Tanácstalan vagyok. P 307 HDI tegnap feltöltettem a klímát, de a feltöltés után sem indul el a kompresszor. Első gondolatom volt, az elektromágnesese kuplung hibája. Mivel rámértem a kompresszor mágneséhez érkező dugóra, és a klíma kapcsolásánál 12V jelent meg. Viszont a tekercsen is mértem kb 4 Ohm ellenállást. Kipróbáltam a tekerecset kicserélni, de a másik (egy működő klímakompresszorból kiszerelt) tekercsel sem húz be az elektromágnes és így nem indul a kompresszor. Az autóban digitális klímavezérlés van, bekapcsolása pillanatában nem hallok relé kattanást, ez gond lehet? Sajna nem mértem zárlati áramerősséget a kompresszor csatiján, lehet csak valami nagyon gyenge áram érkezik csak oda? Mi lehet a gond szerintetek? Köszönöm
Hát, úgy tűnik marad az alkoholos filces megoldás :)
Mindenhol egyes szériást árulnak csak (nem mintha vennék annyiért), de nem is értem miért kell ezt a nyomorult bemenetet lespórolni. Kapja be a Blaupunkt, én most építettem bele egyet. Egyelőre relével, de majd keresek egy kulturált digitális ic-t hozzá.
ennek nagy része fémpor, ami a nagynyomású pumpából származik, egy 407esnek a delphi befecsis RHR változatából, ez végigment a rendszeren és és úgy jött vissza a tankba.
A befecsi minden részegysége sérült, csak injektorok és pumpa felújításért fizettem ma 404 ezer ft-ot,
Bocs, előbb kellett volna vissza olvasnom és akkor nem is kérdeztem volna semmit :D
Szóval másnál is van ilyen! Egyébként azt elfelejtettem írni, hogy kitisztítottam a fojtószelepet is, lehet, hogy csak fals hiba, legalábbis bízom benne... :)
Tegnap cseréltem olajat az autómon, ma pedig a feleségem kocsiján, ami olyan, mint az enyém, csak ferdehátú, 1.4 benzin 2006-os, viszont az övé kiírta ma, hogy ENG MAN SYSTEM FAULTY csipogással és sárga háromszöggel egyetemben! Pár indítás után elmúlt. Nem találtam róla semmi érdemlegeset. Mit jelent ez a hiba üzenet? Komoly, vagy csak valami érzékelő? Esetleg ráfolyhatott az olaj valamire?
Nincs is rá szükség. Ha be van húzva a kézifék, akkor ahogy a betét elfordul a tárcsán lassan (mivel beleülsz, megsüllyed az autó (a hátulja jobban, mint az eleje, és így 1-2 centit fordul a kerék), ez adja a nyikorgó hangot, és kiküszöbölhetetlen. Ha emiatt tárcsát és betétet cseréltek, az is csinálni fogja, amikor már picit bekopik.
Hát pedig ilyen az infos kijelzőm és 2007es az auto. Ráncfelvarott! Akkor lehet hogy volt már kijelző cserém? Majd keresek képet a magno hátulhárol is.