Igaz, nekem még csak 2 hete van meg a CC-m, még most tanulom az információs rendszert, a tempomatot, a rádió és telefonos vezérlést. Bevallom meglepett, hogy mennyire profi! :) VW Golf után váltottam a CC-re, de eddig nagyon dögös minden benne!!! 2006-os az autó, dögös a zene, a bőr ülések kényelmesek és meglepett, hogy mennyire csendes az 1.6-os motor. A fogyasztásra még nem tudok mondani semmit. A nyitott tető pedig egyszerűen király!!! :)
Egyelore rossz tapasztalat nem volt vele. A szokasos antipollution fault jelzest kiveve.. Folytoszelep takaritas ota nem jott vissza a hiba... A teto nem igenyel karbantartast. Legalabbis Zoly ezt mondta. Fogyasztasom 6.8 atlagot mutat... Naponta Bp-Veresegyhaz oda-vissza utvonalon. Tempomatot kollega feltanitotta egyeb dolog nem volt vele...
Szia! Pl...CC-nél mire kell odafigyelni? Gumi tömítések, beállítások. Üzemeltetésben milyen tapasztalatod van? Alkatrészek, bontott, eredeti. Nyitott tetőnél hiányzik egy műanyag fekete lap, takarólemez a kocsiról, a hátsó fejtámlák mögötti részen. Zárt állapotban a csomagtartó felső részén van elbújva, de csak a két csonkot látom. Biztos letört az előző tulajnak a sok csomag miatt. Lefotózom és elküldöm emailban. Ki van kapcsolva a tolatóradar azt vettem észre, de nem tudom visszakapcsolni, mert a beállításokban nem engedi a rendszer. Köszi a választ! Tamás
Az ablaktörlő téma még mindig nem oldódott meg sajnos. COM 2000 resetre az alábbi leírást találtam:
1. Ignition on. 2. Disconnect grey 6 way plug from Comm. 2000. 3. Wait 3-5 seconds; lights come on. 4. Switch ign off and wait min 2mins. 5. Reconnect comm. Grey plug. 6. Switch ign on. 7. Switch ign off. 8. Put wiper stalk in auto or intermittent position. 9. Put wiper switch in off position. 10. Allow BSI to shut down min 2 mins. 11. Switch ign on.
Ezt próbálta már valaki? Mielőtt nekikezdek áramtalanítás mellett érdemes eltávolítani a légzsák csatlakozókat (nem szeretném, hogy kinyíljanak), vagy esetleg emiatt utána nem ismeri majd fel a légzsákokat?
Sajnos ez van mindenhol! Van egy barátom szerelő,nem szivecsücske a Csigás autók,de beválalt egy 307-est mert az egyig gyereke tanárnője tulajdona. Négy márkaszervizbe volt előtte alapjáraton füstöl,álandóan leáll ha olyanja van útkereszteződésbe mikor sokáig ált a lámpánál.Már több mint 450-ezret húztak le róla ,mindenhol azt mondták semmi baja,nincs semmi hibakód! Lényeg hozzá már tréleren került,felhivott telefonon ami neki van tesztere egyik se ismeri fel,kimentem rádugtam az enyimse ismerte fel a 3-rom darab közül,kiderült a viszamérésnél,a kommunikációs szál nem is élt csak a táp szálak. Lényeg megelett csinálva atáp szál mindjárt volt kommunikáció.Kiderült a 3-as hengerbe annyit nyomott korrekció miatt azért álitota le a vezérlő nehogy jobban károsodjon a motor.Az alap hiba ott volt elszált a turbó,egy darabja bekerült a 3-dig hengerbe,az megütötte a dugót-hengerfejet,márkaszerviz csak levete a hengerfejet,és a darabot kivették ugyan úgy vissza rakták a hengerfejet,mint kiderült a régi tömitésel,de felszámoltak mindent,megnőt a robbanó tér többet kért üzemanyagot,hogy meglegyen a pördületi érték de már annyit nyomott,hogy inkább leált.Másik 3-rom szervizbe nem jöttek erre rá csak lehúzták a nőt.
Mondjuk én nem iskolában tanultam, hanem autodidakta módon, de azért van néhány rendszermérnöki oklevelem (Microsoft, HP, NetApp, IBM, VMware, stb...) ezeket pedig éppen nem adják olcsón és könnyen. És mondjuk én pont ebből élek... Én is tapasztalom, hogy rengeteg a kontár ebben a szakmában, feltelepített egy Windowst, és ő már informatikus...
Informatikuss papirosal rendelkező is már annyi van,mint szerelő papiral rendelkező,Dunát lehet velük rekeszteni:)))
Végre találtam egy hozzá értő informatikust aki nem hetente,vagy naponta turkált a gépekbe,mert valami bajuk volt,csak frisitete őket,sajnos az is a multhéten meghalt:((( Az előző aki volt az kint van az IBM-nél fejlesztő mérnök,és nem is akar haza jönni,inkább a szüleit is kiköltöztette mert jobban élnek kint mint itthon:))