcsere után 3 héttel újra megállt. Ezzel egyidőben egy másik hibajelenség is van: az üzemanyagszint-jelző összevissza mutat. Ha tele van, üresen áll, ha félig, akkor épp telit mutat. Próbáltuk a szakszerviz tanácsát betartani, hogy egyszer járjuk ki belőle a lehető legtöbbet és utána teletank, mert olyankor helyreáll a mérő/mutató, de sajnos nem vitt eredményre. 1100 km megtétele után teletankoltuk és ugyanúgy szarul mutat. Nem tudom, van-e a kettő közt összefüggés, de tény, hogy egyszerre jött elő a két hiba. Azt is mondták, hogy a magasnyomású üzemanyag-szivattyú lehet a ludas, de mivel előfordul, hogy ezer km-t is megy pihenés/újraindítás után, ezért azt elvetették. Segítsetek, kérlek, mert már őrjítő ez a dolog. Köszönöm szépen!

mekkGyver Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104257

TK103? Meeeennyiiiiiiit gondolsz érte? 

Előzmény: naveed (104255)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104256

Attól még lehet 2011-es, ha saját maga rakta össze

Ha jóül tudom az új karosszéri úgy 850 környékén van.

Használt motor 150-200, össze lehet szedni darabokból.

 

Nyerek egyett a skandin akkor lehetne csinálni egy 0km-et jó pár milláért.

Zolysys-t bevonnám a villanyás oldalon, Jenát egy 1,6 hdi be sok-sok extrákkal.

A két szaki csinálha egy promo autót.

Mert mint tudjuk, van az a pénzzzzz.....

Előzmény: DSz_ (104254)
naveed Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104255

Sziasztok!

Van egy eladó ilyenem:

 

 

Ha valakit érdekel mail-ben megtalál.

DSz_ Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104254

Mert ugye 2008-ig volt gyártásban.

Előzmény: Jena307 (104253)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104253

kicsit fura ez az évjárat

Előzmény: csicsa70 (104251)
vzsolt70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104252

Nyugodtan leveheted, máshogy nem is tudod megoldani.

Előzmény: spety84 (104250)
csicsa70 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104251

Üdv!

Van egy 2011-es 307 sw 1.6 hdi-m, ma egy számomra érdekes jelenséget produkált: a szervizintervallum és a napi km számláló nullázása csak a következő addig érvényes amíg megyek az autóval. 5 perces motorleállítás után a következő indításkor minden nullázott érték visszaáll valamilyen egyéb értékre (ugyanarra mindig).

Mi a fene lehet ez?

spety84 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 104250

Sziasztok!

 

Van egy 2002-es 1.6 benzines Break-ünk. Aktuálissá vált a középső és hátsó kipufogódob cseréje. A hátsó tiszta sor, de a középsővel van valakinek tapasztalata? Mivel van egy keresztmerevítő, amitől nem fér ki a cucc. Ezt 6 csavar fogja. Vajon le lehet szedni anélkül hogy gondot okozzon? Tehát ne roskadjon meg a karosszéria.

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

Zolysys Creative Commons License 2014.08.13 0 0 104249

ennyiért kapod amennyiért én elhoztam bizományban..

Előzmény: Martinka. (104247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!