Nem biztos, hogy az indexkarral gond lesz, de nekem is 2003-as 1.6 SW-m van, újan vettem és már a 4. kar van benne. Az utolsó már garancián túli volt, de sikerült szerezni egy gyári újat ajándékba és akkor lett tempomatos is a kicsike. :-) Ha a régi Valeos van benne, akkor készülhetsz arra, hogy szét fog esni. Ha már a Delphis (tehát cserélt) akkor lehet, hogy húzza még pár évet.
Arra figyelni kell, ha már indexelés után átugrik a másik irányba, akkor ez életveszélyes is lehet és csere kell, nem éri meg a kockázatot. Majdnem belém jöttek, mert nem vettem észre, hogy balra indexelek egy jobbra kanyarodás után...
De ha pesten van valaki, aki ezt az indexkaros problémát megoldja nekem 1 nap alatt (takarítás gonolom vagy nem tudom) olcsóbban, mint az új horror 100 ezres ára, neki is szívesen fogadom a telefonszámát.
Lehajtottam az üléseket meg szétkaptam mindent hátul amit hirtelen lehetett, mert el kellett hoznom egy ágyat valahonnan. Összeraktam, megyek vele. Bal hátulról elég hangosan zörög... Nem tudom, hogy ez most az üléslehajtás stb.től van-e, de előtte mintha nem hallottam volna. (Vagy csak nem figyeltem rá?)
Állóhelyzetben akárhogy rángatom semmi. Mit lehet ilyenkor kipróbálni? Csak abban reménykedem, hogy nem a szilentek vagy ilyesmi drága játék.
Másik, hogy honnan lehet kideríteni, hogy van-e az autóban fedélzeti szgép? Mármint ha a jobb oldali bajuszkapcsoló végét nyomkodom, akkor semmi sem történik a kijelzőn, kellene valaminek változni? Most vagy a kapcsoló rossz vagy nincs benne számítógép :D tempomat, fényérzékelő, esőérzékelő van benne
Azt az utóbbi napokban vettem észre, hogy amikor indexelek és le van kapcsolva a helyzetjelző meg a tompított is, akkor néha kb 1 másodpercre bekapcsolódik a helyzetjelző, azért ez tud zavaró is lenni. Kontakthiba lehet ez? Javítható vagy új karok 100 ezerért? :(
És tényleg utoljára, Veszprém környékén valami jófej peugeot 307 szakértő/szerelő szakit nem ismertek?
HA már leengedted, akkor érdemes lenne kivenni a hűtőt és kitakarítani nem csak belülről, hanem kívülről is. A légkondi hűtő és a vízhűtő között lesz kosz az biztos.
A szétszedést megtalálod a club oldalon.
Meg ha már csinálod, akkor ragadj fényképezőgépet és csinálj pár képet, ha időd engedi, akkor még egy doksit is csinálhatnál belőle.
Csak tudnám ki ígért nekem hasonló leírást, vagy csak a gólyaláb szerelés volt?
Sziasztok -hozzá értők válaszára lennék kíváncsi -pug 1,4 hdi be 120 000 km egy gazdás , mekkora az esély hogy mind a 4 porlasztócsúcs kuka és fel kell őket újítani ? Vagy csak duma volt és jól keresett aki csinálta , az autó 2004 évj ,
Ha álló helyzetben mozgatom a részeket semmi, ha az autót billegtettem semmi. Legutóbb aláfeködtem és kissé megemelgettem mintha fekvenyomnén és akkor hallottam a bal hátső felfüggesztések felől de beazonosítani a forrását. Előtte emelgettem a hátsó lökháratónál fogva, vagyis rugóztattam, akkor is volt néha hangja de, hogy honnan jön... na az talány :(
Haverom Breakjének a kipufogó felfüggesztése nyikorgott és hallatszott be. Ha mozgatod az autót álló helyzetben, hallod? Nekem a jobb hátsó ülés zörög most, azt ki fogom venni és felpofozom.. :-)
Ismét kérdéssel fordulok hozzátok. Kombi, rácos hátulról jövő nyöszörgő hang. Felhúzott ablaknál olyan mintha a csomagtartóból jönne, de ha le van húzva az ablak idegesítő nyikorgó hang jön - szerintem - bal hátulról. Megemeltem, levettem a balhátsót, befújtam minden csatlakozási pontot olajjal, megmozgattam minden mozgathatót próba gyanánt de úgy semmi. Menet közben továbbra is nyikorog valami, minden apró útegyenletlenségnél és igen hangos. Amikor aláfeküdtem és megemelgettem a farát akkor valóban a bal hátsó felfüggeszés felől jött a hang de, hogy honnan, azt nem sikerült beazonosítani. Volt valakinek hasonló jelensége? Köszi!
A mostani turbóm még garis nincs fél éve hogy cserélve lett. Azt vissza akarom küldeni de arra számítok hogy nem lesz egyszerű és gyors ha ki is cserélik azért akarok tenni bele bontottat . Csere nélkül 120 körül adják a felújítottat jobb lenne egy használt olcsóbban amiről tudni lehet hogy jó. Lenne is de ezekkel meg kell várnom 5.-ét ( az ok gondolom nem szorul magyarázatra) Aztán minden napról napra alakul, viszont minden ötletet szívesen fogadok.
Az 1.6HDI turbó olyan gyakori hogy a jobb felújítók polcon tartják a felújítottat. Amit az előbb linkeltem, Ők is! Vagyis ha beküldi a régit, azonnal küldik a felújítottat, de úgy is működik, hogy a futár hozza az újat, és viszi is a régit. Másnap ott van háznál.
2 hónapja egy 2.0 d4d Toyota turbóját újították fel,bruttó 105e ft-ért garaniával. Futár vitte 3 nap múlva hozta. Ha kell megkérdezem a cég nevét.Láttam mikor készen visszahozták,mint az új olyan volt,mindent cseréltek rajta.
Nem jó az enyémre beszéltem vele, de nagyon köszönöm. Beszéltem a másik számmal is amit küldtetek azt is köszönöm, nagyon korrektnek tűntek de nem 60 hanem 100 a csiga. Viszont Jena tanácsára kikérdeztem őket és mindent tudtak a cseréről amit kell takarítással együtt 20-25 munkadíjat számolnának ha valaki a környékükön kerül bajba lehet megéri megpróbálni, tudta a gyerek miről beszél ismerte a típus hibákat .
A hétvégén tervezem lecserélni a hűtővizet. A neten több folyamat szól arról, hogy hogyan mosassuk át a hűtőrendszert csere előtt. Vki 1-2 ezer Ft-os adalékokról beszél, vki ecetről...járó motor + slag...stb. Egy 9 éves autónál szerintetek mennyire kell az átmosatással foglalkozni, főleg különböző szerekkel? Én arra gondoltam, hogy miután kiengedem a hűtő alsó csövénél a vizet, feltöltöm deszt.vízzel, majd járatom, miután visszahűlt ismét kiengedem a vizet, aztán jöhet a fagyállós víz...
A víz leengedését minden esetben visszahűlt állapotban gondoltam megtenni, nem tudom, hogy a termosztát miatt motorba zárt víz mennyisége mekkora, ha jól gondolom az itt lévő folyadék csak akkor cserélődik, ha üzemmeleg a gépjármű. Ha előtte átjáratom desztvízzel a rendszert, akkor a motorban lévő mennyiséget belekalkulálva célszerű megválasztani a fagyálló arányát?Köszi ha hozzászóltok...
Érdekel barátom, nagyon is. Én kecsón vagyok de eger nem gáz szerintem meg tudom oldani. Nekem 2007 es 1.6 hdi van 9hv kóddal (90 paripa papíron) de jena felvilágosított hogy ez 110 lovas 9 hz butítva ha nem tévedek ( javítsatok ki ha igen)